AnonymBruker Skrevet i går, 18:08 #1 Del Skrevet i går, 18:08 Ulikt sexbehov er noe som råker mange par av ulike årsaker, og som ofte er innledningen til å skape fustrasjon, depresjon og samlivskonflikter Det er idag mye fokus på sex, og blitt eit slags forventningspress til hvor ofte ein bør ha sex o.s.v. Mange partnere har opplevd å fått tilbakemeldingen "orker bare ikkje" når han eller hun har følt seg avvist til sex. Tidsklemma, stress, og press, og skjevdeling av ansvarsforholdet kan vera utslagsgivende til at ein at mange rett, og slett ikkje har overskudd til sex. Mange par har nok etetrhvert følt at dyrtiden har ført til eit økonomisk press, og de har kanskje måtte tatt ekstravakter, og måtte gitt avkall på noen fellesgoder. Økonomisk press, og ulikt sexbehov, og skevdeling av ansvarsforhold er forhold som påvirker mange sin mentale helse. Det å identifisere seg med hverandres empati, og følelser er viktig som ledd i forebygging av konflikter. Er du blandt dem som ofte har "gitt etter for sexpress " fra partner iden hensikt å imøtekome han /hun sitt ønske om sex ? . Anonymkode: b4f7f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:55 #2 Del Skrevet i går, 18:55 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Er du blandt dem som ofte har "gitt etter for sexpress " fra partner iden hensikt å imøtekome han /hun sitt ønske om sex ? . Anonymkode: b4f7f...613 Nope. Aldri. Å ha sex uten å selv ville har aldri vært aktuelt for min del. Skal da også sies at jeg aldri har opplevd noe jeg vil karakterisere som «press». Anonymkode: 353e9...230 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet i går, 19:00 #3 Del Skrevet i går, 19:00 Nei. Jeg har såpass oppegående partner at han ikke engang ønsker sex som ikke er ønsket av begge, og heller ikke sex som ikke er deilig for begge. Så da har det egentlig aldri vært vanskelig å opprettholde lysta på ham. Jeg har jo absolutt ingen negative opplevelser med sex i vårt forhold. Har mistet lysta på to tidligere partnere, for de var ikke like kloke angående slikt. Ble negative opplevelser som ødela alt over tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet i går, 19:04 #4 Del Skrevet i går, 19:04 Det har skjedd ja. Men da har jeg vært kåt selv også. Så kommer jo egentlig helt an på, selv om jeg har sagt nei tidligere på kvelden. Kanskje har jeg tatt smertestillende, så ryggen ikke krangler så mye lengre. Kanskje har jeg fått hvilt såpass at jeg ikke er like utmatta som jeg var da han spurte. Osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Aldri følt på sexpress, for vi "leser" hverandre.. Men enkelte ganger har jeg følt meg litt oppgitt.. at det er mulig å være så umettelig kåt, og være så avhengig av meg. Som singel angrer jeg litt i etterkant på dette.. jeg burde knulle vettet av henne, og kjøpt mere sexleketøy❣️Men jeg har blitt "klok av skade" med årene.. så dette skjer ikke igjen😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Aldri følt på sexpress, for vi "leser" hverandre.. Men enkelte ganger har jeg følt meg litt oppgitt.. at det er mulig å være så umettelig kåt, og være så avhengig av meg. Som singel angrer jeg litt i etterkant på dette.. jeg burde knulle vettet av henne, og kjøpt mere sexleketøy❣️Men jeg har blitt "klok av skade" med årene.. så dette skjer ikke igjen😇 Det er bare å gi henne sexleketøy, så blir hun avhengig av de istedet 😂 Avhengighet er uansett ikke bra...Da har det gått for langt. Anonymkode: 22198...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Som regel gjensidig, men hun sier av og til ja etter litt masing. Hold kjeft a, KG. Anonymkode: b999f...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Sexpress er et frynsegode etter fylte 50, så selv om jeg skulle være enormt sliten så vil jeg selvfølgelig ikke la det ødelegge for å bli presset til sex Anonymkode: 9f625...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Vi har tre barn (hvorav en baby og en i barnehagen), og det er ikke ofte jeg egentlig orker sex. Men vi har allikevel sex 2-5 ganger i uka. Det er veldig sjeldent vi ikke "stiller" opp for hverandre når den andre har lyst, selv om en selv egentlig ikke orker. Men jeg får jo alltid lyst og nyter det når vi først er i gang, hvis ikke hadde jeg ikke giddet. Er bare litt ork å sette igang av og til etter en lang dag. Som oftest så blir det en kjapp en, så det er ikke så tidkrevende heller 😅 Personlig er jeg glad vi har det slik. Før barn hadde vi sex "hele tiden", og jeg er glad vi ikke har gått i en fullstendig tørke i småbarnstiden - selv om det er litt "kjedeligere" og kortere økter. Regner med og håper at vi har overskudd til litt mer når barna blir større. Anonymkode: 4ac2b...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Nei, skulle ønske typen ville ha sex oftere😂 gjerne 2 ganger om dagen eller mer men skjønner at det er for mye å forvente så jeg maser ikke om det Anonymkode: afbbd...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå