Fionas Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Hei, En kunde i butikk ville kjøpe en blomst. Den var for dyr. Kunde ønsker ikke å kjøpe produkt. Sier ifra til ansatt og spør om butikkansatt kan legge blomsten tilbake. Innenfor å spørre om det eller bør man legge på plass selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Fionas skrev (4 minutter siden): Hei, En kunde i butikk ville kjøpe en blomst. Den var for dyr. Kunde ønsker ikke å kjøpe produkt. Sier ifra til ansatt og spør om butikkansatt kan legge blomsten tilbake. Innenfor å spørre om det eller bør man legge på plass selv? Tror det går helt fin å spørre på en fin måte om de vil sette den på plass. Anonymkode: 53ae8...4bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april Når jeg jobbet i butikk syns jeg ikke det var noe stress om de bare la det fra seg i kassa. Men dette var plantasjen, stort areal og det er ikke sikkert kunden husker hvor planten stod uansett. De fleste spurte «skal jeg ta den med og sette den tilbake», og da sa jeg alltid nei, ikke tenk på det. Anonymkode: 53bd1...02c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #4 Del Skrevet 11. april Dette passet til kategorien Religion, alternativt og filosofiske spørsmål? Anonymkode: aa91e...343 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #5 Del Skrevet 11. april Har jobbet i butikk. I 100 av 100 tilfeller vil jeg legge den tilbake selv, så den faktisk havner riktig sted. Anonymkode: e2645...039 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #6 Del Skrevet 11. april Kunder som rydder selv, blir ofte mer rot 😅 ja innafor og be de som jobber der legge den på plass? Anonymkode: 5a175...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #7 Del Skrevet 11. april Som tidligere ansatt i en ting-og-tang-butikk ville jeg mye heller at kunder tok med seg varer de ikke skulle ha til kassa, i stedet for å legge det fra seg et tilfeldig sted i butikken. Det er mye ryddigere for en ansatt å få varene til kassen, om man ikke har intensjon om å legge den tilbake på riktig sted. Det er absolutt ikke noe stress for den ansatte, og det settes faktisk pris på. Det tar mye lengre tid å gå rundt å lete etter varer kunder har lagt fra seg her og der, enn å legge de tilbake selv etter stengetid. Anonymkode: 8267a...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå