Gå til innhold

Hvor mye påvirkes kvinner av hva vennene mener om partneren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis vennene ikke liker personen, vil hun miste interessen? Som mann er det tabu å snakke drit om damen til andre.

Anonymkode: a3ebe...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror ikke jeg ville blitt påvirket, men har aldri hatt en mann venninne mine ikke liker heller.

Anonymkode: 89d43...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring er at mange lar seg påvirke av venners meninger….

Anonymkode: c6412...344

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lar meg ikke påvirke av vennene mine.

Anonymkode: 42192...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror ikke jeg ville blitt påvirket, men har aldri hatt en mann venninne mine ikke liker heller.

Anonymkode: 89d43...79c

Samme her

Anonymkode: 8c086...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne ikke brydd meg mindre. Er sammen med en mann med stor aldersforskjell i forholdet og vi har vært sammen i 20 år snart. Garantert noen som har ment og mener noe om det i negativ forstand men det er meg revnende likegyldig. Vi har det godt sammen og jeg har aldri angret så da er andres meninger fullstendig uvesentlig.

Anonymkode: f0305...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ble lett påvirket før. Ikke av venner men mer av familie. De mente han ikke var god nok og jeg fortjente bedre. Jeg trodde jo på de, men er så glad jeg aldri ga opp forholde vårt. Etter alvorlig sykdom der alle mine venner og familie forsvant første året har han holdt ut og holder fortsatt ut. 
jeg er så heldig, så tipset er aldri hør på andre enn ditt eget hjerte. 

Anonymkode: 7964b...ba5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror kvinner er like ulike som menn når det gjelder det der. Voksne kvinner vil nok stort sett ikke si noe før ei venninne spør, og da er jeg helt ærlig.

Anonymkode: 3c09c...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har latt meg påvirke alt for mye. Jeg og min eks hadde problemer i forholdet, det skal jeg ikke benekte. Men både familie og venner mente jeg ville få det mye bedre uten han, og til slutt ble jeg overbevist om det selv også, og det ble brudd. 

Det var helt feil, har det grusomt uten han, ingenting er som det skal uten han😭😭😭 Men jeg var så sliten, at jeg klarte ikke tenke engang. Så når alle mente det var bedre for meg å være alene, så trodde jeg til slutt på det. 😭😢 Og så kan det godt være det hadde blitt brudd likevel, men hadde i alle fall føltes bedre om vi hadde kjempet først..

Anonymkode: 18fc9...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke brydd meg med mine venninners meninger. Vi har ulik smak og vektlegger kvaliteter hos menn ulikt. 

Anonymkode: bc1fd...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har definitivt ikke brydd meg, verken om hva venninner eller familie mener. Har bare vært sammen med en mine venninner ikke likte (han var så kjedelig, og lite pen mente de). Var likevel sammen med ham til han ødelagte vårt forhold ved å tråkke ugreit på meg på grunn av dårlig selvfølelse. (Litt klassisk når mindre pen mann er sammen med kvinne folk påpeker er over hans standard har jeg inntrykk av. Det var imidlertid hans venner som ga uttrykk for slikt til ham. Mine venninner sa kun slikt til meg.)

Min mann var ikke god nok for familien (han er ikke norsk). Det har vært ugreit å oppleve, men vi holder sammen. Vært gift i årevis nå. Min familie oppfører seg fremdeles ugreit not ham, så vi har trukket oss bort fra familien min. Det medfører ironisk nok at mine foreldre er svært sjalu på svigermor, som er helt fantastisk mot meg, i motsetning til hvordan de har behandlet min mann. 

Anonymkode: 6a06d...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at jeg bryr meg til en viss grad men etter som jeg har blitt eldre har jeg også lært meg å ikke nødvendigvis fortelle alt men også holde noen relasjoner for meg selv. 

Ikke har vi samme smak heller synes sjelden de samme mennesker er attraktive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...