AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Er de fortsatt giftige eller blir giften borte når planten visner? Bare lurer fordi jeg er nysgjerrig. Anonymkode: 85718...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Det er vel umulig å svare på uten å vite hvilken plante det gjelder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april Violetta skrev (1 minutt siden): Det er vel umulig å svare på uten å vite hvilken plante det gjelder. Mente alle giftige planter. Anonymkode: 85718...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er de fortsatt giftige eller blir giften borte når planten visner? Bare lurer fordi jeg er nysgjerrig. Anonymkode: 85718...09a Kommer an på hvilken plante? Anonymkode: ee737...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer an på hvilken plante? Anonymkode: ee737...50b Tenkte vel generelt giftige planter. Men også Tuja da det som ligger på bakken er oransje og da er det nok visnet. Har en katt som noen ganger driver å spiser gress på plenen 😅 Litt redd han skal få i seg noe 😬 Anonymkode: 85718...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tenkte vel generelt giftige planter. Men også Tuja da det som ligger på bakken er oransje og da er det nok visnet. Har en katt som noen ganger driver å spiser gress på plenen 😅 Litt redd han skal få i seg noe 😬 Anonymkode: 85718...09a For Tuja er vel giftig for katter? Og derfor blir jeg usikker når jeg ikke vet om det fortsatt er gift i det visne som har falt ned på bakken. Anonymkode: 85718...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå