AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Vår fyller 12 i påsken og vi tenkte og ha barneselskap på fredag eller lørdag før påsken begynner, vi får uansett ikke dratt før på søndag på ferie pga småsøsken skal på håndball cup. Hn vil be de 3 nærmeste, det er 16 stk av samme kjønn. Det er flere som begynte og be noen få fra 4 klasse allerede, så vi og en til har holdt på lengst til i fjor. hn ble kun bedt til vennen sine i fjor, + hn som feiret med hele klassen den siste gangen, ble ikke bedt i år, så regner med hn har stoppet og be hele klassen også. de er 21 i klassen med alle. hva tenker dere ? Anonymkode: 093df...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Helt greit uansett alder tenker nå jeg. Det er som mindre greit er hvis man utelater bare en eller to, men greit når man inviterer de nærmeste. Anonymkode: cf809...8c1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april 3 av 16 er da helt innafor. 14-15 av 16 er ikke greit feks, det er tydelig utestenging Anonymkode: a1fe2...50c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april Det er jo alltid greit å kun be de nærmeste. Det som ikke er greit, er å utelate bare noen få. 3 av 16 er null problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april heeelt ok selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april Jeg vil tro det er innafor å bare be de aller nærmeste i denne alderen. men til dere som sier at det alltid er greit å be de nærmeste så lenge det ikke er bare noen få som er utelatt. Om man gjør dette fra tidlig barneskole så risikerer man at det alltid er en eller to som ikke blir bedt da det ikke er gitt at alle har en bestevenn. tenk å være 6-7-8 år og aldri bli bedt i bursdag fordi alle bare ber de nærmeste! Anonymkode: a06d0...ec8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 6. april #7 Del Skrevet 6. april Hvis man inviterer bare noen i en klasse, så er skolen feil sted å dele ut innbydelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vil tro det er innafor å bare be de aller nærmeste i denne alderen. men til dere som sier at det alltid er greit å be de nærmeste så lenge det ikke er bare noen få som er utelatt. Om man gjør dette fra tidlig barneskole så risikerer man at det alltid er en eller to som ikke blir bedt da det ikke er gitt at alle har en bestevenn. tenk å være 6-7-8 år og aldri bli bedt i bursdag fordi alle bare ber de nærmeste! Anonymkode: a06d0...ec8 Er litt enig med deg. Det vil nok alltid være en som aldri blir bedt. Man må ha det litt i minnet. Anonymkode: 6fba0...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #9 Del Skrevet 6. april Så lenge resten av klassen har sluttet å be alle, så er det greit at dere også slutter. 3 av 16 tenker jeg ikke er ekskluderende. Men det er gjerne noen som synes det er ok å be 8 av 16. Det de ikke tenker på er at i løpet av skoleåret, så er det gjerne kun 1 som ikke blir bedt i en eneste bursdag. Anonymkode: 33e61...3d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 6. april #10 Del Skrevet 6. april Helt innafor. Min eldste blir også 12 i år og jeg håper vi er ferdig med barnebursdag nå egentlig. Virker som de andre i klassa hans har begynt å kutte det ut. Mye koseligere å be bestevennene sine på et eller annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firefine Skrevet 7. april #11 Del Skrevet 7. april Er så glad for at alle inviterte alle ut barneskolen. 💕 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #12 Del Skrevet 7. april Det som er faren når alle ber bare de nærmeste er de som ikke blir bedt i noen bursdager fordi de ikke regnes i den nære gjengen til noen. Men skjønner dere, når resten gjør det er det jo blitt normalt og man gjør jo det samme da. Men kanskje du kan passe på om noen faller utenfor og kan trenge en invitasjon. Anonymkode: 06ee6...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:55 #13 Del Skrevet tirsdag kl 06:55 Firefine skrev (10 timer siden): Er så glad for at alle inviterte alle ut barneskolen. 💕 Det gjør dem hos oss også blandt guttene ihvertfall. Jentene begynte å utestenge fra 2 klasse, bare trist at foreldrene tillater det. Anonymkode: 11fac...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:50 #14 Del Skrevet tirsdag kl 07:50 Her tar vi ikke sjansen. Foreldregruppen er ganske streng og tydelig på dette og jeg vil ikke bidra til misnøye. Vi dropper bursdag i år. Kun familie Anonymkode: 1a85d...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:16 #15 Del Skrevet tirsdag kl 19:16 Takk for alle svar vi har bedt de 4 nærmeste på overnatting og brettspill/gaming kveld 3 kommer, men en skulle på ferie og drar allerede fredag, vi feirer på lørdagen Anonymkode: 093df...c25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:07 #16 Del Skrevet fredag kl 19:07 hvaduikkeser skrev (På 6.4.2025 den 15.01): Helt innafor. Min eldste blir også 12 i år og jeg håper vi er ferdig med barnebursdag nå egentlig. Virker som de andre i klassa hans har begynt å kutte det ut. Mye koseligere å be bestevennene sine på et eller annet. Bortsett fra de som ikke er noens bestevenn... Anonymkode: 33e61...3d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:46 #17 Del Skrevet lørdag kl 08:46 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bortsett fra de som ikke er noens bestevenn... Anonymkode: 33e61...3d3 Enig i dette. Min sønn er nok en som ikke blir invitert hvis man skal begynne med dette. Han har flere venner, men liksom ingen bestevenner. Har blitt enige i foreldregruppen om at vi ut barneskolen enten inviterer hele klassen eller gutte/jentebursdager. Anonymkode: 6f03e...e75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:55 #18 Del Skrevet lørdag kl 08:55 Helt greit! Anonymkode: f072b...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:39 #19 Del Skrevet lørdag kl 15:39 takk for svar bursdagen er i full gang her blir overnatting Anonymkode: 093df...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:48 #20 Del Skrevet lørdag kl 16:48 AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 9.50): Her tar vi ikke sjansen. Foreldregruppen er ganske streng og tydelig på dette og jeg vil ikke bidra til misnøye. Vi dropper bursdag i år. Kun familie Anonymkode: 1a85d...78f Hva er det verste som kan skje da? Får dere bot for å bestemme selv hvem dere vil invitere? Jeg hadde gitt blaffen i hva en foreldregruppe mente om fritiden til mine barn. De hadde fått invitere kun vennene sine. Anonymkode: 508b6...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå