AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:23 #1 Del Skrevet søndag kl 11:23 Det finnes vel menn langt oppi årene som har aldri hatt sex med kvinner før? Hvordan klare de det? Er ikke vi mennesker automatisk seksuelle dyr? Anonymkode: beecf...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:29 #2 Del Skrevet søndag kl 11:29 Det er forskjell på å overleve, og oppleve det man har lyst til å gjøre. Sex er ikke noe du må ha for å overleve, men det er gjerne noe som de fleste lengter etter. Jeg (mann) har et langt forhold bak meg hvor det skrantet ganske lenge. Jeg har vel ikke hatt sex på ca. 4-5 år. Men jeg lengter etter nærhet og sex, og det ganske ofte. Onani stiller litt av kløen, men det er ikke helt det samme. Anonymkode: 2bdcc...794 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:34 #3 Del Skrevet søndag kl 11:34 Selvfølgelig kan mann leve uten sex, men for de fleste blir det nok et savn. Det er mye mer frustrerende å være i et forhold uten sex enn å være singel uten sex. Det er som å være utsultet og bo sammen med en sjokoladekake. Anonymkode: 7e69f...91b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet søndag kl 11:42 #4 Del Skrevet søndag kl 11:42 Eg var i et forhold i svært mange år , dei siste 14 uten noe sex eller intimitet. Det var mye onani helt til det sluttet å virke og😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:46 #5 Del Skrevet søndag kl 11:46 Mann 26 her. Har aldri sett en naken kvinnekropp IRL haha. Anonymkode: af28c...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:05 #6 Del Skrevet søndag kl 12:05 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): bo sammen med en sjokoladekake. Anonymkode: 7e69f...91b Anonymkode: 64e71...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet søndag kl 12:08 #7 Del Skrevet søndag kl 12:08 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mann 26 her. Har aldri sett en naken kvinnekropp IRL haha. Anonymkode: af28c...a9f Det er dessverre den nye normalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:34 #8 Del Skrevet søndag kl 12:34 Tarantella1940 skrev (1 time siden): Jeg har gått 11 år uten sex, er 39 nå, ikke fått en klem engang Sex er en ting. At du ikke har fått klem er ubeskrivelig trist... Anonymkode: 679bc...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:10 #9 Del Skrevet søndag kl 13:10 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes vel menn langt oppi årene som har aldri hatt sex med kvinner før? Hvordan klare de det? Er ikke vi mennesker automatisk seksuelle dyr? Anonymkode: beecf...b43 Hæ? Selvfølgelig kan mennesker leve uten sex. Du kan ikke leve uten søvn, mat, drikke etc. Anonymkode: 057a0...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:04 #10 Del Skrevet søndag kl 14:04 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hæ? Selvfølgelig kan mennesker leve uten sex. Du kan ikke leve uten søvn, mat, drikke etc. Anonymkode: 057a0...821 Det høres ut som at du nærmest er skråsikker på dette. Men, det er altså ikke en selvfølge. Og jeg mener at din påstand er feil! Det er mer enn det de fleste tenker som inngår i grunnleggende behov. De mest essensielle er de du lister opp; som søvn, mat og drikke. Men WHO definerte faktisk i 1975 som seksualitet som et grunnleggende behov og et aspekt ved det å være menneske, som ikke kan skilles fra andre aspekter i livet. (https://www.helsedirektoratet.no/forebygging-diagnose-og-behandling/forebygging-og-levevaner/seksuell-helse/sentrale-begreper-seksuell-helse) Hvor viktig faktor og hvor sentral del seksualitet er i den enkelte persons liv er selvfølge ulikt. Men å kategoriske skulle si at mennesker kan leve uten sex er feil, slik jeg vurderer det. Men så er det jo mye som inngår i seksualitet da. Og enkelte kan nok gå et helt liv, av ulike årsaker, uten sex med et annet menneske. Både selvvalgt eller av andte årsaker. Anonymkode: 05afd...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:53 #11 Del Skrevet søndag kl 14:53 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det høres ut som at du nærmest er skråsikker på dette. Men, det er altså ikke en selvfølge. Og jeg mener at din påstand er feil! Det er mer enn det de fleste tenker som inngår i grunnleggende behov. De mest essensielle er de du lister opp; som søvn, mat og drikke. Men WHO definerte faktisk i 1975 som seksualitet som et grunnleggende behov og et aspekt ved det å være menneske, som ikke kan skilles fra andre aspekter i livet. (https://www.helsedirektoratet.no/forebygging-diagnose-og-behandling/forebygging-og-levevaner/seksuell-helse/sentrale-begreper-seksuell-helse) Hvor viktig faktor og hvor sentral del seksualitet er i den enkelte persons liv er selvfølge ulikt. Men å kategoriske skulle si at mennesker kan leve uten sex er feil, slik jeg vurderer det. Men så er det jo mye som inngår i seksualitet da. Og enkelte kan nok gå et helt liv, av ulike årsaker, uten sex med et annet menneske. Både selvvalgt eller av andte årsaker. Anonymkode: 05afd...c84 Jeg forholdt meg til trådens overskrift uten å vurdere begrepet videre. Jeg står ved at alle kan leve uten sex. Ingen vil omkomme av ikke å ha sex. Så åpner du diskusjonen for en del andre perspektiver som er interessante i seg selv. Feks Kan man ha et godt liv uten sex? Hva er sex? Hva er et godt liv? Hva innebærer det å være menneske? Psykologiske behov? Fysiske behov? Men dette blir helt andre (og mer interessante) diskusjoner en hvordan jeg tolker denne tråden 😊 Anonymkode: 057a0...821 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:02 #12 Del Skrevet søndag kl 16:02 Ja jeg hadde selvsagt overlevd uten sex. Men jeg hadde aldri valgt et liv uten sex. Jeg digger sex og ønsker det som en prioritert del av livet mitt. Det gir meg mye glede og nytelse. Anonymkode: 8a039...a87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:13 #13 Del Skrevet søndag kl 17:13 Tarantella1940 skrev (5 timer siden): Jeg har gått 11 år uten sex, er 39 nå, ikke fått en klem engang Kjæresten min gjorde det i 15 år. Alt kan bli en vane. Anonymkode: c37f3...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet søndag kl 18:16 #14 Del Skrevet søndag kl 18:16 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sex er en ting. At du ikke har fått klem er ubeskrivelig trist... Anonymkode: 679bc...ff2 En klem fra en tilfeldig person gir meg ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:51 #15 Del Skrevet søndag kl 18:51 Jeg er kvinne, men det hadde selvfølgelig vært et savn om jeg måtte leve uten sex. Kan ikke se at der skulle være noe forskjell på kjønn her. Kan overleve begge kjønn, men med et savn. Anonymkode: 2c9c9...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:54 #16 Del Skrevet søndag kl 18:54 Foreldre, søsken, besteforeldre, tanter og onkler må klemme mer. Klem barna deres selv om de er voksne. Klem er tryggende og dempende. Anonymkode: 10978...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet søndag kl 19:06 #17 Del Skrevet søndag kl 19:06 Ja, seff finnes det mennesker som fint kan leve uten sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå