AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Har vært ordentlig langt nede de siste fem årene, til det punktet hvor jeg trodde jeg var blitt helt aseksuell... Men nå har jeg endelig våknet til liv igjen, crusher på så mange at jeg blir helt fjollete! Trodde ikke det skulle skje meg noensinne igjen. Så ja, jeg liker heldigvis fremdeles menn, og jeg ønsker meg visst fremdeles en kjæreste / kompis. Noen som har opplevd det samme? Ligget i dvale i mange år for så å våkne til liv igjen liksom? Anonymkode: 18bc8...f42 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Så bra at du kjenner deg klar igjen, bare å kose seg og nyte det 🥰 Anonymkode: e470d...5f3 2
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april Jeg er avhengig av å crushe!! 🥰🥰 Anonymkode: 055e5...c81 2
AnonymBruker Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er avhengig av å crushe!! 🥰🥰 Anonymkode: 055e5...c81 Er det så bra da? Anonymkode: cf2d1...18f
AnonymBruker Skrevet 7. april #5 Skrevet 7. april Det er den beste rusen som finnes 😍 Anonymkode: e0954...6b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå