Sina Skrevet 19. november 2002 #1 Del Skrevet 19. november 2002 Hei.. Jeg har eller det vil si må begynne å gå ned litt i vekt nå.. Det er ikke forsi jeg har slankehysteri men pga av min egen helse og velvære. Jeg ligger nemlig litt over det man kan kalle overvektig og vil ikke at det skal fortsette. Så derfor så lurte jeg på om det var noen som hadde noen effektive trenigsmåter? Har tenkt til å begynne p spinning nå etter jul. Men må jo spørre fordet. Og om det er noen som vet om noe helsekost/naturmiddler som kan være med å hjelpe til. Jeg har plan om å gå ned ca 15 kilo. Men stresser ikke. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kit-kat Skrevet 19. november 2002 #2 Del Skrevet 19. november 2002 Hvis det er motivasjon som er problemet til at det blir smått med trening så har jeg et tips: Jeg har ei venninne jeg går på aerobic sammen med. Jeg "MÅ" ned til aerobic-bygget. Og det fordi jeg har fast avtale med venninna mi om å trene sammen. Og da kan jeg jo ikke la være å møte opp.. Når jeg først har pellet meg ned dit, så "MÅ" jeg trene. Ser jo dødsteit ut hvis jeg ikke gjør det instruktøren gjør. Det er jo speil på alle vegger, sånn at jeg blir på en måte "tvunget" til å delta. Kan jo ikke sette seg ned da. Nei, da er det bare å aerobicce ivei! :D Dessuten er det kjempedeilig å trene, når en først er igang. Frivillig tvang! Hadde det ikke vært for at jeg visste venninna mi ventet på meg, så hadde jeg kanskje blitt værende hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindis Skrevet 19. november 2002 #3 Del Skrevet 19. november 2002 Spinning er kjempegøy, og aerobic også for den del. Det viktigste er at du gjør noe du liker. Trening skal være gøy og ikke et ork og slit. Jeg har selv gått ned 15 kg det siste året. Og det har jeg gjort ved å drikke MASSE vann! Pimp vann hele dagen, ha med deg en flaske overalt. Kutt ut chips og snop i uken, og unn deg heller en ordentlig kosestund om lørdagen. Som regel går alt så mye lettere når man ikke tenker for mye over det. Jeg har siden tenårene startet på den ene slankekuren etter den andre, og de har alle gått i vasken. Denne gangen hadde jeg ikke planer om slanking i det hele tatt, og neimen så gikk vekta nedover! Spiser sunt og vettugt, og koser meg med maten. En trenger ikke å sulte for å gå ned i vekt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå