AnonymBruker Skrevet i går, 11:12 #1 Del Skrevet i går, 11:12 Jeg må ha ny badedrakt eller bikini. Jeg er lettere overvektig og ikke trent i det hele tatt. Jeg ønsker badetøy jeg er komfortabel i og føler meg fin i. Får opp reklame for all slags på sosiale medier, men tør ikke helt å bestille. Er redd det er Temu-kvalitet😅. Har noen av dere tips til badetøy som passer en dvask kropp? Anonymkode: 865c0...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarantella1940 Skrevet i går, 11:16 #2 Del Skrevet i går, 11:16 Temu er bra da, det er ting som ikke er så naturvennlige, så kvaliteten er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Badedrakt, ikke bikini. Anonymkode: 508b2...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Badedrakt, ikke bikini. Anonymkode: 508b2...5dc Jeg er åpen for begge deler😅👍. Har du link til noen konkrete? Ts Anonymkode: 865c0...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Se på Saltabad sine. Anonymkode: 59292...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Se på Saltabad sine. Anonymkode: 59292...597 Skulle til å foreslå det samme. 👍 Anonymkode: 0218e...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Seafolly har kjempegod kvalitet. Ja, de har en del trekantbikinier uten støtte men også en god del mer "ordentlige" plagg som støtter, sitter pent og som ser bra ut. Anonymkode: 714b4...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Mange undertøysbutikker selger badetøy, som Netty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Det viktigste er å ha en bikini som er av god kvalitet. Sjekk merket Lise Charmel. Dyrt, men pent og med god kvalitet. Panos Emporio (svensk) er også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Amossa skrev (11 minutter siden): Det viktigste er å ha en bikini som er av god kvalitet. Sjekk merket Lise Charmel. Dyrt, men pent og med god kvalitet. Panos Emporio (svensk) er også bra. Nei, det viktigste er god passform. Selv var jeg heldig å fant en fin på Lindex, av alle steder! Anonymkode: 64223...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #11 Del Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det viktigste er god passform. Selv var jeg heldig å fant en fin på Lindex, av alle steder! Anonymkode: 64223...4cc Vil også nevne Lindex. Kjøpte bikini med high waist der i fjor som jeg brukte masse og den er like fin i år! Sitter fint på og stoffet er tykt og fint. Anonymkode: 6f78e...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå