Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merket ingen forskjell 😊

Anonymkode: 1b58d...5b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gutt, gutt og så jente. Fikk mer oppmerksomhet med første, sikkert fordi vi kun var 21 år og det var første. Nr to kom like etter, og det var det ikke noe oppstyr med. Da jeg var gravid med jenta sa jeg det ikke før jeg var ganske langt på vei, kanskje etter uke 18 eller noe. La det aldri ut i sosiale medier heller. Kan faktisk ikke huske noe oppstyr rundt det. Glemte å fortelle det til venner, som ble veldig overrasket da jeg plutselig hadde svær mage og skulle føde😅 Gjorde aldri noe poeng av kjønnet heller. 

Anonymkode: 483f5...71c

AnonymBruker
Skrevet

Har gutt, gutt og jente. Var desidert mest oppmerksomhet rundt første fra starte av, men så var jeg midt i svangerskapet når Norge stengte ned under korona så alle surret bare hjemme og hadde god tid til å ha kontakt med sine nære og kjære (mest digitalt i perioder). Fikk pakker i posten i hytt og gevær, veldig koselig 😊

Med andre og tredje så var det ikke like mye, bortsett fra at alle forventet at jeg skulle ønske meg ei jente både andre og spesielt (!) tredje gangen. Det irriterte vettet av meg, og hadde ingen ønsker om hvilket kjønn vi skulle få.

Anonymkode: fedf2...5f4

AnonymBruker
Skrevet

Litt kommentarer, men avsolutt mest interesse ved første graviditet. 

da første var gutt så var det en del av mine kollegaer som ikke er norske som var henrykt, og snakket mye om at det var så bra at første var gutt, at familien nok var fornøyde. 

da nr 2 ble jente så var det flere kommentarer at vi var heldige som fikk en av hver, og at nå slapp vi å få flere…

når nr 3 var jente så fikk vi kommentarer på at vi sikkert skulle få en til, og håpet på gutt. Men flest spørsmål om det var planlagt, og spørsmål om bil😅

Anonymkode: 9afea...a51

Skrevet

Vi har gutt, gutt, jente og det var definitivt mer oppmerksomhet rundt nr 1 og 3. Synes det er trist.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 14.41):

Merket dere noen forskjell på hvordan folk reagerte på graviditeten? Vi har tre jenter fra før (stemor til en), er gravid med en gutt nå, og alle synes det er så stas med gutten som kommer.

Anonymkode: e883c...203

Min mor har 6!! Jenter 😅... Jeg har tre jenter, og gutt,  Og min mor syns det var så stas med gutter 😅. Det var det vi manglet 😅

Anonymkode: 46c47...ba2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...