Gå til innhold

Kan noen lese meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er langt nede i en dump fysisk og mentalt nå, og ønsker så gjerne at noen klarsynte kan lese meg? Blir det snart bedre? ❤️

Anonymkode: e9a4e...935

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dytter❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er bare under øvelse, men har forsøkt lagt noen kort på deg.

Fikk kortene: 7 of cups (upright) og 6 of sword (reversed)

Er det noe endring som skjer i livet ditt? Noe som kan oppleves litt brått og uventet, lite trygghet? 7 of cups tilsir mye nye muligheter, valg, ønsketenkning, osv. Er det noe endring som du ønsker ikke skulle vært, men skulle ønske vært annerledes? At noe ikke skjedde? At noen var her eller et helt annet utfall på en situajson som ikke ble helt som du så for deg?

I forhold til 6 of sword reversed er det noe at du er i en slags overgangsperiode. Lær gi slipp på fortiden og sånn du trodde livet skulle bli eller håpet. Godta situasjonen nå og detk an bli som 7 of cups hvor uventete muligheter kommer. Kanskje ikke helt som du så det for deg. Ikke motsi deg forandringe. Forsøk å aksepter. Livet er alltid forandringer. Ingenting er statistisk. Vi opplever ofte forandringer når vi utvikler oss som den vi er.

Kan det være at det er noe uferdig som kanskje gjør at du henger litt fast nå? Noe du ikke har fått ordnet oppi? En konflikt eller prat med noen andre du burde ha tatt, som gjør at du ikke helt klarer gi slipp på fortiden men føler fastlåst? er det noen mulighet for å få tatt en prat eller gjort opp noe fra fortiden, så du mer med glans kan se fremover på alle mulighetene som er fremover i tid?

Du er på vei mot en bedre fremtid, men du står fast fordi noe fra fortid eller tidligere stopper deg.

Anonymkode: d1044...4f9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er bare under øvelse, men har forsøkt lagt noen kort på deg.

Fikk kortene: 7 of cups (upright) og 6 of sword (reversed)

Er det noe endring som skjer i livet ditt? Noe som kan oppleves litt brått og uventet, lite trygghet? 7 of cups tilsir mye nye muligheter, valg, ønsketenkning, osv. Er det noe endring som du ønsker ikke skulle vært, men skulle ønske vært annerledes? At noe ikke skjedde? At noen var her eller et helt annet utfall på en situajson som ikke ble helt som du så for deg?

I forhold til 6 of sword reversed er det noe at du er i en slags overgangsperiode. Lær gi slipp på fortiden og sånn du trodde livet skulle bli eller håpet. Godta situasjonen nå og detk an bli som 7 of cups hvor uventete muligheter kommer. Kanskje ikke helt som du så det for deg. Ikke motsi deg forandringe. Forsøk å aksepter. Livet er alltid forandringer. Ingenting er statistisk. Vi opplever ofte forandringer når vi utvikler oss som den vi er.

Kan det være at det er noe uferdig som kanskje gjør at du henger litt fast nå? Noe du ikke har fått ordnet oppi? En konflikt eller prat med noen andre du burde ha tatt, som gjør at du ikke helt klarer gi slipp på fortiden men føler fastlåst? er det noen mulighet for å få tatt en prat eller gjort opp noe fra fortiden, så du mer med glans kan se fremover på alle mulighetene som er fremover i tid?

Du er på vei mot en bedre fremtid, men du står fast fordi noe fra fortid eller tidligere stopper deg.

Anonymkode: d1044...4f9

Tusen takk❤️ Ja dette stemmer nok en del, på mange måter egentlig. Det er mye i livet som ikke ble som jeg håpte og ønsket. Det meste har jeg jobbet mye med å akseptere, men klarer ikke helt å rive meg løs fra alt, da noe av det jeg ikke fikk til (pga helsen) er en så stor del av meg, nesten som en identitet. Dette er en stor sorg, men det er forsåvidt ikke dette som var årsaken til at jeg startet tråden. Likevel spiller det nok fortsatt inn i større eller mindre grad, både bevisst og ubevisst.

jeg har prøvd å være i endring de siste par årene, da årene før der igjen var enda mørkere. Jeg prøvde å ta tak, endre på en del ting, ta noen sjanser, starte opp i en ny fritidsinteresse, ta sjansen på et nytt forhold, så ja, det har vært mye nytt. Men ingenting av det ble som jeg håpte. Fritidsinteressen har jeg tatt pause fra fordi helsen er i en dårlig fase. Sosialt sett føler jeg meg ikke skikkelig integrert der heller, selvsagt delvis fordi jeg har tatt pause, men også fordi jeg ikke helt finner min sosiale plass der. Ser ikke hvem av de som kunne blitt gode venner på sikt. Forholdet jeg kastet meg ut i, ble heller ikke som jeg håpte. Vi har det forsåvidt greit, men vi har mange problemområder og ulikheter som vi begge vet vi må jobbe med. Jeg klarer bare ikke helt å se at dette skal fungere på lang sikt😔 I tillegg har helsen vært en ekstra stor utfordring det siste året. Totalt sett er jeg altså så utmattet og sliten av alt.

Tenker du det er alt det gamle jeg skal gi slipp på, eller skal jeg også gi slipp på alt dette nye? Sånn at helt nye muligheter slipper til? Jeg er ganske lost nå, vet ikke veien videre😔

Dersom noen flere vil hjelpe med kortlegg eller intuisjon, setter jeg stor pris på det❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...