AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:04 #1 Del Skrevet søndag kl 17:04 Kjæresten har ei veldig nær venninne. Hun er 20 år yngre enn han, og ingen trussel sånn sett. De snapper i hytt og pine, og snakker mye i tlf. Daglig. Jeg har ikke truffet henne, da dette er ett avstandsforhold. Jeg blir så usikker på dette, synes relasjonen er litt vel nær, og overkommunikasjon mellom de 2. Overreagerer jeg?? Anonymkode: 63775...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:06 #2 Del Skrevet søndag kl 17:06 Wtf. Ikke greit i det hele tatt. Anonymkode: a5c49...f33 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet søndag kl 17:09 #3 Del Skrevet søndag kl 17:09 Dette er ikke normalt. 🚩 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:12 #4 Del Skrevet søndag kl 17:12 Veldig spesielt… Anonymkode: 88aef...dd9 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:18 #5 Del Skrevet søndag kl 17:18 Har han mye til felles med en 20 år yngre kvinne? Nei det tror jeg ikke. Ikke en mann heller for den saks skyld. Har han ikke kompiser- som er rundt sin alder? Mange har venner som er yngre/ eldre men 20 år yngre er jo endel og som en ganske nær venn også blir det spesielt.. Han håper nok på å få en sjans en dag, eller han bare nyter selskapet. Det er iallefall veldig suspekt at en mann som er i forhold sender mld og snakker masse i tlf med en 20 år yngre kvinne..og kaller henne for en nær venn. Du overreagerer ikke. Anonymkode: 14d06...162 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet søndag kl 17:41 #6 Del Skrevet søndag kl 17:41 Så du har en kjæreste som er i ett avstandsforhold med en 20 år yngre kvinne? 😛 Tenker han vil ha hun, og hun liker oppmerksomheten fra han. Du kan jo begynne å ringe en annen mann daglig og sende han masse snapper, og se hvor godt mottatt det blir. 20 år har sjelden stoppa en mann altså.... 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:26 #7 Del Skrevet søndag kl 18:26 MizzVic skrev (45 minutter siden): Så du har en kjæreste som er i ett avstandsforhold med en 20 år yngre kvinne? 😛 Tenker han vil ha hun, og hun liker oppmerksomheten fra han. Du kan jo begynne å ringe en annen mann daglig og sende han masse snapper, og se hvor godt mottatt det blir. 20 år har sjelden stoppa en mann altså.... Det er jeg og han som er i ett avstandsforhold. Venninnen bor i nærheten Anonymkode: 63775...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:19 #8 Del Skrevet søndag kl 20:19 Trådstarter her, hvordan skal jeg ta opp dette med han, uten å virke kontrollerende? Anonymkode: 63775...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:23 #9 Del Skrevet søndag kl 20:23 Dette hadde jeg ikke orket, rett og slett. Hvor gammel er han? Anonymkode: c5671...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:33 #10 Del Skrevet søndag kl 20:33 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette hadde jeg ikke orket, rett og slett. Hvor gammel er han? Anonymkode: c5671...f16 Han nærmer seg 50 år Anonymkode: 63775...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:58 #11 Del Skrevet søndag kl 20:58 Min far har ei sånn venninne (han har ikke kjæreste). Han er 60 ohg hun er 40. Hun ringer ham hele tida for å ventilere om alt mulig rart. Han sier til meg at han blir litt sliten av det fordi hun er så negativ. Men samtidig så vet jeg at han setter pris på å ha en venn. Etter at kona hans døde så har han fått mye mindre sosialt nettverk. (Hun på 40 var god venn med kona hans også). Jeg tror og håper det ikke er noe romantisk mellom dem! Det hadde vært gross😂 Anonymkode: 4c685...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet søndag kl 21:09 #12 Del Skrevet søndag kl 21:09 Det er helt flott og fint med venner, uansett kjønn og alder, synes jeg. Og så har det seg sånn at noe skurrer i denne situasjonen. Om det er TS som er sjalu uten grunn, mannen som skjuler noe eller venninna som fremstår på usympatiske måter vet jeg ikke. Folk flest har god intuisjon. Små nyanser i språkbruk, kroppsspråk og lukt kan fortelle at det er noe som underkommuniseres. Min X som jeg kicket på fordi han var følelsesmessig nærme ei venninne, ble etterhvert, år etter at det var slutt mellom oss, ilag med samme dama. Han selv fremstilte det som en overraskelse for han at det ble utviklet til et forhold. Forøvrig, konflikten rundt at han hadde dette vennskapet oppstod først da han lommeringte meg mens han tilbrakte tid med henne og jeg hørte samtalen deres. Jeg var ikke overrasket da de ble ilag for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:47 #13 Del Skrevet i går, 00:47 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Trådstarter her, hvordan skal jeg ta opp dette med han, uten å virke kontrollerende? Anonymkode: 63775...d04 Vet du med sikkerhet at hun er tjue år yngre, eller har du kun hans ord for det? Tenker at han kanskje presenterer det sånn for at det skal virke ufarlig overfor deg. Uansett, virker det merkelig at han har slik kontakt med en annen kvinne. Du har virkelig ikke mye å tape på å si fra at du ikke vil ha et forhold der han har denne damen som "venninne" ved siden av. Det virker merkelig at en trettiåring føler at hun har så mye til felles med en på femti, men det kan jo hende at de har hatt et slags seksuelt forhold. Han vil nok uansett ikke fortelle alle detaljer til deg... Anonymkode: 04786...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:48 #14 Del Skrevet i går, 04:48 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Trådstarter her, hvordan skal jeg ta opp dette med han, uten å virke kontrollerende? Anonymkode: 63775...d04 Jeg tror ikke det har en hensikt å ta det opp. Enten så lager han en krangel og kaller deg kontrollerende, eller så blir han bare flinkere til å skjule det. Kom deg unna. Anonymkode: 45c90...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:55 #15 Del Skrevet i går, 04:55 Hvis han er 60, og hun førti er det greit. Hvis han er noen og førti, og hun treogtjue så er det litt mer ugreit. Anonymkode: 1e36e...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:02 #16 Del Skrevet i går, 05:02 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis han er 60, og hun førti er det greit. Hvis han er noen og førti, og hun treogtjue så er det litt mer ugreit. Anonymkode: 1e36e...082 Det står at han er 50 så da er vel hun 30 Anonymkode: 11fef...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:19 #17 Del Skrevet i går, 05:19 Det er jo litt vanskelig å si noe om uten å kjenne personene, for det spiller litt inn. Jeg er jo sånn som omtrent ikke snapper/snakker daglig med kjæreste engang.. Men ei jeg kjenner, som er 30, er helt ekstremt ekstrovert og må snakke og taste dagen lang. Hun har telefonen på øret på vei til jobb, på vei hjem, hele kvelden når hun ikke er med andre mennesker, det er mor, venninner, kompiser, eksen. Hver eneste dag snakker hun med dem, tror det er først nylig hun sluttet å snakke med eksen fordi hun fikk seg en ny kjæreste. Det er ikke det at det var romantikk mellom henne og eksen, hun ringer jo bare for å snakke om helt hverdagslige ting. Kjeften hennes går stort sett i ett, og stort sett om henne selv, hva hun skal lage til et middagsselskap eller noe. Si at det var hun her, som drev og snappet og ringte med kjæresten din. Hun har flere sånne venner. Hun mener ingenting romantisk med det. Hun er bare oversosial av seg og mobilavhengig. Anonymkode: 3b520...4f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 20.26): Det er jeg og han som er i ett avstandsforhold. Venninnen bor i nærheten Anonymkode: 63775...d04 Ennå verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 19.04): Kjæresten har ei veldig nær venninne. Hun er 20 år yngre enn han, og ingen trussel sånn sett. De snapper i hytt og pine, og snakker mye i tlf. Daglig. Jeg har ikke truffet henne, da dette er ett avstandsforhold. Jeg blir så usikker på dette, synes relasjonen er litt vel nær, og overkommunikasjon mellom de 2. Overreagerer jeg?? Anonymkode: 63775...d04 Du bør jo prioritere å treffe henne hvertfall. Venner kan man ha på tvers av både kjønn og alder. Men dere er rundt 50 og har startet som et avstandsforhold, og kjenner ikke til hverandres liv? Hvordan veien tenkt videre på dette forholdet? Anonymkode: 584a7...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå