AnonymBruker Skrevet 6. april #21 Del Skrevet 6. april Nå finnes det svært få mennesker som er bare gode eller bare onde. Ola kan drepe Kari før han går på butikken og holder døren oppe for en eldre dame. På vei hjem setter Ola seg på en benk og spiser en bagett og kaster noen biter til fuglene som kommer for å se om det er noe mat til de og. En eldre mann kommer forbi og Ola hilser høflig før han kommer hjem og parterer liket til Kari. De fleste mennesker har gode og dårlige sider. Noen av oss har kanskje flere gode enn dårligere og omvendt da. Anonymkode: ddec7...f94 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 6. april #22 Del Skrevet 6. april Ikke bare bilder. Stemmeleie, kroppspråk, og sammenheng mellom hva de sier og hva de gjør. Det jeg blir lurt av er skuespilleren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #23 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå finnes det svært få mennesker som er bare gode eller bare onde. Ola kan drepe Kari før han går på butikken og holder døren oppe for en eldre dame. På vei hjem setter Ola seg på en benk og spiser en bagett og kaster noen biter til fuglene som kommer for å se om det er noe mat til de og. En eldre mann kommer forbi og Ola hilser høflig før han kommer hjem og parterer liket til Kari. De fleste mennesker har gode og dårlige sider. Noen av oss har kanskje flere gode enn dårligere og omvendt da. Anonymkode: ddec7...f94 Når du sier det, så kjenner jeg faktisk 2 mordere. Gamle saker, men dog. Ene av de er vi litt i tvil over den dag idag. Han har nok ett og anna problem, så selv om han i utgangspunktet er en hyggelig mann, så såg vi det nok komme. Det er rett og slett noe rart med han. Han andre var litt mer lyn fra klar himmel, en artig skrue som alltid lagde god stemning rundt seg. Jeg opplevde aldri noe vondt fra den kanten. Så dreper han ett totalt random menneske en søndags morgen. Ett stakkars menneske som helt tilfeldig var på feil plass til feil tid på vei til jobb. Nitrist. Men de fleste av oss blir heldigvis ikke mordere, men de fleste av oss har dårlige øyeblikk og dårlige sider, og av og til oppfører vi oss som naut. Anonymkode: b0f44...cf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 6. april #24 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hender når jeg foreksempel ser bilder av andre eller ser noen ute at jeg tenker at personen foreksempel ser snill ut, ser sint eller slem ut, ser lei seg ut osv... Samtidlig tenker jeg at man ikke kan si at en person foreksempel er slem bare fordi personen ser slem ut, bare eksempel. Utseendet har jo ikke noe å si. Flere som tenker sånn? Og hvorfor gjør man egentlig det? Anonymkode: 8be70...d5a Jeg tror at det er ikke utseendet som får en til å tenke hvordan en person virker ut til å være, men heller selve utstrålingen vedkommende har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. april #25 Del Skrevet 6. april Selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #26 Del Skrevet 6. april Jeg var litt kjepphøy tidligere, mente jeg var god på å gjennomskue folk. Til en viss grad er jeg vel det, men i mange tilfeller viser det seg at man tar feil. Noen mennesker klarer ikke å skjule at de er drittsekker, eller at det virkelig er gode mennesker, mens andre, de som er falske, de er det verre å gjennomskue. De falske menneskene, de er gjerne veldig gode på å skjule hvem de virkelig er. Jeg har erfart at mennesker jeg ikke likte så godt helt i starten, etter hvert har blitt gode venner, venner som jeg vet er der gjennom tykt og tynt. Anonymkode: 629b7...41e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #27 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Artig at man ser så forskjellig Anonymkode: f2283...513 Likevel er det de som er SKRÅSIKRE på at de har evnen til å se gjennom andre;) Anonymkode: 45f50...b73 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #28 Del Skrevet 6. april Jeg er skeptisk til folk som smiler og er «sprudlende» hele tiden, ser på de som falske og dermed ikke til å stole på. Mulig det er for at jeg selv har resting-bitch-face og dermed ser konstant sur ut, men sannheten er at jeg egentlig er blid og positiv. Tenker derfor at folk er motsatt enn de ser ut😅 Anonymkode: 82053...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #29 Del Skrevet 6. april Jeg ser det ikke på utseende men jeg kan få en magefølelse på første møte. Jeg kan ikke vite hva jeg reagerer på men det bruker å åpenbare seg etter hvert. Folk som vil sette seg i godt lys (bli populære etc) spotter jeg fort. Anonymkode: d6edc...84d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #30 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du har nok litt for høye tanker om deg selv.. Egentlig veldig høye tanker om deg selv. Hadde noen tatt et stillbilde av deg uten at du var klar over det så ville nok du også sett lukket ut - og følgelig etter din egen vurdering blitt vurdere deg selv som psykopat og what not 😕 Anonymkode: a07ff...804 Du kjenner ikke meg så det kan du ikke påstå. Jeg finner mine ord som beskriver det jeg ser. Det er ikke å ha høye tanker om meg selv slik jeg ser det. Hadde du virkelig kjent meg så hadde du aldri sagt dette til meg tror jeg... Jaja så feil kan man ta. Bedre lykke neste gang. Jeg deler ikke ut merkelapper. Det er ikke min stil. Det er ikke alt som lar seg definere. Anonymkode: a6f23...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #31 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei et bilde er definitivt ikke nok. Det blir litt som å beskrive at du er sånn og sånn kun basert på hva du jobber med/som. Anonymkode: f0e16...49e Man kan se mye på en person ved hjelp av et bilde. Jeg har prøvd å analysere mange bilder. Synes det er veldig interessant. Anonymkode: a6f23...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #32 Del Skrevet 9. april Mennesker ser kontstant ubevisst etter (kjente) mønstre, det er en del av overlevelsesmekanismene vi har. Det betyr ikke at de alltid stemmer, men jeg velger å følge magefølelsen som regel, om ikke kun utfra et bilde. Så er det forskjell på om noen virker utilnærmelig kontra direkte slem/utrygg. Vi må også huske på at folk kan havne i psykose og gjøre ting helt ute av karakter. En av mine beste venninner virket skummel da jeg først møtte henne gjennom en felles venninne. Hun er ganske direkte og no bull shit, men etter hvert som jeg kom "innenfor" så er hun en av mine favorittpersoner. Jeg har datet en del og det er flere ganger jeg bare har avsluttet fordi det var et eller annet jeg ikke kunne sette fingeren på som gjorde meg skeptisk. Samtidig er det flere av dem som det advares om fra Tinder ol. jeg sikkert kunne sveipet til høyre, jeg vet jo ikke om jeg ville fått en dårlig magefølelse etter at vi møttes, eller bare via chat. Anonymkode: ad028...ed1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #33 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 16.50): Jeg ser det ofte på mimikk og kroppsspråk. Om de har gode hensikter. Det kan man se tror jeg. Anonymkode: a6f23...f03 Noen ganger, noen ganger ikke. De farligste er flinke til å fremstå ufarlige. Anonymkode: aa980...675 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #34 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 22.08): Utifra dette bildet så ser han veldig lukket ut. Slikt legger jeg veldig merke til. Jeg ser mye på kroppsholdninger. Anonymkode: a6f23...f03 Bilde sier ikke så mye. Man må se dem in real life. Anonymkode: aa980...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #35 Del Skrevet 9. april Det er helt umulig å se. Anonymkode: b3bbf...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #36 Del Skrevet 9. april Nei, det kan man ikke. Jeg ser sur ut, får jeg dessverre ofte høre, selv når jeg er i godt humør. Og blir dermed ofte også tolket negativt, selv uten å ha sagt noe som helst som på papiret kan tolkes den veien. Og da kommer klassikeren "men det er måååten du sier det på" 😄 Men det er jo de som tar alt i verste mening (selv taushet) som er negative. På bilder er det forøvrig minst 10 ganger verre enn i virkeligheten 👺 Jeg tror forøvrig ikke folk klarer å løsrive seg fra det man vet om en person. Man syns man ser en seriemorder med galskap i blikket fordi man vet det, men ellers kunne det like gjerne vært den greie naboen. Anonymkode: 84801...712 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #37 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 11.24): Man kan se mye på en person ved hjelp av et bilde. Jeg har prøvd å analysere mange bilder. Synes det er veldig interessant. Anonymkode: a6f23...f03 Hvor mange ganger har du hatt rett da? Anonymkode: cd23b...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #38 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bilde sier ikke så mye. Man må se dem in real life. Anonymkode: aa980...675 Bilder kan gi en pekepinn. Jeg liker ikke lukket kroppsspråk. Det signaliserer avstand. Anonymkode: a6f23...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #39 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mange ganger har du hatt rett da? Anonymkode: cd23b...985 De fleste gangene. Om jeg er usikker så tar jeg ikke kontakt, eller snakker med den personen i det hele tatt. Da tar jeg avstand. Jeg kan klare å forholde meg til mennesker som jeg opplever ikke har gode hensikter i perioder, men da har jeg en måte å kommunisere på som signaliserer avstand. Det kommer an på om det er skriftlig eller muntlig kommunikasjon. Kroppsspråk kan fortelle ganske mye om en person. Anonymkode: a6f23...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #40 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det kan man ikke. Jeg ser sur ut, får jeg dessverre ofte høre, selv når jeg er i godt humør. Og blir dermed ofte også tolket negativt, selv uten å ha sagt noe som helst som på papiret kan tolkes den veien. Og da kommer klassikeren "men det er måååten du sier det på" 😄 Men det er jo de som tar alt i verste mening (selv taushet) som er negative. På bilder er det forøvrig minst 10 ganger verre enn i virkeligheten 👺 Jeg tror forøvrig ikke folk klarer å løsrive seg fra det man vet om en person. Man syns man ser en seriemorder med galskap i blikket fordi man vet det, men ellers kunne det like gjerne vært den greie naboen. Anonymkode: 84801...712 Her er øyene ekstremt fikserte. Han virker ekstremt kald og kynisk. Får grøsninger.... Anonymkode: a6f23...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå