AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:45 #1 Del Skrevet søndag kl 14:45 Jeg vil så gjerne har gutten min på 9 år skal holde på med en idrett. Han går på fotball og taekwondo, men ønsker å slutte på begge. Han kunne nok helst tenkt seg å game istedenfor, til min store frustrasjon. Gaming er det eneste som står i hodet på han. hvilke idretter finnes for barn som ikke er glad i ball? Anonymkode: fb152...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:00 #2 Del Skrevet søndag kl 15:00 Friidrettog boksing er idretter man fint kan starte med senere. Vannsport og alpint også, men spørs hvor han bor og hvor mye dere foreldre kan bidra. Hva er det med idrettene han ikke liker, hvor mye egentrening driver han med og hvordan er vennskapene i idrettene. Hvor man bor og avstand til aktiviteter er viktig. Vi er villig til å kjøre 30 min og trening 4 dager i uka (kamper lengre bort) siden det ikke er tilbud her. For noen betyr venner i idretten alt, for andre er idretten viktigst. Min yngste setter idretten høyest og vennskap senere (har aldri hatt klassevenninnene på samme aktivitet), men eldstemann kun vil trene/spille kamp om minst en kompis er med. Anonymkode: a7ff4...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:16 #3 Del Skrevet søndag kl 15:16 Må det være en idrett da? Kan han begynne på en annen form for aktivitet. Det er sunt å ha en aktivitet, et sted man får tilhørighet, opplever mestring og lærer noe nytt. Hva med teater, speider, røde kors, 4H, korps, sjakk.... Anonymkode: 8840c...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:17 #4 Del Skrevet søndag kl 15:17 E-sport hvis dere har i nærheten. Gaming og fysisk trening. Her jeg bor har barna flotte trenere med fokus på kropp både fysisk og psykisk. Gaming inkluderer utvikling i det sosiale. Samhold. Barna mine elsker det. Bare i vårt område er det over 100 barn som er medlem av E-sporten 🙂 Anonymkode: bb56c...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:58 #5 Del Skrevet søndag kl 17:58 Han er ikke villig til å legge ned noe egen innsats på fotballen virker det som. De andre på laget er blitt ganske så gode, så det er vel sikkert demotiverende for han. De møtes mye på banen etter skolen, men det vil ikke min gutt. Dessverre er han typen som hele tiden vil ta den enkleste motstands vei og gir fort opp før han har prøvd. Jeg har så lyst til å lære han at man må jobbe for å få til noe! Ingenting kommer gratis. e-sport vil jeg helst ikke. Jeg har gaming langt opp i halsen! Ts Anonymkode: fb152...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:01 #6 Del Skrevet søndag kl 18:01 Kan fort være at han ikke er en idrettsgutt i det hele tatt❤️🙂 Hva med å sjekke kulturskolen for tilbud der? For eksempel trommer eller gitar?🙂 Eller noe innen drama og teater, hvis dere bor et sted det finnes. Anonymkode: c1624...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:43 #7 Del Skrevet søndag kl 18:43 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Han er ikke villig til å legge ned noe egen innsats på fotballen virker det som. De andre på laget er blitt ganske så gode, så det er vel sikkert demotiverende for han. De møtes mye på banen etter skolen, men det vil ikke min gutt. Dessverre er han typen som hele tiden vil ta den enkleste motstands vei og gir fort opp før han har prøvd. Jeg har så lyst til å lære han at man må jobbe for å få til noe! Ingenting kommer gratis. e-sport vil jeg helst ikke. Jeg har gaming langt opp i halsen! Ts Anonymkode: fb152...5d5 Finn enkle videoer på Youtube og øv i hagen/på stua, alle andre behøver ikke å se på. Øv på utholdenhet sammen ved å tvinge med på tur. Anonymkode: a7ff4...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:48 #8 Del Skrevet søndag kl 18:48 Alle liker jo ikke idrett. Men hva med sykling, f.eks? Orientering? Svømming? Anonymkode: 1bb6e...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet søndag kl 18:57 #9 Del Skrevet søndag kl 18:57 Skytting Bilcross Kampsport Friidrett Sykling Husfliden har flere ting- spikking, snekring Speider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:02 #10 Del Skrevet søndag kl 19:02 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle liker jo ikke idrett. Men hva med sykling, f.eks? Orientering? Svømming? Anonymkode: 1bb6e...617 Man må spørre HVORFOR de ikke liker å bevege seg og drive med idrett. Hvorfor er noe vanskelig, hvorfor ikke gøy osv. Er det ikke gøy med fotball for st man blir løpt fra så kan man øve mer på å løpe, er det fordi man ikke får til noe teknisk, så kan man øve på noe hjemme, er det noe med koordinasjon, sjekk synet. Er det vennskapet så må man tenke om. Så for å lære seg å holde ut så er det lurt å ikke la barnet slutte med en gang, men holde it våren. Kan si at egen sønn har innimellom villet slutte, aldri vært best, men spiller som 18-åring fortsatt fotball, fordi vi dro på banen med han når det var litt tunge stunder og trengte å øve mer. Anonymkode: a7ff4...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet søndag kl 19:30 #11 Del Skrevet søndag kl 19:30 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg