Helikopter Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Noen tips til hvordan man kan fjerne rusk og diverse fra borrelås på sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Gre det ut med kam eller stålbørste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumkonto Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april Lusekam er perfekt for det. Blir som ny. Selges billig på apotek 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april Jeg brukte lim, ventet til den tørket ,og dro av limen, som dro med seg alt rusk 😊 Anonymkode: c8ef9...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april Jeg har brukt gaffel. Anonymkode: 23e39...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april Du kan også bruke den like delen på den andre skoen. Altså grov mot grov del! Dra de fra hverandre, om det ga mening. Anonymkode: a61fd...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. april #7 Del Skrevet 6. april Pinsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #8 Del Skrevet 7. april Jeg har brukt pinsett og nål. Det er et pirk, men det blir bra etterpå. Anonymkode: e56f0...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå