AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Sånn for ordens skyld, jeg vil gjerne jobbe mest mulig. Sjefen har gitt meg F4 kode ( 2 helligdager etter hverandre), men de pengene trenger jeg å jobbe inn. Kan hun gjøre dette? Trodde hun måtte spørre først Anonymkode: b1e53...a72
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Hva mener du med "to helligdager etter hverandre"? Har du fått f4 på helligdager, eller er det kompensasjon for helligdager? Anonymkode: 792e7...d5b 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april F4 er erstatningsfri, du vil mao gå glipp av helligdagstillegget. Det er en vaktkode vi på min jobb IKKE bruker i turnus mm du MÅ ha fri en dag og ikke har noen dager å gå på. F5 eller F3 er riktig kode å bruke Dette er jeg veldig nøye på å fortelle ansatte når de jobber med turnusen sin. Anonymkode: 79193...803
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Skrevet 6. april Da har hun sikkert gjort noe kluss, men det er 2 helligdager etter hverandre, og èn av de er F3 da. Anonymkode: b1e53...a72
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Skrevet 6. april Huh? Lever og ånder etter ALT + F4 her. Anonymkode: be47d...ec0
AnonymBruker Skrevet 7. april #6 Skrevet 7. april Hæ, er det virkelig lov å gi fridag fremfor helligdagstillegg? Jeg ville sjekket om det er lovlig, ring fagforeningen! Anonymkode: 5f8a0...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå