AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:32 #1 Del Skrevet søndag kl 15:32 Hei. Jeg har en antagelse om at boligen jeg leier blir overvåket og lurer dermed på hvor man kan finne dette? Jeg har ingen erfaring eller kunnskap om dette og vet ikke hvor jeg skal lete. Om noen har noen tips på hvor det kan være plassert, setter jeg pris på det. Anonymkode: b8c4b...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:34 #2 Del Skrevet søndag kl 15:34 Hva baserer du dine antagelser på og hvorfor skulle noen ønske å overvåke deg?. Anonymkode: f8e97...491 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:38 #3 Del Skrevet søndag kl 15:38 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva baserer du dine antagelser på og hvorfor skulle noen ønske å overvåke deg?. Anonymkode: f8e97...491 Har ikke tenkt å utdype noe om det Anonymkode: b8c4b...36e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet søndag kl 15:39 #4 Del Skrevet søndag kl 15:39 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva baserer du dine antagelser på og hvorfor skulle noen ønske å overvåke deg?. Anonymkode: f8e97...491 M65: You beat me to it. Enig: Hvorfor? Hva kommer mistanken av? Hvem er mistanken rettet mot? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:41 #5 Del Skrevet søndag kl 15:41 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei. Jeg har en antagelse om at boligen jeg leier blir overvåket og lurer dermed på hvor man kan finne dette? Jeg har ingen erfaring eller kunnskap om dette og vet ikke hvor jeg skal lete. Om noen har noen tips på hvor det kan være plassert, setter jeg pris på det. Anonymkode: b8c4b...36e Flytt. Anonymkode: 1993d...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:41 #6 Del Skrevet søndag kl 15:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke tenkt å utdype noe om det Anonymkode: b8c4b...36e Da er det jo helt umulig å svare på spørsmålet ditt, du må jo fortelle hvorfor du tror du blir overvåket. Er jo også helt umulig tipse om hvor DET kan være plassert uten at du spesifiserer HVA som kan være plassert. Anonymkode: f8e97...491 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:45 #7 Del Skrevet søndag kl 15:45 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er det jo helt umulig å svare på spørsmålet ditt, du må jo fortelle hvorfor du tror du blir overvåket. Er jo også helt umulig tipse om hvor DET kan være plassert uten at du spesifiserer HVA som kan være plassert. Anonymkode: f8e97...491 Absolutt ikke. De som har kunnskap om det vet jo. Generelt i boligen, mest interessert i om det finnes på bad og soverom selvsagt Anonymkode: b8c4b...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:45 #8 Del Skrevet søndag kl 15:45 Du får vel skaffe deg en kamera detektor da. Er jo bare å google det. Anonymkode: 053b9...4d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:45 #9 Del Skrevet søndag kl 15:45 Hvis "det" er kamera, så finnes det kameradetektorer. Jeg har ikke noen erfaring, men har sett at det finnes. F.eks. her https://spygadgets.no/blogg-om-overvakning-avlytting/hvordan-avslore-avlyttingsutstyr-skjulte-kameraer Anonymkode: 09f49...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:46 #10 Del Skrevet søndag kl 15:46 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har ikke tenkt å utdype noe om det Anonymkode: b8c4b...36e Da foreslår jeg at du ringer en shaman el.l. Anonymkode: 1c7b7...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:47 #11 Del Skrevet søndag kl 15:47 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da foreslår jeg at du ringer en shaman el.l. Anonymkode: 1c7b7...9a9 Foreslår at du finner deg en hobby enn å henge på kvinneguiden, det samme gjelder M65. Snakk om creepy Anonymkode: b8c4b...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:49 #12 Del Skrevet søndag kl 15:49 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis "det" er kamera, så finnes det kameradetektorer. Jeg har ikke noen erfaring, men har sett at det finnes. F.eks. her https://spygadgets.no/blogg-om-overvakning-avlytting/hvordan-avslore-avlyttingsutstyr-skjulte-kameraer Anonymkode: 09f49...9df Det går jo, men virket som mye styr. Trodde det var enkelt å se/finne. Spygadets hørtes veldig lite legit ut haha. Men kan være det funker Anonymkode: b8c4b...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:51 #13 Del Skrevet søndag kl 15:51 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei. Jeg har en antagelse om at boligen jeg leier blir overvåket og lurer dermed på hvor man kan finne dette? Jeg har ingen erfaring eller kunnskap om dette og vet ikke hvor jeg skal lete. Om noen har noen tips på hvor det kan være plassert, setter jeg pris på det. Anonymkode: b8c4b...36e Kanskje en tur til legen og fortelle om dette, r på tide? Anonymkode: c78fa...2aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:52 #14 Del Skrevet søndag kl 15:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje en tur til legen og fortelle om dette, r på tide? Anonymkode: c78fa...2aa Du er vel typen til å stalke noen med en sånn kommentar Anonymkode: b8c4b...36e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:57 #15 Del Skrevet søndag kl 15:57 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har ikke tenkt å utdype noe om det Anonymkode: b8c4b...36e Da blir det verre å si noe om det. Anonymkode: 293ae...3d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:58 #16 Del Skrevet søndag kl 15:58 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Foreslår at du finner deg en hobby enn å henge på kvinneguiden, det samme gjelder M65. Snakk om creepy Anonymkode: b8c4b...36e Det som er creepy er at noen tror de leier en leilighet de overvåkes i uten å ville utdype hvorfor de tror dette.. Anonymkode: 0ddc9...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:01 #17 Del Skrevet søndag kl 16:01 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det som er creepy er at noen tror de leier en leilighet de overvåkes i uten å ville utdype hvorfor de tror dette.. Anonymkode: 0ddc9...bea Tror du må øve litt mer på manipuleringstaktikken din. Den eneste som er creepy her er du. Anonymkode: b8c4b...36e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:12 #18 Del Skrevet søndag kl 16:12 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det går jo, men virket som mye styr. Trodde det var enkelt å se/finne. Spygadets hørtes veldig lite legit ut haha. Men kan være det funker Anonymkode: b8c4b...36e Styr? Tror du at du kunne finne et knøttlite kamera med det blotte øye? Anonymkode: 053b9...4d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:20 #19 Del Skrevet søndag kl 16:20 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Foreslår at du finner deg en hobby enn å henge på kvinneguiden, det samme gjelder M65. Snakk om creepy Anonymkode: b8c4b...36e Notert. Anonymkode: 1c7b7...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet søndag kl 17:03 #20 Del Skrevet søndag kl 17:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg har en antagelse om at boligen jeg leier blir overvåket og lurer dermed på hvor man kan finne dette? Jeg har ingen erfaring eller kunnskap om dette og vet ikke hvor jeg skal lete. Om noen har noen tips på hvor det kan være plassert, setter jeg pris på det. Anonymkode: b8c4b...36e M65: Jeg prøver en gang til: Hvorfor antar du at boligen blir overvåket? Hva kommer mistanken av? Hvem er mistanken rettet mot? Er du redd den overvåkes utenfor eller inne i boligen? Er det lydopptak (mikrofoner) du tror brukes? Er det kameraovervåkning du frykter? Du bør ikke svare her, men de som kan hjelpe deg trenger å vite dette. Det er umulig å tipse om hvor slikt utstyr kan være plassert fordi det kan være hvor som helst i ameringsjern, i en lampe, i en stikkontakt i veggen, absolutt over alt. For private aktører i Norge som ønsker å få utført tekniske sikkerhetsundersøkelser (TSU), kan det være hensiktsmessig å kontakte sertifiserte sakkyndige virksomheter. Arbeidstilsynet gir en oversikt over sertifiserte sakkyndige virksomheter som kan utføre ulike typer kontroller og undersøkelser . Disse virksomhetene er sertifisert for å utføre kontroller av arbeidsutstyr og kan ha kompetanse innen tekniske sikkerhetsundersøkelser.Arbeidstilsynet 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg