AnonymBruker Skrevet i går, 11:12 #1 Del Skrevet i går, 11:12 Etter et kvarter henger de nå totalt slakt ned over kanten på pottene. Hva har jeg gjort feil? Jeg skal potte om resten også nå, men vet ikke om jeg tør… Hjelp! Anonymkode: 605ae...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:29 #2 Del Skrevet i går, 11:29 Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men jeg opplevde det med agurkplantene mine et år. Jeg vannet de og satt de under plantelys og de kom seg fint etter en dag eller to. Ikke gi opp! Anonymkode: f4bce...28c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:31 #3 Del Skrevet i går, 11:31 Hvor høye var plantene Anonymkode: d8989...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet i går, 12:36 #4 Del Skrevet i går, 12:36 Det er helt normalt 😀 Det kommer av at du forstyrrer rotsystemet litt, men bare vann de litt og så er de like fine imorgen 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå