AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Hei! Jeg har kjøpt et pent antrekk til ungen i jula, betalt ca 1100 for tre plagg noe jeg tillater meg en veldig sjelden gang, da vi har ikke så god råd for tiden, disse klærne ble brukt bokstavelig talt 2 ganger ila av jula og nå har jeg tatt de fram igjen for å bruk nå til uka og ser at genseren har løsnet/revnet i sømmen rundt nakken, altså ikke så enkel plass å sy igjen uten at det vises. Synes det er utrolig irriterende og har lyst å reklamere, men samtidig føler jeg at det kanskje blir for dumt med tanke på at det er så lenge siden jeg har kjøpt disse klærne nå😪 Har noen reklamert noe etter så lang tid? Anonymkode: 0243b...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Det er synd, men jeg tviler på at du kommer noe vei, hvordan skal de vite at du kun har brukt den så lite ila 3mnd. Imponerende å fortsatt ha kvitteringen😅 men selvsagt, alltid lov å prøve seg. Anonymkode: 15989...f99 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april Bestilte online så jeg har ordrenummer. Det var det jeg tenkte å. Da tror jeg ikke jeg orker å utsette meg selv for det 🥲 Anonymkode: 0243b...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april Synes man bør reklamere sånn at kjedene skjerper seg og syr sømmer av bedre kvalitet. Men gjør det ikke selv. Det er for meg pinlig å gå på butikken flere måneder etter. Jeg kjøper også ofte klær i god tid før de skal brukes, og det er ergerlig når de ryker etter kort tid ja. Anonymkode: 84036...0fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april Skader aldri å prøve. Anonymkode: bc039...719 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #6 Del Skrevet 7. april Jeg har reklamert av samme årsak på både voksen og barneklær. Har alltid fått reklamert uten problem. Anonymkode: c9c40...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #7 Del Skrevet 7. april Jeg har også alltid reklamert og fått igjennom reklamasjonen. Jeg reklamerer av prinsipp. Hvis ingen sier i fra, blir ikke ting aldri bedre. Anonymkode: 4aee4...79d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #8 Del Skrevet 7. april Der har jo ikke noe å si hvordan mye det er brukt. Reklamasjonsfrist på klær er vel minst 2 år, fortsatt at plagget ikke er unormalt brukt. Her er det bare å reklamere! Anonymkode: 3e02d...ae4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå