AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:43 #1 Del Skrevet søndag kl 14:43 Hei. For ca 1.5 mnd siden gjorde kjæresten min det slutt med meg, vi har hatt noen utfordringer men det kom ganske brått på, hun sier hun gradvis har distansert følelsene sine for meg fordi jeg har avvist henne ofte og i lengre perioder fordi jeg har vert usikker på forholdet, spesielt etter at jeg merket hun begynte og si hun var usikker på om det føltes riktig, vi var sammen i ca et år og hun sier hun har vært veldig forelsket i meg, men hele forholdet har vært preget av at vi ikke bestandig har vært på samme sted når det kommer til følelser og behov, jeg følte meg litt kvalm i starten men dette har kommet seg veldig etter hvert, hun gjorde det slutt når jeg spurte om det var noe galt, hun ville at vi skulle være venner men kom til og stå i at det var slutt og mente dette, jeg bodde hos henne ut uka og vi hadde det helt topp med masse sex, middager og kos, men hun trengte avstand etter det og det har jeg respektert, vi har hatt noe kontakt men det er sporadisk og lite initiativ fra hennes side, jeg har prøvd og sende litt upersonlige snap men hun prøver ikke og holde igang noen samtaler , så jeg holder avstand for og se hva som skjer og vil ikke virke needy. For en uke siden avtalte vi en kaffe og da tok hun initiativ til og snakke om forholdet, jeg følte jeg fikk inn mange gode argumenter for hvorfor vi havnet der vi står nå, hun ble tydelig rørt og gråt litt under samtalen og sa hun trengte tid til over påske så dukker jeg nok opp med både vin, reker og kanskje noe sexy undertøy 😎 jeg sa gjerne, og når jeg dro fikk jeg en veldig god klem, så visket hun meg i øret at vi sees plutselig og jeg så hun var tåre sprengt da også, etter dette har det igjen blitt lite kontakt, jeg vet hun har sagt over påske men hvorfor? Hvorfor ikke holde det litt varmt? Noen som kjenner seg igjen evt noen gode råd? Anonymkode: da95f...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet søndag kl 14:53 #2 Del Skrevet søndag kl 14:53 Det var slitsomt å lese uten avsnitt og riktig tegnsetting. Gi henne tid, hun sa til etter påske så ikke send henne noe snap før hun tar kontakt nå. Respekter at hun vil ha space. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:54 #3 Del Skrevet søndag kl 14:54 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): fordi jeg har avvist henne ofte og i lengre perioder fordi jeg har vert usikker på forholdet, Skjønner veldig godt at hun er usikker, du må bare respektere at hun ikke ønsker mye kontakt nå. Anonymkode: 0209c...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet søndag kl 15:57 #4 Del Skrevet søndag kl 15:57 Hun har en annen i kikkerten og vil finne ut om det funker med han før hun eventuelt velger deg. Derfor venter hun til etter påske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå