AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Hei! Jeg har kjøpt et pent antrekk til ungen i jula, betalt ca 1100 for tre plagg noe jeg tillater meg en veldig sjelden gang, da vi har ikke så god råd for tiden, disse klærne ble brukt bokstavelig talt 2 ganger ila av jula og nå har jeg tatt de fram igjen for å bruk nå til uka og ser at genseren har løsnet/revnet i sømmen rundt nakken, altså ikke så enkel plass å sy igjen uten at det vises. Synes det er utrolig irriterende og har lyst å reklamere, men samtidig føler jeg at det kanskje blir for dumt med tanke på at det er så lenge siden jeg har kjøpt disse klærne nå😪 Har noen reklamert noe etter så lang tid? Anonymkode: 0243b...55f
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Det er synd, men jeg tviler på at du kommer noe vei, hvordan skal de vite at du kun har brukt den så lite ila 3mnd. Imponerende å fortsatt ha kvitteringen😅 men selvsagt, alltid lov å prøve seg. Anonymkode: 15989...f99 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april Bestilte online så jeg har ordrenummer. Det var det jeg tenkte å. Da tror jeg ikke jeg orker å utsette meg selv for det 🥲 Anonymkode: 0243b...55f
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Skrevet 6. april Synes man bør reklamere sånn at kjedene skjerper seg og syr sømmer av bedre kvalitet. Men gjør det ikke selv. Det er for meg pinlig å gå på butikken flere måneder etter. Jeg kjøper også ofte klær i god tid før de skal brukes, og det er ergerlig når de ryker etter kort tid ja. Anonymkode: 84036...0fa 2
AnonymBruker Skrevet 7. april #6 Skrevet 7. april Jeg har reklamert av samme årsak på både voksen og barneklær. Har alltid fått reklamert uten problem. Anonymkode: c9c40...810
AnonymBruker Skrevet 7. april #7 Skrevet 7. april Jeg har også alltid reklamert og fått igjennom reklamasjonen. Jeg reklamerer av prinsipp. Hvis ingen sier i fra, blir ikke ting aldri bedre. Anonymkode: 4aee4...79d 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #8 Skrevet 7. april Der har jo ikke noe å si hvordan mye det er brukt. Reklamasjonsfrist på klær er vel minst 2 år, fortsatt at plagget ikke er unormalt brukt. Her er det bare å reklamere! Anonymkode: 3e02d...ae4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå