AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Hei alle sammen, jeg trenger litt hjelp angående et tema og håper noen med erfaring kan svare. Jeg ønsker å bli byggingeniør, og i år har jeg tenkt å velge byggingeniørutdanning. Men jeg stoler ikke så mye på engelsken min, og jeg lurer på om studiet er veldig krevende – altså, krever det mye innsats? Og etter at jeg er ferdig utdannet, er det vanskelig å finne jobb? Jeg håper noen kan hjelpe meg med dette. Anonymkode: 9369a...6b1
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Svært mange utdanninger har en stor del av pensum og i noen tilfeller også undervisning på engelsk. Du kan bli bedre og føle deg tryggere på å bruke engelsk ved å øve, for eksempel lese romaner på engelsk, se film uten teksting, høre på engelske podkaster, bruke Dualingo osv. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Anonymkode: cd85e...6c5
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Svært mange utdanninger har en stor del av pensum og i noen tilfeller også undervisning på engelsk. Du kan bli bedre og føle deg tryggere på å bruke engelsk ved å øve, for eksempel lese romaner på engelsk, se film uten teksting, høre på engelske podkaster, bruke Dualingo osv. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Anonymkode: cd85e...6c5 28 Anonymkode: 9369a...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå