AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Hei! jeg å min partner har vært ilag i 3 år. Vi er samboere. Vi har det veldig fint sammen. Vi elsker hverandre stort. Min partner skal flytte til sin familie og bu og spare peng. Han har gjeld og trenger å få den vekk siden den går ut over han sin helse. Han trenger også å jobbe med seg selv i tillegg. Jeg synest det er tungt. Jeg har ikke noe valg enn å respektere og godta valget hans. men jeg kjenner det er tungt og urettferdig. Jeg har også sagt at jeg kan hjelpe til med gjelda. Jeg vet ikke hva som er riktig eller ikke riktig. Jeg får også høre at han ikke ønsker dette og elsker meg stort og vil ikke miste meg. Jeg og han snakket om det å være singel og tanke på å møte andre. Jeg fekk tydelig beskjed fra han at vist jeg ligger med noen andre så mister jeg han. miste han? Jeg føler heller han mister meg? Det er jo han som vil dette. Jeg er også villig til å hjelpe han. Vi har det fint. Vi har det fint hvor vi bor. Og så får jeg slags valg på meg? jeg vil jo ikke miste han? Jeg ønsker å være ilag med han. Jeg vil jo ikke dette her i det hele tatt men jeg gjør det for han. Jeg har sagt at jeg ønsker å håpe at det blir oss to i framtida igjen. Men jeg vet ikke. jeg synest det er vanskelig, altså ikke det å ikke ligge med noen andre eller å møte noen. Jeg klarer fint å ikke gjøre det. Men jeg vet heller ikke hvor lenge han bur med familien sin. Jeg vet ikke hvor mange år. Jeg vet ingenting. jeg bare føler på at, når jeg blir singel igjen så vet jeg på ein måte at jeg ikke må møte noen, kysse, kline, ligge med noen. For da mister jeg han. Jeg føler at når jeg blir singel igjen så har jeg på en måte eit krav på meg. Som SINGEL. Som singel skal man liksom være fri, gjøre hva man vil, kose seg og har det bra, men jeg føler at jeg ikke kommer til å ha noe av de delene. jeg føler og ser for meg at når jeg blir singel så kommer jeg til å tenke «ånei, ikke gjør dette» eller «ånei, en fyr flørter med meg, ikke bra». Jeg føler jeg hele tida kommer til å gå rundt å tenke meg om to gonger før jeg sier eller gjør noe. Og det synest jeg er jævlig kjipt. For jeg vet ikke hva han gjør. han har sagt at han kommer ikke til å reise ut å drikke i det hele tatt, kommer ikke til å laste ned dating app, kommer ikke til å ligge osv. men hva tenker dere? ønsker å høre meining til dere. Hva hadde dere tenkt eller gjort? Anonymkode: ad51f...dd0
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Høres fint ut at han vil ta tak i problemene sine. Og det høres ut som han fortsatt vil være sammen med deg. Anonymkode: f3a51...0b6 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Høres fint ut at han vil ta tak i problemene sine. Og det høres ut som han fortsatt vil være sammen med deg. Anonymkode: f3a51...0b6 Hvordan kan du si det egentlig? De er samboere, hun tilbyr seg å hjelpe han med gjelden sin. Men han vil dra til foreldrene sine, og dermed lar han ts sitte igjen med hele leiligheten og den økonomiske forpliktelsen. Han sier det er slutt, men kanskje senere? For all del må hun ikke ligge med noen andre i denne uønskede «pausen» fordi da mister hun han for alltid? Nei, dette høres ikke ut som noe for fremtiden. Ts, du fortjener en mann som vil være samboer med deg, og helst gjeldsfri, men om så skulle være; en mann som vil face problemene sine og deres med deg ved sin side. Ikke hjem til mor å far og lar deg sitte igjen knust. For en idiot. Anonymkode: 95e81...ab0 2
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Skrevet 6. april Hei! jeg skal reise hjem til min familie selv. Siden jeg ikke har økonomisk å bu alene i leiligheten. Men uansett, jeg elsker han over alt på jord. Men jeg synest det er trist at det skal ende sånn siden vi elsker hverandre så høyt. Anonymkode: ad51f...dd0
Cirkelin Skrevet 6. april #5 Skrevet 6. april Hvorfor må dere slå opp selv om dere skal flytte hjem til hver deres familie? Det går fint an å være sammen selv om man ikke bor sammen.
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Skrevet 6. april Nei Jesus. Aldri betal ned på andre sin gjeld. Har de ikke kontroll på økonomien må de lærer dette. Du virker ganske ung ut? selv om alt virker tungt nå blir det mye bedre etter hvert. Enten endre dere opp i lag eller du møter noen som er enda bedre! Anonymkode: aa3c1...91c
AnonymBruker Skrevet 6. april #7 Skrevet 6. april Cirkelin skrev (9 minutter siden): Hvorfor må dere slå opp selv om dere skal flytte hjem til hver deres familie? Det går fint an å være sammen selv om man ikke bor sammen. Han ønsket ikke avstandsforhold. Anonymkode: ad51f...dd0
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei Jesus. Aldri betal ned på andre sin gjeld. Har de ikke kontroll på økonomien må de lærer dette. Du virker ganske ung ut? selv om alt virker tungt nå blir det mye bedre etter hvert. Enten endre dere opp i lag eller du møter noen som er enda bedre! Anonymkode: aa3c1...91c Okey. Skal ikke gjøre det. Nei, jeg ville bare være hyggelig og hjelpe. Anonymkode: ad51f...dd0
AnonymBruker Skrevet 6. april #9 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han ønsket ikke avstandsforhold. Anonymkode: ad51f...dd0 Hvis han flytter fra deg, og ikke ønsker avstandsforhold, så har han absolutt ingen rett til å bestemme hva du kan gjøre... Han er ufattelig stygg mot deg hvis han gjør det slutt å forventer at du skal sitte som en nonne i flere år å vente på at han kanskje vil være kjæresten din igjen. Det er skikkelig dårlig gjort av han. Anonymkode: 6bc14...c3e 1
Million Skrevet 6. april #10 Skrevet 6. april Så han mener det skal bli slutt, fordi han ønsker ikke avstandsforhold, MEN samtidig vil han kontrollere hva du gjør og hvem du gjør det med på avstand? Noe så frekt. Enten er det slutt eller så er det ikke det. Han kan ikke flytte fra deg og bestemme at selv om det er slutt, får du ikke lov å flørte eller ligge med den du vil. Det er ikke lenger hans business å bestemme. DU bestemmer hva du vil gjøre når du er singel, selvsagt. Han har bestemt at han vil flytte fra deg, greit. Da er du singel da. GÅ UT og nyt singellivet ditt. Han bestemmer ikke noe. Ok, du trenger kanskje ikke hoppe ut i tilfeldig sex og greier første uka eller måneden, se det an hvordan det føles å være singel først. Men ser det ut til at avstanden mellom dere (hvor dere bor) blir mer eller mindre permanent, så hadde jeg oppført meg som singel, siden jeg ER singel. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #11 Skrevet 6. april Million skrev (26 minutter siden): Så han mener det skal bli slutt, fordi han ønsker ikke avstandsforhold, MEN samtidig vil han kontrollere hva du gjør og hvem du gjør det med på avstand? Noe så frekt. Enten er det slutt eller så er det ikke det. Han kan ikke flytte fra deg og bestemme at selv om det er slutt, får du ikke lov å flørte eller ligge med den du vil. Det er ikke lenger hans business å bestemme. DU bestemmer hva du vil gjøre når du er singel, selvsagt. Han har bestemt at han vil flytte fra deg, greit. Da er du singel da. GÅ UT og nyt singellivet ditt. Han bestemmer ikke noe. Ok, du trenger kanskje ikke hoppe ut i tilfeldig sex og greier første uka eller måneden, se det an hvordan det føles å være singel først. Men ser det ut til at avstanden mellom dere (hvor dere bor) blir mer eller mindre permanent, så hadde jeg oppført meg som singel, siden jeg ER singel. Lykke til! Takk for svar! Anonymkode: ad51f...dd0
AnonymBruker Skrevet 6. april #12 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvis han flytter fra deg, og ikke ønsker avstandsforhold, så har han absolutt ingen rett til å bestemme hva du kan gjøre... Han er ufattelig stygg mot deg hvis han gjør det slutt å forventer at du skal sitte som en nonne i flere år å vente på at han kanskje vil være kjæresten din igjen. Det er skikkelig dårlig gjort av han. Anonymkode: 6bc14...c3e Takk for svar! Anonymkode: ad51f...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå