Gå til innhold

Kjæresten leier ut leiligheten på AirBnb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Joda, men han har mange dyre vaner, spanderer mye på meg og tar meg mye ut å spise, det trenger jeg overhodet, jeg vil mye heller ha et privat liv med ham

Anonymkode: b2596...799

Vil du ha et privat liv med ham? Eller et privatliv?

Anonymkode: 88eb8...21b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor vil fremmede folk velge å bo hjemme hos en fremmed fyr som faktisk er hjemme? Jeg hadde følt meg som en inntrenger og ikke våget å gjøre noe, knapt sette foten utenfor soverommet. Noe så ubehagelig? Og så har fyren som leier ut attpåtil dama på besøk, enda sterkere følelse av å være inntrenger og femte hjul på vogna!

Fatter ikke at han får leid det ut? Hadde aldri leid et rom hvor verten var hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men han er jo smart ! Å bo i Oslo er jo grise dyrt. Han er finansielt genial. Du snakker mot deg selv litt. Vil ikke ha mat ute, dyre reiser. Men du vil være i hans leilighet ? Og virker som du ikke vil han skal være i kollektivet pga deg er venninner av deg. Sjalusi her eller ?  Book dere inn på hotell når leiligheten hans har gjester eller vær hos deg. Eller kanskje på tide at du  finner egen hybel ? 

Anonymkode: f6fdd...44d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 14.00):

Jeg har nettopp fått meg kjæreste som eier en stor 3-roms leilighet, sentralt i Oslo og med en garasjeplass. Han leier ofte ut det andre rom via Airbnb og har dermed ofte gjester i leiligheten. Jeg synes det er slitsomt, fordi jeg er sjenert for å ha sex når det andre her, i tillegg til at jeg sover naken, og dermed må kle på meg for å gå på badet om morgenen eller hvis jeg skal på badet midt om natten...  Jeg vet at han tjener veldig godt på det, men han har allerede en god nok inntekt til å klare seg uten den inntekten... Jeg bor ikke hos ham fast, men er mye hos ham, fordi vi er nyforelsket og jeg er student og bor på kollektiv...

Anonymkode: b2596...799

Feig nok er du og, til å ikke snakke med HAN det gjelder 🤣... 

Anonymkode: f6fdd...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 14.13):

Jeg hadde heller ikke ønsker å betale for en Airbnb hvor jeg måtte høre på at vertskapet har sex så dette går jo begge veier. 

Anonymkode: a8916...0d0

Hadde betalt dobbelt for å høre dette.

Anonymkode: 8a9f2...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...