AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:06 #1 Del Skrevet søndag kl 17:06 Anonymkode: 8224e...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet søndag kl 17:13 #2 Del Skrevet søndag kl 17:13 Fin, både om du har så rett hår, men vil også tro den er fin med litt fall i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:55 #3 Del Skrevet søndag kl 18:55 Det er sånn jeg klipper meg fordi jeg har tynt hår og ikke kan ha masse oppklipp, men tillater meg bittelitt i front 😅 Anonymkode: b6088...be7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet søndag kl 20:55 #4 Del Skrevet søndag kl 20:55 Veldig pen, elsker de curtainbangsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:08 #5 Del Skrevet i går, 04:08 Ligner på mitt hår, men jeg har litt fall. Anonymkode: cb3bd...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:27 #6 Del Skrevet i går, 04:27 Veldig fin, ikke så spennende, men vil kle de aller fleste. Den gror ut veldig fint om man ikke er så ofte til frisøren også. Anonymkode: 03087...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:56 #7 Del Skrevet i går, 04:56 Fin, men hadde aldri klart å ha håret på den måten. Hår i fjeset er så utrolig ekkelt. Anonymkode: e1668...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå