AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Hei Jeg ser etter en bukse til en mann som er komfortabel å bruke i sommervarmen. Det hadde også vært fint om buksa ikke var for tight. Hvilken bukse, eller type stoff anbefaler dere til buksa? Takker på forhånd for tilbakemelding. Anonymkode: a44df...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Lin er vel tingen, evt noe løstsittende i bomull. Anonymkode: 37aa1...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Del Skrevet 7. april En mann som er komfortabel å bruke? Anonymkode: 6785c...68b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #4 Del Skrevet 7. april Jeg vil helst ha en mann som er komfortabel å bruke hele året. Anonymkode: 83c5b...7b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannisinbestealder Skrevet 7. april #5 Del Skrevet 7. april Kanskje mannen er mer komfortabel å bruke om han ikke har bukse i sommervarmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #6 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Lin er vel tingen, evt noe løstsittende i bomull. Anonymkode: 37aa1...d1a Takker for forslaget. Anonymkode: a44df...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 7. april #7 Del Skrevet 7. april Buksene her er ekstremt komfortable iflg min sønn, kommer også i lin https://shapingnewtomorrow.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #8 Del Skrevet 8. april enkefru skrev (På 7.4.2025 den 19.07): Buksene her er ekstremt komfortable iflg min sønn, kommer også i lin https://shapingnewtomorrow.no Takk for forslaget. Anonymkode: a44df...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #9 Del Skrevet 10. april enkefru skrev (På 7.4.2025 den 19.07): Jeg har lest om temaet og det kan virke som om at linstoff i buksa er det klesstoffet som er mest behagelig å bruke om sommeren. Anonymkode: a44df...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #10 Del Skrevet 10. april Denne føles som lin. Men er tykk bomull. 4XL må du ha om du er 180høy som referanse: https://www.aliexpress.com/item/1005002777304703.html?channel=twinner Anonymkode: 7d136...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #11 Del Skrevet 10. april Synes jeans er best året rundt, både i kulde og varme er jeans det som er mest komfortabelt Anonymkode: 446f3...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #12 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 20.47): Denne føles som lin. Men er tykk bomull. 4XL må du ha om du er 180høy som referanse: https://www.aliexpress.com/item/1005002777304703.html?channel=twinner Anonymkode: 7d136...b97 Takk for både dette forslaget og jeansforslaget. Jeg synes selv at jeans er ukomfortabelt å ha på seg på varme sommerdager. Ha en god helg. Anonymkode: a44df...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #13 Del Skrevet 15. april Bukse i bomull, lin, tencel, dette eksempelet er fra Vic: Anonymkode: f3bdc...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #14 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 5.10): Bukse i bomull, lin, tencel, dette eksempelet er fra Vic: Anonymkode: f3bdc...98f Takk for forslaget. Anonymkode: a44df...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 16. april #15 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 22.45): Takk for både dette forslaget og jeansforslaget. Jeg synes selv at jeans er ukomfortabelt å ha på seg på varme sommerdager. Ha en god helg. Anonymkode: a44df...378 Dette er en løs og ledig sommerbukse, som om den var i lin. Prøv den. Jeg var positivt overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #16 Del Skrevet 18. april Morpheus skrev (På 16.4.2025 den 20.58): Dette er en løs og ledig sommerbukse, som om den var i lin. Prøv den. Jeg var positivt overrasket. Takk for forslaget. Anonymkode: a44df...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå