selkie Skrevet søndag kl 18:44 #1 Del Skrevet søndag kl 18:44 De var nesten identiske til de på bildet bare i lyse toner av beige, orange, vinrød, og en var helt hvit. Husker dere merket og hva de het? De kan jo ha vært fra samme merke, men har ikke funnet den lyse varianten på google og jeg kan aldri minnes å ha sett den fargerike varianten. Men de lyse husker jeg ble solgt i vanlige daglivarebutikker i mange år. De var ruglete, lange og runde, ikke flate som f.eks fra Look o Look (Europris) Tynne plast-pinner med hull inni. Har ikke sett de på minst 25 år, så det er gøy om noen husker de eller vet hvor jeg får kjøpt de. 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet søndag kl 19:12 #2 Del Skrevet søndag kl 19:12 Jeg vet hva du mener, men ikke f... om jeg kommer på hva de het. Men de var utrolig gode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:53 #3 Del Skrevet søndag kl 19:53 Husker de godt, men ikke hva de het. Elsket de, refreshers og monster fizz. Anonymkode: 53c9b...cc9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet mandag kl 06:37 #4 Del Skrevet mandag kl 06:37 Lurer på om de var fra samme merke som har de dropsene på et "smykke"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:10 #5 Del Skrevet mandag kl 11:10 Jeg husker de, bestemor til ei venninne hadde alltid sånne i en stor krukke. Anonymkode: c8633...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selkie Skrevet tirsdag kl 23:08 Forfatter #6 Del Skrevet tirsdag kl 23:08 On 4/7/2025 at 8:37 AM, Sneips said: Lurer på om de var fra samme merke som har de dropsene på et "smykke"? De drops-smykkene lages av forskjellige merker, men tror ikke de var fra "Look o Look" i hvert fall. Er et mysterium at de bare forsvant og ikke mulig å finne igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet tirsdag kl 23:42 #7 Del Skrevet tirsdag kl 23:42 Var det sånn at de også fungerte som fløyter? Eller blander jeg med noe annet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet tirsdag kl 23:58 #8 Del Skrevet tirsdag kl 23:58 Kvinnenavn skrev (15 minutter siden): Var det sånn at de også fungerte som fløyter? Eller blander jeg med noe annet nå Fløytene får du på Normal😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moppeguri Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Jeg føler jeg husker disse, men da i den pakken som du viser bilde av og de fargene også. Det var ikke bare at de var litt blekere i fargene da, men de samme fargene som på bildet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå