AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Fant ut for en stund siden at han forteller en versjon som setter ham helt i offerrollen, og at bruddet var liksom uunngåelig, og at jeg hadde sinneproblemer. Jeg trenger neppe å nevne at det ble slutt pga helt andre ting? Argh irriterende, og folk har medynk med ham og, mens jeg er sett som et troll. Please fortell at folk flest ser gjennom sånt og at jeg bare skal drite i det? Anonymkode: 1c2c7...886 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Om du kan dokumenter annet, så viser du jo bare det fram. Anonymkode: 8a3ba...7f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du kan dokumenter annet, så viser du jo bare det fram. Anonymkode: 8a3ba...7f8 Jeg kan ikke dokumentere det, men det kan ikke han heller. Anonymkode: 1c2c7...886 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april Bare vær glad du er kvitt han 😂 exen min er likedan. Sånne menn klarer ikke å ta ansvar for egne handlinger. De skal prøve å oppretholde en falsk fasade. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april esmer skrev (Akkurat nå): Bare vær glad du er kvitt han 😂 exen min er likedan. Sånne menn klarer ikke å ta ansvar for egne handlinger. De skal prøve å oppretholde en falsk fasade. Ja jeg er det, men herregud så provosert jeg ble 😅 føler med deg, det er noe herk å være sammen med og som eks og ser det ut til. Ingenting er deres feil noen gang. Anonymkode: 1c2c7...886 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg er det, men herregud så provosert jeg ble 😅 føler med deg, det er noe herk å være sammen med og som eks og ser det ut til. Ingenting er deres feil noen gang. Anonymkode: 1c2c7...886 Skjønner godt at du er provosert! Den beste løsningen er faktisk å heve deg over dette og skape ditt drømmeliv uten han. Det er det som kommer til å provosere han mest. Min ex sprer også rykter om at jeg har sinneproblemer, eller bedre sagt, at jeg er/var "mental ustabil", og at det han som gjorde det slutt med meg (var motsatt 😂) Men han forteller ikke årsaken til at jeg aldri klarte å være i stabilt humør under forholdet - når han var systematisk utro, løy, bidro ingen til hjemmet ift. matlaging og husarbeid +++ Exene våres får bare fortsette å fortelle deres oppdiktete sannhet. De blir dessverre trodd, fordi de ikke er i forhold med dem og opplever virkeligheten på nært hold 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #7 Del Skrevet 6. april Du kan ikke hindre eksen i å gå rundt med sin versjon. Du kan bare gjøre det usannsynlig at folk tror på det, ved å tie eller rolig dele din versjon. Anonymkode: d914c...88d 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Del Skrevet 6. april Eksem min gikk online og la ut masse greier om meg. Folk mente jeg måtte være bipolar, mentalt ustabil, og mye annet. Han delte ingenting om at han hadde levd et dobbeltliv og ble avslørt, og at moren styrte alt. Ingen god opplevelse å sitte å lese om seg selv, og han skrev med nick hvor han brukte kallenavnet sitt, så veldig gjenkjennelig. Ingenting galt med å være bipolar, men jeg har ikke den diagnosen. At jeg forventet at han bidrog med husarbeid og ellers til forholdet, og klippet navlestrengen til moren er ikke urealistiske forventninger i min verden. Jeg skal ikke påstå at jeg alle dager er på topp, og jeg er langt unna perfekt. Om det er noen trøst til Ts så så folk igjennom tingene med meg, og det uten at jeg trengte å dele de verste detaljene. Jeg ønsket ikke å spre vårt skittentøy til alle. Selv om han ikke respekterte meg, så ønsket ikke jeg å gå ned på hans nivå. Det er ofte verst i starten og så roer det seg. Ikke noe godt å bli snakket feilaktig om, og jeg ble selv usikker på meg selv, og om det var noe galt med meg på et dypere plan. Jeg hadde heldigvis folk rundt meg som betrygget meg om at det som stod på nett kjente de seg ikke igjen i. Har du noen rundt deg du kan støtte deg på? Egne venner, eller familie? Jeg er veldig takknemlig for at det forholdet er over, og enda mer glad for at det ikke var barn involvert. Prøv å se fremover og ta vare på deg selv, og være glad for hva du får slippe. Det er tøft, men det blir lettere. Det er begrenset hvor lenge et brudd er interessant for andre, og folk vil finne noe annet å snakke om. Anonymkode: d727e...779 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #9 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eksem min gikk online og la ut masse greier om meg. Fy faen 👿 Ham tror jeg jeg hadde anmeldt for reputasjonsvold!! Anonymkode: 1ba60...20f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #10 Del Skrevet 6. april Han er neppe enig i din versjon av bruddet heller... Det finnes ingen objektiv sannhet om et forhold og et brudd, bare hans side og hennes side. Alle vil, mer eller mindre bevisst, fortelle den versjonen en selv kommer best ut av - og det vet de aller fleste som får høre disse versjonene. Å insistere på at han tar feil og du har rett vil i liten grad være til din fordel, bare stol på at folk kan tenke selv. Eksen til en venninne sendte mail til hennes venner for å renvaske seg selv - han hadde gjort alt han kunne og hun var problemet (uten at hun egentlig hadde beskyldt ham for noe graverende). Den mailen var mer ødeleggende for ettermælet hans enn noe hun sa... Anonymkode: fab7a...2f8 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #11 Del Skrevet 6. april esmer skrev (29 minutter siden): Skjønner godt at du er provosert! Den beste løsningen er faktisk å heve deg over dette og skape ditt drømmeliv uten han. Det er det som kommer til å provosere han mest. Min ex sprer også rykter om at jeg har sinneproblemer, eller bedre sagt, at jeg er/var "mental ustabil", og at det han som gjorde det slutt med meg (var motsatt 😂) Men han forteller ikke årsaken til at jeg aldri klarte å være i stabilt humør under forholdet - når han var systematisk utro, løy, bidro ingen til hjemmet ift. matlaging og husarbeid +++ Exene våres får bare fortsette å fortelle deres oppdiktete sannhet. De blir dessverre trodd, fordi de ikke er i forhold med dem og opplever virkeligheten på nært hold Ser vi har opplevd ganske like menn, får bare understreke det du sa om at vi får være glad vi er kvitt de! Men det svir nok ekstra mye fordi det var så mye dritt og mye var pga de, som jeg og sikkert du og holdt ut altfor lenge og prøvde å fikse, så går DE rundt og syter 😅 nei uff, som du sier, heve seg over og gå videre, feige fyrer. Anonymkode: 1c2c7...886 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #12 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fy faen 👿 Ham tror jeg jeg hadde anmeldt for reputasjonsvold!! Anonymkode: 1ba60...20f Karma bet han skikkelig i baken etterpå. Han slet med å få seg jobb, og bli tatt seriøst, og flere ville ikke ansette han for de hadde hørt litt om hva han gjorde. Bruddet var skikkelig stygt, og det var han som gikk, fordi han tålte ikke å bli avslørt. Jeg var villig til å jobbe med tingene, men han dro heller hjem til mamma. Ordentlig mammagutt. Moren hadde tilgang til StudentWeb og sjekket karakterene for ham, og styrte livet for han. Jeg tror jeg har det veldig mye bedre uten ham, men det var veldig tøft når det stod på. Han holdt på på nett i rundt ett års tid, så det var belastende. Går fint med meg nå da i forhold til det. Anonymkode: d727e...779 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #13 Del Skrevet 6. april Som skrevet over, alle har sin egen versjon av hvordan hendelser utfoldet seg. I ettertid er det umulig å si hva som er fakta om det ikke finnes opptak eller andre beviser, følelser endrer hvordan man oppfattet situasjonen. Anonymkode: 8396d...814 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #14 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som skrevet over, alle har sin egen versjon av hvordan hendelser utfoldet seg. I ettertid er det umulig å si hva som er fakta om det ikke finnes opptak eller andre beviser, følelser endrer hvordan man oppfattet situasjonen. Anonymkode: 8396d...814 Ja det er en ting, men han lyver faktisk rett ut også, ikke bare sin versjon. Direkte løgn om hvordan ting skjedde, selvsagt sånn at han kommer best ut. Anonymkode: 1c2c7...886 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #15 Del Skrevet 6. april Eksen min spredte at jeg var skikkelig gal og helt sjuk i hodet, fikk venner av seg til å være med å spre dette. Flere og flere samlet seg til å følge med på alt jeg foretok meg etter brudd. Noen hadde sett meg gå frem og tilbake foran stuevinduet på en rar måte og kikke ut i blant. Dette ble tatt for å være helt sinnsyk, men egentlig vasket jeg gulver og var nysgjerrig på trafikken. Noen hadde sett meg parkert ved et fremmed hus når jeg hadde barnefri. Da fulgte de med på når jeg var der og hvor lenge av gangen. Så ble det konfrontert med slike ting. Flere meldte fra til han hver gang jeg hadde andre biler i gårdsplassen. Noen lurte faktisk på om jeg drev som eskorte, men egentlig hadde jeg familie og venner på besøk. Etter hvert gikk eksen sammen med flere og alle hadde minst 3 såkalte belrymsfulle ting å si om meg. De samlet seg for å melde meg til barnevernet om ting de trodde. Eksen mente bestemt at jeg drev å gikk inn til han mens han ikke var hjemme, at jeg stjal papirer og posten hans. Han sa til flere at jeg underveis i forholdet hadde systematisk kastet klærne hans i ny og ne for at han ikke skulle ha noe. Egentlig la han fra seg her og der, biler, på jobb og annet og glemte det. Alt dette mens han selv utføre vold mot meg, låste meg inne og nektet meg å reise da jeg hentet barnet, truet meg og en annen med drap, møtte opp hos meg hele tiden, fulgte med på meg fra avstand, prøvde å presse seg til sex, sa ifra at jeg aldri kunne gjøre noe uten at han fikk det med seg, etc. Jeg anmeldte han da jeg hadde lydopptak av de fleste hendelsene. Uken etter kom bekymringsmeldingen de hadde jobbet lenge med. Det er en stund siden nå, jeg sto stødig gjennom det hele og kom helskinnet ut på andre siden. Ingen tror sånt om meg lengre, men mange har funnet ut sannheten om han. Opplever du at du blir trakassert og truet så melder du politiet tvert. Spør noen deg om disse tingene så sier du hva som egentlig stemmer. Så sitter du helt stille og venter på at sannheten kommer frem, den gjør som regel det. Anonymkode: dcc1d...9dd 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #16 Del Skrevet 6. april Min eks oppsøkte naboene mine for å fortelle løgner om meg, og lærer til barnet. Min sørgelige erfaring er at slikt er for sensasjonelt til at folk sprer sladderet, og tar det til seg, selv om de kanskje egentlig ikke tror på det. Folk sluttet med å hilse på meg, og jeg oppdaget plutselig (før jeg visste hva han hadde gjort) at folk tikket, hvisket og pekte på meg på butikken, og skjønte ingenting til et godt menneske oppsøkte meg og sa "Du jeg hadde en virkelig merkelig opplevelse. Det banket på døra og der sto en mann som sa han var eksen din, og lurte på om han kunne få komme inn, for han hadde noe viktig å si. Så jeg slapp ham inn, og han satte seg i sofaen og begynte å grine. Så jeg måtte liksom trøste denne ukjente mannen, uten å skjønne noe, før han tørket tårene og fortalte mye rart om deg og din samboer. Jeg har kjent deg i mange år, og kunne ikke tro et ord. Unnskyld at jeg spør, men er eksen din fullstendig gal?" Ja der er han, men så gal trodde jeg faktisk ikke at han var. Da forsto jeg også plutselig hvorfor folk plutselig behandlet meg annerledes enn tidligere, for han hadde vært rundt han. Banket på mange dører, og kun dette ene mennesket var oppegående nok til å si det direkte til meg. Det var grusomt, men jeg hadde min nære omgangskrets som visste sannheten, og måtte etterhvert innstille meg på at det var tilstrekkelig at de menneskene som faktisk kjente meg godt visste sannheten. Det tok imidlertid tid før jeg kom dit, og det var en stund jeg var redd for å gå utenfor døra, og i butikken. Da jeg reiste meg mot dette, og istedenfor å bøye nakken i skam så disse menneskene som ikke lenger hilste men tisket og hvisket stolt og trassig i øynene, så opplevde jeg at de slo øynene ned i skam. For i bunn og grunn trodde de nok ikke på det, det var bare sensasjonelt spennende. For sensasjonelt spennende til å beholde vettet, og godhet. En veldig skummel opplevelse av hvor villig folk er til å bidra til et dårlig menneske sin agenda, og jeg er veldig glad for at jeg hadde en nær og stor omgangskrets som visste bedre, og ga meg styrke og mot gjennom dette. Dette er mange år siden, men innimellom treffer jeg fremdeles på noen av dem som begynte å oppføre seg dårlig, og de kikker fremdeles i bakken og rødmer når jeg ser dem rett i øynene og sier hei. Dette selv om jeg aldri har konfrontert dem eller fortalt min sannhet, og det forteller meg at de egentlig aldri trodde på det, og selv vet at det de bidro til var skammelig. De skammer seg tydelig, og det bør de også. Anonymkode: faa88...a45 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #17 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min eks oppsøkte naboene mine for å fortelle løgner om meg, og lærer til barnet. Min sørgelige erfaring er at slikt er for sensasjonelt til at folk sprer sladderet, og tar det til seg, selv om de kanskje egentlig ikke tror på det. Folk sluttet med å hilse på meg, og jeg oppdaget plutselig (før jeg visste hva han hadde gjort) at folk tikket, hvisket og pekte på meg på butikken, og skjønte ingenting til et godt menneske oppsøkte meg og sa "Du jeg hadde en virkelig merkelig opplevelse. Det banket på døra og der sto en mann som sa han var eksen din, og lurte på om han kunne få komme inn, for han hadde noe viktig å si. Så jeg slapp ham inn, og han satte seg i sofaen og begynte å grine. Så jeg måtte liksom trøste denne ukjente mannen, uten å skjønne noe, før han tørket tårene og fortalte mye rart om deg og din samboer. Jeg har kjent deg i mange år, og kunne ikke tro et ord. Unnskyld at jeg spør, men er eksen din fullstendig gal?" Ja der er han, men så gal trodde jeg faktisk ikke at han var. Da forsto jeg også plutselig hvorfor folk plutselig behandlet meg annerledes enn tidligere, for han hadde vært rundt han. Banket på mange dører, og kun dette ene mennesket var oppegående nok til å si det direkte til meg. Det var grusomt, men jeg hadde min nære omgangskrets som visste sannheten, og måtte etterhvert innstille meg på at det var tilstrekkelig at de menneskene som faktisk kjente meg godt visste sannheten. Det tok imidlertid tid før jeg kom dit, og det var en stund jeg var redd for å gå utenfor døra, og i butikken. Da jeg reiste meg mot dette, og istedenfor å bøye nakken i skam så disse menneskene som ikke lenger hilste men tisket og hvisket stolt og trassig i øynene, så opplevde jeg at de slo øynene ned i skam. For i bunn og grunn trodde de nok ikke på det, det var bare sensasjonelt spennende. For sensasjonelt spennende til å beholde vettet, og godhet. En veldig skummel opplevelse av hvor villig folk er til å bidra til et dårlig menneske sin agenda, og jeg er veldig glad for at jeg hadde en nær og stor omgangskrets som visste bedre, og ga meg styrke og mot gjennom dette. Dette er mange år siden, men innimellom treffer jeg fremdeles på noen av dem som begynte å oppføre seg dårlig, og de kikker fremdeles i bakken og rødmer når jeg ser dem rett i øynene og sier hei. Dette selv om jeg aldri har konfrontert dem eller fortalt min sannhet, og det forteller meg at de egentlig aldri trodde på det, og selv vet at det de bidro til var skammelig. De skammer seg tydelig, og det bør de også. Anonymkode: faa88...a45 Det er jo helt sykt. Å gå rundt sånn. Min gikk jo på nett, som er en ting, men jeg hadde ikke sluppet inn noen fremmed i stua for noe som det der. Godt du har reist deg fra det, og står støtt nå. Hatten av for det, men må ha vært utrolig tøft å stå i. Anonymkode: d727e...779 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #18 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eksen min spredte at jeg var skikkelig gal og helt sjuk i hodet, fikk venner av seg til å være med å spre dette. Flere og flere samlet seg til å følge med på alt jeg foretok meg etter brudd. Noen hadde sett meg gå frem og tilbake foran stuevinduet på en rar måte og kikke ut i blant. Dette ble tatt for å være helt sinnsyk, men egentlig vasket jeg gulver og var nysgjerrig på trafikken. Noen hadde sett meg parkert ved et fremmed hus når jeg hadde barnefri. Da fulgte de med på når jeg var der og hvor lenge av gangen. Så ble det konfrontert med slike ting. Flere meldte fra til han hver gang jeg hadde andre biler i gårdsplassen. Noen lurte faktisk på om jeg drev som eskorte, men egentlig hadde jeg familie og venner på besøk. Etter hvert gikk eksen sammen med flere og alle hadde minst 3 såkalte belrymsfulle ting å si om meg. De samlet seg for å melde meg til barnevernet om ting de trodde. Eksen mente bestemt at jeg drev å gikk inn til han mens han ikke var hjemme, at jeg stjal papirer og posten hans. Han sa til flere at jeg underveis i forholdet hadde systematisk kastet klærne hans i ny og ne for at han ikke skulle ha noe. Egentlig la han fra seg her og der, biler, på jobb og annet og glemte det. Alt dette mens han selv utføre vold mot meg, låste meg inne og nektet meg å reise da jeg hentet barnet, truet meg og en annen med drap, møtte opp hos meg hele tiden, fulgte med på meg fra avstand, prøvde å presse seg til sex, sa ifra at jeg aldri kunne gjøre noe uten at han fikk det med seg, etc. Jeg anmeldte han da jeg hadde lydopptak av de fleste hendelsene. Uken etter kom bekymringsmeldingen de hadde jobbet lenge med. Det er en stund siden nå, jeg sto stødig gjennom det hele og kom helskinnet ut på andre siden. Ingen tror sånt om meg lengre, men mange har funnet ut sannheten om han. Opplever du at du blir trakassert og truet så melder du politiet tvert. Spør noen deg om disse tingene så sier du hva som egentlig stemmer. Så sitter du helt stille og venter på at sannheten kommer frem, den gjør som regel det. Anonymkode: dcc1d...9dd AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min eks oppsøkte naboene mine for å fortelle løgner om meg, og lærer til barnet. Min sørgelige erfaring er at slikt er for sensasjonelt til at folk sprer sladderet, og tar det til seg, selv om de kanskje egentlig ikke tror på det. Folk sluttet med å hilse på meg, og jeg oppdaget plutselig (før jeg visste hva han hadde gjort) at folk tikket, hvisket og pekte på meg på butikken, og skjønte ingenting til et godt menneske oppsøkte meg og sa "Du jeg hadde en virkelig merkelig opplevelse. Det banket på døra og der sto en mann som sa han var eksen din, og lurte på om han kunne få komme inn, for han hadde noe viktig å si. Så jeg slapp ham inn, og han satte seg i sofaen og begynte å grine. Så jeg måtte liksom trøste denne ukjente mannen, uten å skjønne noe, før han tørket tårene og fortalte mye rart om deg og din samboer. Jeg har kjent deg i mange år, og kunne ikke tro et ord. Unnskyld at jeg spør, men er eksen din fullstendig gal?" Ja der er han, men så gal trodde jeg faktisk ikke at han var. Da forsto jeg også plutselig hvorfor folk plutselig behandlet meg annerledes enn tidligere, for han hadde vært rundt han. Banket på mange dører, og kun dette ene mennesket var oppegående nok til å si det direkte til meg. Det var grusomt, men jeg hadde min nære omgangskrets som visste sannheten, og måtte etterhvert innstille meg på at det var tilstrekkelig at de menneskene som faktisk kjente meg godt visste sannheten. Det tok imidlertid tid før jeg kom dit, og det var en stund jeg var redd for å gå utenfor døra, og i butikken. Da jeg reiste meg mot dette, og istedenfor å bøye nakken i skam så disse menneskene som ikke lenger hilste men tisket og hvisket stolt og trassig i øynene, så opplevde jeg at de slo øynene ned i skam. For i bunn og grunn trodde de nok ikke på det, det var bare sensasjonelt spennende. For sensasjonelt spennende til å beholde vettet, og godhet. En veldig skummel opplevelse av hvor villig folk er til å bidra til et dårlig menneske sin agenda, og jeg er veldig glad for at jeg hadde en nær og stor omgangskrets som visste bedre, og ga meg styrke og mot gjennom dette. Dette er mange år siden, men innimellom treffer jeg fremdeles på noen av dem som begynte å oppføre seg dårlig, og de kikker fremdeles i bakken og rødmer når jeg ser dem rett i øynene og sier hei. Dette selv om jeg aldri har konfrontert dem eller fortalt min sannhet, og det forteller meg at de egentlig aldri trodde på det, og selv vet at det de bidro til var skammelig. De skammer seg tydelig, og det bør de også. Anonymkode: faa88...a45 Så forjævlige historier, føler med dere alle! Anonymkode: 1c2c7...886 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #19 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er jo helt sykt. Å gå rundt sånn. Min gikk jo på nett, som er en ting, men jeg hadde ikke sluppet inn noen fremmed i stua for noe som det der. Godt du har reist deg fra det, og står støtt nå. Hatten av for det, men må ha vært utrolig tøft å stå i. Anonymkode: d727e...779 Ja jeg tenker at jeg hadde stoppet vedkommende i døra, men mange var jo par som sikkert ikke anså en mann på døra som en trussel. Han presenterte seg jo også skikkelig, og en gang i tiden falt jeg selv for hans tilsynelatende harmløshet og sjarm. Evig takknemlig mot vedkommende som kom til meg og fortalte meg hva han drev med. Likevel skremmende at det var en eneste person. Jeg hadde bodd der lenge, og var aktiv i nærmiljøet. De fleste burde forstå bedre, og være bedre. Jeg skal ikke spille røffere enn jeg er. Det var beintøft å stå i. Grusomt å oppleve. Hadde nok knust meg om jeg ikke hadde hatt min omgangskrets som støtte gjennom dette. Anonymkode: faa88...a45 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 6. april #20 Del Skrevet 6. april Hvem er det han sier dette til? For hvis det er sine nærmeste, så tenker jeg at det er lite du kan gjøre og kanskje kan det være at sympatien gjør han godt. Er det derimot mer perifere folk så tror jeg du trygt kan gå ut i fra at folk tenker sitt om han mens de jatter med. Det gjør i hvert fall jeg når folk utleverer eksen uten at jeg på noen som helst måte har vist interesse for årsakene til bruddet. Noen forteller deg tydeligvis hva han sier ettersom du er klar over det. Til disse personene ville jeg sagt "Arne tok bruddet svært tungt. Jeg tror han har behov for å avreagere." 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå