AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Jeg hadde en veninne som faktisk ville snakke med meg om hvordan jeg kledde meg. Kledde meg helt vanlig men ifølge henne for kjedelig, og jeg måtte tenke på hvordan det påvirket andre osv... Og hørtes ut som hun var oppriktig bekymret, og i tillegg sa hun at hun var litt ukomfortabel når hun var med meg på grunn av hvordan jeg kledde meg. Jeg ga henne beskjed om at jeg kler meg akkurat som jeg vil. Hun ble såret og forlot rommet og smelte igjen døra etter seg. Vi er ikke veninner mer. Noen på jobb ba meg slutte å ta med meg smoothie fordi det frister andre 🙄 Altså Wtf! Hvem bryr seg liksom... Anonymkode: 8d441...5cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Oi. Du burde fortalt henne at hennes usikkerhet påvirker andre. Anonymkode: b14bb...3d4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april Først tenkte jeg at "jeg tror ikke venner snakker med noe merkelig med meg", men kanskje det er fordi jeg er blitt for vant til ting som kanskje egentlig er rare? Det merkeligste tror jeg var en venninne av meg som er utpreget ateist og hater religiøse. Hun snakke ofte lenge og vel om hvor sprø og syke osv. kristne var, og jeg er jo kristen, så det var jo veldig merkelig. Jeg vet ikke helt hva hun ville oppnå. Vi er ikke venner lenger. Anonymkode: d790e...3b0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 17.29): Oi. Du burde fortalt henne at hennes usikkerhet påvirker andre. Anonymkode: b14bb...3d4 Ekspander Ja skulle vel egentlig gjort det. Anonymkode: 8d441...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april Jeg har hatt mange interessante samtaler. De utsagnene jeg reagerer mest på er når jeg forstår at en person er i mental ubalanse. Da kan folk si mye rart....Betyr ikke at det definerer hvem de er. Stress kan utløse mye uvettig snakk eller emosjoner som jeg velger å kalle det. Det er mest når jeg opplever andre mennesker som invaderende. Da er det en utfordring. Jeg har hatt mennesker som bare valser rett inn i hjemmet mitt uten å banke på først. Mennesker som "stjeler" klemmer av meg som jeg ikke har lyst til å gi. Så det trenger ikke alltid være det de sier med ord, for det klarer jeg stort sett å beskytte meg mot. Handlinger er verre synes jeg. De vet best hva jeg trenger selv når jeg ikke vil, og de respekterer ikke avstanden jeg trenger. Mennesker som kjenner meg vet når jeg vil ha en klem, for jeg er utrolig lett å "lese". Dette var dagens sukk fra meg. Tror det er mange mennesker som trenger omsorg. Det gjør selvfølgelig jeg og, men bare fra de menneskene jeg ønsker å få og gi til, og det må vel få lov å være valgfritt? Eller? Anonymkode: 611ec...4ff 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april Tanta mi var dritings en nyttårsaften hjemme hos oss, og ville ha en prat om at jeg ikke måtte være horete og ligge med hvem som helst. Da var jeg 12 år ... Anonymkode: 6b6df...df5 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #7 Del Skrevet 7. april Det med smoothien høres ut som en fleipete bemerkning. Du må ikke ta alt så bokstavelig. Anonymkode: 8073c...a71 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #8 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 5.54): Det med smoothien høres ut som en fleipete bemerkning. Du må ikke ta alt så bokstavelig. Anonymkode: 8073c...a71 Ekspander Ja, det kan ha vært fleipete. Men noen mener det helt oppriktig og. Folk kan være gærne! Anonymkode: 69e47...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #9 Del Skrevet 7. april En tante syntes det var viktig å snakke med meg om at jeg måtte huske på at jeg ikke var noe bedre enn alle andre, at alle kunne gjøre feil, og at jeg var uforsonlig når jeg ikke tilga andre for å ha gjort en liten feil. Og feilen hun mente jeg måtte tilgi var vold. Da jeg påpekte at den som hadde vært voldelig mot meg ikke hadde bedt om tilgivelse/unnskyldning mente hun at jeg var kverulant. Anonymkode: 09630...182 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #10 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 6.09): Ja, det kan ha vært fleipete. Men noen mener det helt oppriktig og. Folk kan være gærne! Anonymkode: 69e47...009 Ekspander Kan godt hende det. Men det var sagt i en alvorlig tone og ikke noe etterpå om at det var tull. Anonymkode: 8d441...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #11 Del Skrevet 8. april Det var nok den gangen for mange år siden da jeg var i starten av 20 årene. Jeg hadde et stort klesskap på soverommet som var ganske rotete, men det var mitt klesskap og ingen andre sitt da jeg bodde der alene. Som ung var det lett å ha det rotete med klær, hadde det greit og ryddig ellers. På en fest så en venninne skapet mitt og noen timer etterpå, så tok hun og hennes kjæreste meg til side for å snakke med meg om skapet. De spurte hvorfor ikke klærne var brettet og ikke lå sorteret ( altså bukser for seg selv osv ) og sa at jeg burde tenke på hva andre tenker om sånt. Jeg ble så paff... Anonymkode: 842d2...384 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #12 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 17.00): Jeg hadde en veninne som faktisk ville snakke med meg om hvordan jeg kledde meg. Kledde meg helt vanlig men ifølge henne for kjedelig, og jeg måtte tenke på hvordan det påvirket andre osv... Og hørtes ut som hun var oppriktig bekymret, og i tillegg sa hun at hun var litt ukomfortabel når hun var med meg på grunn av hvordan jeg kledde meg. Jeg ga henne beskjed om at jeg kler meg akkurat som jeg vil. Hun ble såret og forlot rommet og smelte igjen døra etter seg. Vi er ikke veninner mer. Noen på jobb ba meg slutte å ta med meg smoothie fordi det frister andre 🙄 Altså Wtf! Hvem bryr seg liksom... Anonymkode: 8d441...5cf Ekspander Ang jobbmat så har ofte med meg middagsrester som varmes i micro så det lukter godt mat. Folk kommenterer det alltid men likevel har de alltid med de kjipe knekkebrødene sine. Pussig! Anonymkode: 4382c...f8e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #13 Del Skrevet 10. april At jeg tydeligvis har angst, bare for at jeg ikke liker å gå med bh, når jeg uttrykte at det føltes stramt og at jeg følte meg kvalt av det. Anonymkode: 611ec...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #14 Del Skrevet 10. april En venninne mente nok jeg var lite fin i klærne. Vi skulle til byen og hun hadde nok en agenda. Hun skulle kle meg opp. Dro meg inn i butikker jeg ikke handler i i det hele tatt. Kom med forslag om hva jeg kunne bruke, og hva som passet sammen. 😄😄😄 Anonymkode: def3d...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #15 Del Skrevet 10. april Ingenting føles så unormalt hos meg. Noen syns at jeg kler meg som bestemor med floyd bluser og annet blomstrete. Har fått høre at den ene toppen min ser ut som bestemors puter. Jeg liker stilen min, kan godt ha ettersittende, men liker ikke lårkort eller utringet. Heller klassisk pent enn sexy. Folk forteller de utroligste ting når man er en åpen person selv. Kan godt være at jeg er en sånn som tar opp merkelige ting, men tingene går aldri på de. Anonymkode: 20d02...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #16 Del Skrevet 11. april Tanta og onkelen min tok en alvorsprat med 17 år gamle meg om at jeg måtte slutte å la min homofile venn overnatte, og da spesielt på rommet mitt siden det var umulig å vite hva som kunne komme til å skje mellom oss rent seksuelt. Dette kom som respons på at de noen dager tidligere hadde fått vite at jeg er lesbisk. Lurer fortsatt på hvordan de tror homofiles sexliv er og foregår... Anonymkode: 8a223...2ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå