AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:07 #1 Del Skrevet søndag kl 18:07 eller du har vært på et nytt sted, føles hjemmet ditt litt annerledes ut da når du kommer hjem? Anonymkode: 22009...620 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet søndag kl 18:37 #2 Del Skrevet søndag kl 18:37 Nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friminutt Skrevet søndag kl 19:02 #3 Del Skrevet søndag kl 19:02 Nei det er det samme gamle og noe trygt med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:05 #4 Del Skrevet søndag kl 19:05 På ingen måte. Anonymkode: 9dcdc...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:09 #5 Del Skrevet søndag kl 19:09 Nei. Men har jeg vært borte en stund blir jeg skikkelig glad for å ha verdens beste hjem, og setter litt ekstra pris på det. Anonymkode: 2d76c...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:11 #6 Del Skrevet søndag kl 19:11 Nei, kan ikke si det. Anonymkode: 31498...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:17 #7 Del Skrevet søndag kl 19:17 Ja! Jeg trodde jeg var den eneste som hadde det sånn😂 Man får en litt rar følelse liksom Anonymkode: 43d7a...2d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:19 #8 Del Skrevet søndag kl 19:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja! Jeg trodde jeg var den eneste som hadde det sånn😂 Man får en litt rar følelse liksom Anonymkode: 43d7a...2d5 Samme her. Og så er det så lyst og «rent» (ikke i hygienisk forstand). Anonymkode: 00fe3...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katie88 Skrevet søndag kl 19:23 #9 Del Skrevet søndag kl 19:23 Får og en rar følelse når jeg er hjemme igjen etter en stund borte. Noe med at det er litt nakent hos meg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet mandag kl 08:22 #10 Del Skrevet mandag kl 08:22 Nei, på ingen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:47 #11 Del Skrevet mandag kl 09:47 Hæ? Nei. Kom hjem me fly-taxi i går. Kom akkurat hjem etter trening, til fots og via en sti. Og i morgen har jeg ikke bestemt meg for om jeg tar bil eller kollektiv til jobb. Å komme hjem er da uansett å komme hjem. Anonymkode: faa6b...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå