AnonymBruker Skrevet i går, 18:42 #1 Del Skrevet i går, 18:42 Ser jeg ligger på rundt 5000 skritt om dagen, og skulle gjerne økt det. Jeg har dog litt vanskelig for å komme meg ut av huset om kveldene, så tenkte på en walkingpad. Men hva er viktig? Bredde på bånd? Lett å legge sammen? Hva har irritert deg med din pad, eller hvilke funksjoner liker du? Anonymkode: 81c0c...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Følger, vurdere å selge tredemøllen i boden som blir brukt en gang i året når jeg husker den, og bytte den med en walking-pad, kanskje den hadde blitt brukt hakket oftere... Anonymkode: 0cd05...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har en sammenleggbar walkinpad som går til 12 kmt, Elsker den! og bruker den 5-6 ganger i uke:) Tar liten plass, enkel å legge sammen, og har stativ til å ha mobil eller ipad på, så man har noe å se på underveis, så det ikke blir så kjedelig. Den har virkelig reddet meg i vinter, når å gå tur/jogge på isen ikke frister så veldig... Anonymkode: 98dce...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har en sammenleggbar walkinpad som går til 12 kmt, Elsker den! og bruker den 5-6 ganger i uke:) Tar liten plass, enkel å legge sammen, og har stativ til å ha mobil eller ipad på, så man har noe å se på underveis, så det ikke blir så kjedelig. Den har virkelig reddet meg i vinter, når å gå tur/jogge på isen ikke frister så veldig... Anonymkode: 98dce...e70 Kult! Hvilken type har du? Er det noen funksjoner er misfornøyd med, som du heller ville valgt? ts Anonymkode: 81c0c...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Du må se på hva som er viktig for DEG. Har du god plass, er det gjerne ikke nøye om den kan legges sammen og trilles inn under sofaen, men om du bor i en liten toroms med tre unger og en bikkje, er det gjerne kjempeviktig at den ikke tar plass. Skal du løpe på den, eller bare gå? Jo fortere du planlegger å bevege deg, jo viktigere er bredden. Skal du flytte på den, eller skal den stå på stedet hvil? Om du skal flytte på den er du gjerne opptatt av vekt, hjul, sammenleggbarhet, mens det er jo ikke viktig om du aldri skal flytte den noe sted. Jeg har Walkingpad, Kingsmith r2 pro. Jeg bruker den på kontoret, til å gå mens jeg jobber. Jeg har ikke plass til å ha en mølle stående oppslått inne på kontoret, så her var sammenleggbarhet og plass når den var sammenslått viktig. Jeg har en skikkelig mølle i kjelleren å løpe på, så maksfart og båndbredde har ikke vært så viktig. Anonymkode: a2cf5...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tenker å gå på den, og å oppbevare den under sengen når den ikke er i bruk. Men da er kanskje ikke bredde så viktig da… ts Anonymkode: 81c0c...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå