AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:40 #1 Del Skrevet søndag kl 18:40 Hei Jeg ser etter en bukse til en mann som er komfortabel å bruke i sommervarmen. Det hadde også vært fint om buksa ikke var for tight. Hvilken bukse, eller type stoff anbefaler dere til buksa? Takker på forhånd for tilbakemelding. Anonymkode: a44df...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:01 #2 Del Skrevet søndag kl 21:01 Lin er vel tingen, evt noe løstsittende i bomull. Anonymkode: 37aa1...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:08 #3 Del Skrevet mandag kl 09:08 En mann som er komfortabel å bruke? Anonymkode: 6785c...68b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:09 #4 Del Skrevet mandag kl 09:09 Jeg vil helst ha en mann som er komfortabel å bruke hele året. Anonymkode: 83c5b...7b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannisinbestealder Skrevet mandag kl 14:32 #5 Del Skrevet mandag kl 14:32 Kanskje mannen er mer komfortabel å bruke om han ikke har bukse i sommervarmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:33 #6 Del Skrevet mandag kl 16:33 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Lin er vel tingen, evt noe løstsittende i bomull. Anonymkode: 37aa1...d1a Takker for forslaget. Anonymkode: a44df...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet mandag kl 17:07 #7 Del Skrevet mandag kl 17:07 Buksene her er ekstremt komfortable iflg min sønn, kommer også i lin https://shapingnewtomorrow.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:12 #8 Del Skrevet i går, 17:12 enkefru skrev (På 7.4.2025 den 19.07): Buksene her er ekstremt komfortable iflg min sønn, kommer også i lin https://shapingnewtomorrow.no Takk for forslaget. Anonymkode: a44df...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå