AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Kan jeg tro på det? Reklamer at mange har gått ned i vekt Anonymkode: c7335...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Det er bare bullshit. Bruk pengene dine på noe annet Anonymkode: ce293...036 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april Tror du ikke alle hadde brukt det hvis det hadde fungert? Anonymkode: 8bdd4...6ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Tror du ikke alle hadde brukt det hvis det hadde fungert? Anonymkode: 8bdd4...6ac De blir superslanke de som har med i reklame. Skal visstnok brukes i 4 måneder for å få en effekt. Anonymkode: c7335...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april Ser det skrives craveless. Anonymkode: c7335...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): De blir superslanke de som har med i reklame. Skal visstnok brukes i 4 måneder for å få en effekt. Anonymkode: c7335...9c2 Så klart er de slanke de som er med i reklamen. Hvis det er så fantastisk som de reklamerer for, hvorfor fins overvekt da hvis dette knan være løsningen? Men når det er sagt, så kan det å bare ta krom være nok i seg selv, har selv hatt god effekt av det i forbindelse med vektnedgang. Det er ikke et mirakelmiddel i den forstand, jeg må også jobbe med viljestyrken og selvdisiplinen, men tilskudd av krom er en god hjelp(ja, jeg har prøvd å gå ned i vekt både med og uten). Har gått ned 12 kg på 10 mnd. Anonymkode: 2e12f...ba1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #7 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (37 minutter siden): De blir superslanke de som har med i reklame. Skal visstnok brukes i 4 måneder for å få en effekt. Anonymkode: c7335...9c2 Hehe tror du virkelig det hadde vært så mange som bruke slankesprøyte hvis dette hadde vært et vidundermiddel? Anonymkode: 8bdd4...6ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Del Skrevet 6. april Det er mange produkter med chili, grønn te, krom og b vitaminer. Du kan kjøpe de fra nettbutikker med mye bedre score på trustpilot. Anonymkode: f4599...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #9 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): De blir superslanke de som har med i reklame. Skal visstnok brukes i 4 måneder for å få en effekt. Anonymkode: c7335...9c2 Det er slik reklame er. Det er ingen krav til dokumentert effekt. Du kan heller spørre deg hvorfor det er nødvendig å reklamere for noe som allerede fungerer. Hadde det fungert hadde de ikke trengt det... Anonymkode: 9fbe9...ec1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:02 #10 Del Skrevet mandag kl 19:02 Du har blitt lurt. Spis nok proteiner = null cravings Anonymkode: 7d347...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:21 #11 Del Skrevet onsdag kl 10:21 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 22.38): Det er mange produkter med chili, grønn te, krom og b vitaminer. Du kan kjøpe de fra nettbutikker med mye bedre score på trustpilot. Anonymkode: f4599...018 jeg har mulig å sende tilbake, angreskjema følger med. Det koster 499 kr for en pakke, men siden det første gang jeg får så koster det 149 kroner. Anonymkode: c7335...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:22 #12 Del Skrevet onsdag kl 10:22 AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 21.02): Du har blitt lurt. Spis nok proteiner = null cravings Anonymkode: 7d347...e5d hva koster det? Anonymkode: c7335...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:23 #13 Del Skrevet onsdag kl 10:23 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 22.29): Så klart er de slanke de som er med i reklamen. Hvis det er så fantastisk som de reklamerer for, hvorfor fins overvekt da hvis dette knan være løsningen? Men når det er sagt, så kan det å bare ta krom være nok i seg selv, har selv hatt god effekt av det i forbindelse med vektnedgang. Det er ikke et mirakelmiddel i den forstand, jeg må også jobbe med viljestyrken og selvdisiplinen, men tilskudd av krom er en god hjelp(ja, jeg har prøvd å gå ned i vekt både med og uten). Har gått ned 12 kg på 10 mnd. Anonymkode: 2e12f...ba1 jeg ser buksa de brukte før passer ikke på dem mer, det er skikkelig tynne de har blitt. Jeg må tro reklame er ekte og troverdig. Samt jeg merker de har omvendt reklame filosofi. De snakker om å kaste i søpla craveless. Anonymkode: c7335...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:25 #14 Del Skrevet onsdag kl 10:25 det anbefales 1-2 tabletter per dag, dvs. når det er 30 i en pakke, så spiser jeg det på 15 dager. Og må betale 500 kr for neste pakke. så jeg vil spise det for 1000 kr per måned. Anonymkode: c7335...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:38 #15 Del Skrevet onsdag kl 10:38 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): hva koster det? Anonymkode: c7335...9c2 Er du seriøs nå? Anonymkode: 8bdd4...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:06 #16 Del Skrevet onsdag kl 11:06 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): jeg har mulig å sende tilbake, angreskjema følger med. Det koster 499 kr for en pakke, men siden det første gang jeg får så koster det 149 kroner. Anonymkode: c7335...9c2 Kom deg ut av det abonnementet med en gang. Plutselig får du en regning på 1996 kr. Fra nettsiden: *gjelder i en begrenset tilbudsperiode. Første sending koster kun 149,- inkludert frakt. 14 dager angrerett. Deretter abonnement uten bindingstid eller kjøpsforpliktelser med levering hver fjerde måned til 1996 kr (499 kr pr. mnd.) med fri frakt. Alle våre priser er inkludert merverdiavgift. Anonymkode: f4599...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:39 #17 Del Skrevet onsdag kl 12:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom deg ut av det abonnementet med en gang. Plutselig får du en regning på 1996 kr. Fra nettsiden: *gjelder i en begrenset tilbudsperiode. Første sending koster kun 149,- inkludert frakt. 14 dager angrerett. Deretter abonnement uten bindingstid eller kjøpsforpliktelser med levering hver fjerde måned til 1996 kr (499 kr pr. mnd.) med fri frakt. Alle våre priser er inkludert merverdiavgift. Anonymkode: f4599...018 Tror jeg løper til posten nå. Anonymkode: c7335...9c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:45 #18 Del Skrevet onsdag kl 14:45 Du burde ha lest dette før du bestilte ts: https://no.trustpilot.com/review/craveless.no Anonymkode: 8bdd4...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:58 #19 Del Skrevet torsdag kl 01:58 har sendt e-post for å få bekreftelse før jeg sender. Anonymkode: c7335...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet torsdag kl 15:47 #20 Del Skrevet torsdag kl 15:47 Jeg har sett reklamen for craveless. Men jeg tror du skal ta det reklamen påstår med en klype salt. Personene i den reklamen har aldri vært overvektig, så det tror jeg ikke noe på. Med mindre det er noe som en fagperson har foreslått, så tror jeg ikke noe på det. Jeg sliter med cravings selv, spesielt et enormt søtsug. Jeg kjøpte noe på apoteket for det skal visst hjelpe. Men etter flere måneder, så sliter jeg fortsatt med et enormt søtsug. Kanskje det hjelper for noen, men for meg funker det ikke. Så med andre ord, vær skeptisk når man ser reklame for vidundermidler som påstår at de gjør det og det for kroppen din...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå