AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Jeg må ha ny badedrakt eller bikini. Jeg er lettere overvektig og ikke trent i det hele tatt. Jeg ønsker badetøy jeg er komfortabel i og føler meg fin i. Får opp reklame for all slags på sosiale medier, men tør ikke helt å bestille. Er redd det er Temu-kvalitet😅. Har noen av dere tips til badetøy som passer en dvask kropp? Anonymkode: 865c0...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Badedrakt, ikke bikini. Anonymkode: 508b2...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Badedrakt, ikke bikini. Anonymkode: 508b2...5dc Jeg er åpen for begge deler😅👍. Har du link til noen konkrete? Ts Anonymkode: 865c0...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april Se på Saltabad sine. Anonymkode: 59292...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Se på Saltabad sine. Anonymkode: 59292...597 Skulle til å foreslå det samme. 👍 Anonymkode: 0218e...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:28 #6 Del Skrevet mandag kl 09:28 Seafolly har kjempegod kvalitet. Ja, de har en del trekantbikinier uten støtte men også en god del mer "ordentlige" plagg som støtter, sitter pent og som ser bra ut. Anonymkode: 714b4...106 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet mandag kl 09:32 #7 Del Skrevet mandag kl 09:32 Mange undertøysbutikker selger badetøy, som Netty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet mandag kl 09:37 #8 Del Skrevet mandag kl 09:37 Det viktigste er å ha en bikini som er av god kvalitet. Sjekk merket Lise Charmel. Dyrt, men pent og med god kvalitet. Panos Emporio (svensk) er også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:49 #9 Del Skrevet mandag kl 09:49 Amossa skrev (11 minutter siden): Det viktigste er å ha en bikini som er av god kvalitet. Sjekk merket Lise Charmel. Dyrt, men pent og med god kvalitet. Panos Emporio (svensk) er også bra. Nei, det viktigste er god passform. Selv var jeg heldig å fant en fin på Lindex, av alle steder! Anonymkode: 64223...4cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:04 #10 Del Skrevet mandag kl 11:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det viktigste er god passform. Selv var jeg heldig å fant en fin på Lindex, av alle steder! Anonymkode: 64223...4cc Vil også nevne Lindex. Kjøpte bikini med high waist der i fjor som jeg brukte masse og den er like fin i år! Sitter fint på og stoffet er tykt og fint. Anonymkode: 6f78e...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:13 #11 Del Skrevet mandag kl 14:13 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 13.12): Jeg må ha ny badedrakt eller bikini. Jeg er lettere overvektig og ikke trent i det hele tatt. Jeg ønsker badetøy jeg er komfortabel i og føler meg fin i. Får opp reklame for all slags på sosiale medier, men tør ikke helt å bestille. Er redd det er Temu-kvalitet😅. Har noen av dere tips til badetøy som passer en dvask kropp? Anonymkode: 865c0...17e Jeg liker denne badedrakten fra Lindex: https://www.lindex.com/no/p/8087753-80-svart-shapingbadedrakt?hl=nb Og denne bikinitrusen: https://www.lindex.com/no/p/8667647-80-svart-shaping-bikiniunderdel-med-hoy-midje?hl=nb Anonymkode: 5212d...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapree Skrevet mandag kl 14:20 #12 Del Skrevet mandag kl 14:20 (endret) Har selv handlet på amazon US da de har mange fine modeller i plus size, kan anbefale deg å sjekke det ut 🙂 Endret mandag kl 14:20 av Sapree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet mandag kl 14:20 #13 Del Skrevet mandag kl 14:20 Merket Wiki (finnes blant annet hos Timarco og Underverker) har fine bikinier i stor størrelse. Støtter også forslaget om Saltabad, og eventuelt også Change. Jeg vil anbefale deg å ta turen til en undertøybutikk framfor en av de vanlige kjedebutikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:58 #14 Del Skrevet mandag kl 14:58 Jeg liker badetøyet fra Careless Anonymkode: 1dc16...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:21 #15 Del Skrevet mandag kl 15:21 Sapree skrev (1 time siden): Har selv handlet på amazon US da de har mange fine modeller i plus size, kan anbefale deg å sjekke det ut 🙂 Skal man ikke boikotte Amerikanske varer nå da? Anonymkode: 508b2...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:00 #16 Del Skrevet mandag kl 19:00 https://www.underverker.no/nyheter Mye fint, og noen ganger gode tilbud Seafolly har mye fint. Anonymkode: bbec0...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå