AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:45 #1 Del Skrevet søndag kl 14:45 Hender når jeg foreksempel ser bilder av andre eller ser noen ute at jeg tenker at personen foreksempel ser snill ut, ser sint eller slem ut, ser lei seg ut osv... Samtidlig tenker jeg at man ikke kan si at en person foreksempel er slem bare fordi personen ser slem ut, bare eksempel. Utseendet har jo ikke noe å si. Flere som tenker sånn? Og hvorfor gjør man egentlig det? Anonymkode: 8be70...d5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:50 #2 Del Skrevet søndag kl 14:50 Jeg ser det ofte på mimikk og kroppsspråk. Om de har gode hensikter. Det kan man se tror jeg. Anonymkode: a6f23...f03 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:55 #3 Del Skrevet søndag kl 14:55 Jeg har opplevd mye farlige folk i livet mitt, derfor har jeg prøvd å finne ut om man kan se det på folk. Men man kan ikke det. Han nesten seriemorderen i Danmark (kidnappet og drepte en, kidnappet og forsøkte å drepe en til), han så ut som hvilken som helst fyr jeg kunne truffet hvor som helst. Jeg så et bilde i media av en som smilte og så så hyggelig ut, husker ikke hva farlig den personen var, men var farlig. Jeg hadde en håndtverker på døren som virket så hyggelig. Viste seg å være en skikkelig bløffmakere. Nei, man må vel bare se folk an. Anonymkode: 38120...131 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:04 #4 Del Skrevet søndag kl 15:04 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har opplevd mye farlige folk i livet mitt, derfor har jeg prøvd å finne ut om man kan se det på folk. Men man kan ikke det. Han nesten seriemorderen i Danmark (kidnappet og drepte en, kidnappet og forsøkte å drepe en til), han så ut som hvilken som helst fyr jeg kunne truffet hvor som helst. Jeg så et bilde i media av en som smilte og så så hyggelig ut, husker ikke hva farlig den personen var, men var farlig. Jeg hadde en håndtverker på døren som virket så hyggelig. Viste seg å være en skikkelig bløffmakere. Nei, man må vel bare se folk an. Anonymkode: 38120...131 Har du et bilde? Anonymkode: a6f23...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:05 #5 Del Skrevet søndag kl 16:05 Nei man kan ikke se hvordan mennesker er, hadde man kunnet det så hadde det ikke vært noen i voldelige relasjoner. Anonymkode: cd23b...985 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:09 #6 Del Skrevet søndag kl 16:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du et bilde? Anonymkode: a6f23...f03 Anonymkode: 38120...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet søndag kl 17:17 #7 Del Skrevet søndag kl 17:17 Nei, skinnet kan bedra. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:04 #8 Del Skrevet søndag kl 20:04 Hun her da? Psykopat eller offer? Anonymkode: 38120...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:06 #9 Del Skrevet søndag kl 20:06 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun her da? Psykopat eller offer? Anonymkode: 38120...131 Jeg får ikke positive vibber fra dette bildet. Grunnen til det er at jeg synes hun har et litt stivt ansiktsuttrykk. Hun ser ikke så veldig avslappet ut. Det er ikke positivt. Anonymkode: a6f23...f03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:07 #10 Del Skrevet søndag kl 20:07 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun her da? Psykopat eller offer? Anonymkode: 38120...131 Psykopat. Anonymkode: f2283...513 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:08 #11 Del Skrevet søndag kl 20:08 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: 38120...131 Utifra dette bildet så ser han veldig lukket ut. Slikt legger jeg veldig merke til. Jeg ser mye på kroppsholdninger. Anonymkode: a6f23...f03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:10 #12 Del Skrevet søndag kl 20:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får ikke positive vibber fra dette bildet. Grunnen til det er at jeg synes hun har et litt stivt ansiktsuttrykk. Hun ser ikke så veldig avslappet ut. Det er ikke positivt. Anonymkode: a6f23...f03 Enig. Kalde og kalkulerende øyne. Massivt maskulint kjeveparti, som kanskje følger med et maskulint/dominerende personlighet. Ren spekulasjon. Anonymkode: f2283...513 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:10 #13 Del Skrevet søndag kl 20:10 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun her da? Psykopat eller offer? Anonymkode: 38120...131 Offer ingen tvil, lukket og stiv kroppsholdning pga at hun lever/levde i konstant alarmberedskap. Anonymkode: 745a9...e71 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:12 #14 Del Skrevet søndag kl 20:12 Til en viss grad stemmer nok ryggmargsfølelsen. Kriminelle folk har i større grad hatt det vanskelig opp gjenom oppveksten og i livet ellers, og får nok noe dystrere trekk enn snittet... Det er jo ikke tilfeldig hvordan "røvere" er fremstilt i kulturen. Blikk, kroppspråk og slike ting spiller inn... Anonymkode: 96a1f...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:13 #15 Del Skrevet søndag kl 20:13 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hun her da? Psykopat eller offer? Anonymkode: 38120...131 <LIker ikke utrykket på henne. Anonymkode: 96a1f...60f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:14 #16 Del Skrevet søndag kl 20:14 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Offer ingen tvil, lukket og stiv kroppsholdning pga at hun lever/levde i konstant alarmberedskap. Anonymkode: 745a9...e71 Artig at man ser så forskjellig Anonymkode: f2283...513 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:19 #17 Del Skrevet søndag kl 20:19 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ser det ofte på mimikk og kroppsspråk. Om de har gode hensikter. Det kan man se tror jeg. Anonymkode: a6f23...f03 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg får ikke positive vibber fra dette bildet. Grunnen til det er at jeg synes hun har et litt stivt ansiktsuttrykk. Hun ser ikke så veldig avslappet ut. Det er ikke positivt. Anonymkode: a6f23...f03 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Utifra dette bildet så ser han veldig lukket ut. Slikt legger jeg veldig merke til. Jeg ser mye på kroppsholdninger. Anonymkode: a6f23...f03 Du har nok litt for høye tanker om deg selv.. Egentlig veldig høye tanker om deg selv. Hadde noen tatt et stillbilde av deg uten at du var klar over det så ville nok du også sett lukket ut - og følgelig etter din egen vurdering blitt vurdere deg selv som psykopat og what not 😕 Anonymkode: a07ff...804 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:22 #18 Del Skrevet søndag kl 20:22 Nei et bilde er definitivt ikke nok. Det blir litt som å beskrive at du er sånn og sånn kun basert på hva du jobber med/som. Anonymkode: f0e16...49e 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet søndag kl 21:32 #19 Del Skrevet søndag kl 21:32 Jeg klarer i liten grad å se slikt på bilder av folk, men jeg ser personlighet godt i rl. Lært meg det. Var ikke flink til slikt da jeg var ung. Eller jeg så det/følte noe skurret, men overkjørte følelsen fordi jeg ønsket å se godt i alle, og gi alle en sjanse. Det brant jeg meg på, og lærte. Kun eldre mennesker synes jeg slikt kan opptre mer tydelig på bilder også. Iallefall enkelte trekk, som surhet og bitterhet. Til dels også indre kulde. Gode trekk blir også tydeligere når folk har et ansikt som er blitt preger av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet søndag kl 21:39 #20 Del Skrevet søndag kl 21:39 Det er klin umulig å se ut fra bilder om hvordan en person er. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå