AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Jeg hadde f3-søndag i dag (betalt søndag med fri) i turnusen min, men arbeidsplassen trengte folk og jeg kunne jobb. Jeg glemte å spørre om den f3-fridagen da blir flyttet til en annen søndag. Vet noen hva som skjer med den? Anonymkode: a5608...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet fredag kl 11:07 #2 Del Skrevet fredag kl 11:07 Da skal du selvfølgelig få den senere. Bare gi beskjed til din nærmeste leder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:15 #3 Del Skrevet fredag kl 23:15 Hva når f3 settes på en rød dag en har fri? Mister en ikke f3 da? Jeg har fått f3 på 17.mai, men har ikke jobbehelg da. Er min frihelg. Anonymkode: 6d5fc...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:32 #4 Del Skrevet fredag kl 23:32 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva når f3 settes på en rød dag en har fri? Mister en ikke f3 da? Jeg har fått f3 på 17.mai, men har ikke jobbehelg da. Er min frihelg. Anonymkode: 6d5fc...610 Da får du den ikke igjen. Jeg har fri til torsdag som er også min fridag før helg. Den får jeg igjen fordi den er for søndag. Hadde jeg hatt fri mandag etter påske for lørdag hadde jeg ikke fått den igjen. Anonymkode: da809...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:52 #5 Del Skrevet lørdag kl 04:52 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva når f3 settes på en rød dag en har fri? Mister en ikke f3 da? Jeg har fått f3 på 17.mai, men har ikke jobbehelg da. Er min frihelg. Anonymkode: 6d5fc...610 Jeg er trådstarter, og det var jeg som spurte om hva som skjer rundt f3-dag. Lederen min satte opp den nye f3-dagen på en dag jeg allerede hadde fri så jeg spurte om det, og det viste seg å være feil. Nå er den satt i jula i stedet 😂 Poenget er, det er sikkert feil det som er gjort. Du skal selvfølgelig jobbe den dagen det blir byttet ut med en f3. Snakke med lederen din. Anonymkode: a5608...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:22 #6 Del Skrevet lørdag kl 10:22 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er trådstarter, og det var jeg som spurte om hva som skjer rundt f3-dag. Lederen min satte opp den nye f3-dagen på en dag jeg allerede hadde fri så jeg spurte om det, og det viste seg å være feil. Nå er den satt i jula i stedet 😂 Poenget er, det er sikkert feil det som er gjort. Du skal selvfølgelig jobbe den dagen det blir byttet ut med en f3. Snakke med lederen din. Anonymkode: a5608...6f0 Bare som et PS til utklippet ditt. I kalenderplan så settes ikke F3 på en dag du i utgangspunktet hadde vakt. Da er det gjennomsnittsberegnet og du har et antall F3 basert på stillingsstørrelsen din. Da plasseres alt kjent fravær som F3, ferie etc før vaktene dine plasseres. Kalenderplan tar over mer og mer for tradisjonelle, rullerende turnuser. Anonymkode: 20d95...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå