AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:44 #21 Del Skrevet søndag kl 15:44 Tror jeg ville kommet ham i forkjøpet og avsluttet det forholdet før han gjør det, gitt! Anonymkode: 406c2...7db 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:35 #22 Del Skrevet søndag kl 19:35 TS OPPDATERING - BLITT SLUTT. Da har det blitt slutt. Akkurat nå føler jeg meg mest letta og litt ute av meg selv -opplevelse. Som om det ikke har gått opp for meg. Skal levere tingene til hverandre nå snart. Fått pakka sammen tingene hans og klar for siste ha det. Det er jo litt trist, men samtidig så vet jeg at det vil bli bedre etterhvert 🥹 Anonymkode: 5c34e...3a1 5 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:35 #23 Del Skrevet søndag kl 19:35 Ts: tar gjerne i mot alle tips og råd for å komme seg over noen osv❤️ Anonymkode: 5c34e...3a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker1 Skrevet søndag kl 19:39 #24 Del Skrevet søndag kl 19:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS OPPDATERING - BLITT SLUTT. Da har det blitt slutt. Akkurat nå føler jeg meg mest letta og litt ute av meg selv -opplevelse. Som om det ikke har gått opp for meg. Skal levere tingene til hverandre nå snart. Fått pakka sammen tingene hans og klar for siste ha det. Det er jo litt trist, men samtidig så vet jeg at det vil bli bedre etterhvert 🥹 Anonymkode: 5c34e...3a1 Må si dette var fint å høre, for du får det bedre alene og på sikt med noen som er snill. Har ingen tips. Eneste jeg tenker er at det er lurt du går turer, er med venner og gjør ting som gjør deg glad fremover 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:31 #25 Del Skrevet søndag kl 20:31 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): TS OPPDATERING - BLITT SLUTT. Da har det blitt slutt. Akkurat nå føler jeg meg mest letta og litt ute av meg selv -opplevelse. Som om det ikke har gått opp for meg. Skal levere tingene til hverandre nå snart. Fått pakka sammen tingene hans og klar for siste ha det. Det er jo litt trist, men samtidig så vet jeg at det vil bli bedre etterhvert 🥹 Anonymkode: 5c34e...3a1 Mitt beste tips nå er at du ikke er alene når du møter ham for å levere hans/ få dine ting! Ikke utsett å få det gjort! Ha en venninne eller familiemedlem i nærheten, møt på et offentlig sted, eller i det minste IKKE slipp ham inn i din bolig eller gå inn i hans! Og etterpå blokkerer du ham på alle kanaler. Null kontakt fremover! Det dere har hatt er et psykisk voldelig forhold, hvor han har trykket deg ned. Ta vare på deg selv fremover på alle måter, vær sammen med venner og familie, bygg nettverk, gjør ting som gir deg glede Anonymkode: ef778...8ba 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:46 #26 Del Skrevet søndag kl 21:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mitt beste tips nå er at du ikke er alene når du møter ham for å levere hans/ få dine ting! Ikke utsett å få det gjort! Ha en venninne eller familiemedlem i nærheten, møt på et offentlig sted, eller i det minste IKKE slipp ham inn i din bolig eller gå inn i hans! Og etterpå blokkerer du ham på alle kanaler. Null kontakt fremover! Det dere har hatt er et psykisk voldelig forhold, hvor han har trykket deg ned. Ta vare på deg selv fremover på alle måter, vær sammen med venner og familie, bygg nettverk, gjør ting som gir deg glede Anonymkode: ef778...8ba Ts. Psykisk voldelig forhold? Hva vil det egentlig si?.... Og vet forholdet ikke har vært bra, men kan du forklare meg hvordan det beskrivende forholdet har vært psykisk voldelig? Kanskje det kan hjelpe meg med å forstå bedre🥀 Anonymkode: 5c34e...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:54 #27 Del Skrevet søndag kl 21:54 tenker1 skrev (2 timer siden): Må si dette var fint å høre, for du får det bedre alene og på sikt med noen som er snill. Har ingen tips. Eneste jeg tenker er at det er lurt du går turer, er med venner og gjør ting som gjør deg glad fremover Ts. Det sier egentlig en del når man omtaler et brudd som "fint å høre".... Har nok å fylle kalenderen med, og det er godt nå som det kan være litt trist her og der. Mandag, tirsdag og onsdag har jeg samling med masterstudiet mitt. Torsdag er jeg på jobb. Og på fredag så skal jeg ha studiepraksis som jeg jo gleder meg til. Lørdag reiser jeg og besøker familie for påskeferie. Der er jeg i en uke, før det er tilbake til mer studie, praksisprosjekt og jobb😊✨ Anonymkode: 5c34e...3a1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet søndag kl 22:01 #28 Del Skrevet søndag kl 22:01 Hvis du hadde vært glad i fyren hadde du ikke ramset opp alt det du ikke liker med han i ditt laaange innlegg. Da hadde du godtatt alt uten diskusjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker1 Skrevet søndag kl 22:02 #29 Del Skrevet søndag kl 22:02 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts. Det sier egentlig en del når man omtaler et brudd som "fint å høre".... Har nok å fylle kalenderen med, og det er godt nå som det kan være litt trist her og der. Mandag, tirsdag og onsdag har jeg samling med masterstudiet mitt. Torsdag er jeg på jobb. Og på fredag så skal jeg ha studiepraksis som jeg jo gleder meg til. Lørdag reiser jeg og besøker familie for påskeferie. Der er jeg i en uke, før det er tilbake til mer studie, praksisprosjekt og jobb😊✨ Anonymkode: 5c34e...3a1 Ja, ikke så lett å innse at det man står i ikke et bra. Blir noe annet bare å få det skrevet ned og at andre kan kommentere. Bra du har forskjellige planer nå fremover 🙂 dette er starten på noe nytt som kan bli spennede og mest sannsynlig et bedre liv for deg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:13 #30 Del Skrevet søndag kl 22:13 Jeg hadde også et par forhold som var likt når jeg var yngre. Men, et kjæresteforhold skal bygges på respekt og omsorg for partneren og seg selv. Den dagen jeg begynte å stå opp for meg selv var også dagen jeg begynte å finne sunnere forhold. Jeg håper du kommer frem til at du fortjener så mye bedre. Anonymkode: 03c57...016 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet i går, 02:28 #31 Del Skrevet i går, 02:28 Dette er ikke noe forhold , men en makt allianse 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:03 #32 Del Skrevet i går, 03:03 makkapakka skrev (5 timer siden): Hvis du hadde vært glad i fyren hadde du ikke ramset opp alt det du ikke liker med han i ditt laaange innlegg. Da hadde du godtatt alt uten diskusjoner! Godtar man utroskap bare man er glad i fyren? For en rar ting å skrive. Anonymkode: 96d9a...4c7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:41 #33 Del Skrevet i går, 03:41 Som andre her inne har skrevet, kom deg ut av dette forholdet snarest. Det er ikke noe han gir deg av gode vibber, og tenk heller at du finner deg en som virkelig digger deg fordi du er deg. At han i tillegg ikke er til å stole på, drikker som en sjåmann og helt sikkert knuller rundt så må du bare GU HAN FOTEN I RÆVEN. Anonymkode: 577a3...3ea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet i går, 04:25 #34 Del Skrevet i går, 04:25 Jeg vil anbefale deg å kjenne på følelsene. Sorgen over hva du ønsket deg som ikke ble noe av. Vite at du ikke kunne gjort noe annerledes for at det skulle blitt bedre, for denne mannen hadde det ikke i seg å elske ubetinget. Det er vondt, du håpet, du elsket, det var ikke nok. Ikke fordi du ikke var nok, men fordi dette forholdet var feil. Helt feil. Du vet det egentlig du også, men i øyeblikk hvor du tviler og savner, da skriver du ned alle de stygge, slemme og urettferdige tingene han sa og gjorde. Skriv ned alt du ikke liker ved han. Så du ikke begynner å romantisere hvem han kunne ha vert. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet i går, 04:31 #35 Del Skrevet i går, 04:31 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ts: tar gjerne i mot alle tips og råd for å komme seg over noen osv❤️ Anonymkode: 5c34e...3a1 Tenk at han sitter på do med løs mage, og han spruter vilt ned hele doen. Så tørker han seg og studerer papiret grundig.. kanskje tar seg en liten sniff🤣 I know.. veldig grafisk, men om du forbinder han med den dritten (som han jo er), så er mye løst tror jeg. Prøv å tenk på han som patetisk og latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:57 #36 Del Skrevet i går, 04:57 Rips og råd som jeg brukte for å komme meg over eksen. Skriv en liste over ALT det negative om han. Ingenting positivt skal på lista. Når du savner han tar du frem lista å leser over den og minner deg selv på hvorfor det ble slutt og hvordan han behandlet deg. Blokker han. Du kommer raskere over han hvis du ikke har kontakt med han. Og dersom han har mulighet til å kontakte deg kan du bli utsatt for lovebombing der han sier alt det rette og alt du ønsker og vil høre bare for å dra deg inn i møkka igjen. Husk at disse ordene er ikke sanne, men et verktøy/agn for å hekte deg på kroken og dra deg inn igjen. Husk at enkelte mennesker får en god følelse inni seg av å skade andre psykisk. Av å si kjipe og vonde ting til andre og av å gjøre ting mot andre som gjør dem lei seg. De kan ikke gjøre det hele tiden, for da mister de sitt offer. Derfor så må de innimellom være snille og greie sånn at offeret skal ønske å være hos dem og de kan fortsette å være slem mot sitt offer. Ikke alle kjipe folk er sånn, men det er verdt å være obs på. Begynn å date igjen etter en liten stund. Oppdag at det finnes andre menn der ute. Anonymkode: 06464...f3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:39 #37 Del Skrevet i går, 06:39 Trist å lese om hvordan du har hatt det ,TS! Men det var nok det klokeste å gjøre det slutt og få sjelefred. Du er nok ikke alene om å havne i et usunt forhold , og samtidig kjempe for «småsmulene « partneren greier å ofre til deg. Både du og andre i samme situasjon bør stille seg sjøl spørsmålet om hva eksakt med denne mannen du er glad i ? Hva var det som ga deg lykke er og tilfredshet? Var det de små dryppene av raushet innimellom alt det andre negative og nedverdigende? Dette kan like mye handle om en hekt , og ikke kjærlighet . Anonymkode: ade94...87c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:06 #38 Del Skrevet i går, 07:06 Gratulerer med et godt valg! Stå i det! Og tenk på om du kanskje ikke egentlig var glad i tanken om hvordan ting kunne vært hvis om atte, dersom atte, ikke realiteten. Du vil jo ikke bli behandlet som dritt, men drømmen om et forhold gjør det ofte altfor lett å se forbi dritten. Anonymkode: 9e194...c8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet i går, 07:15 #39 Del Skrevet i går, 07:15 Hvorda vil du ha det i fremtiden TS ie n relasjon til en som er ment å vise deg omsorg, respekt og kjærlighet først og fremst, ikke dra deg ned? Jeg tror dette handler om hva du vil og ikke vil, enten vil du ikke ha en slik relasjon eller så velger du akseptere han som han er fo en ting er sikkert, man kan ikke forvente å endre andre basert på det man selv ønsker men man kan velge hvilke relasjon man har til mennesker basert på det de viser seg at de er, tenker, mener og gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet i går, 11:23 #40 Del Skrevet i går, 11:23 Det er naturlig å være lei seg, savne og føle sorg selv etter et forhold hvor den andre har brutt deg ned. Jeg savner min siste x intenst selv etter to år uten han, og jeg har blokkert han og kommer aldri til å ha kontakt med ham igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå