AnonymBruker Skrevet 7. april #21 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, er nok det selvom jeg ikke vil innse det. Jeg blir skikkelig nedtur av brød og knekkebrød, blir liksom ikke fornøyd. Klarer meg noen dager før jeg sprekker - og da skikkelig, så går det en stund før jeg får opp motivasjonen igjen. Synes det er lettere med hjemmelaget iskaffe og pulver, hjemmelaget iskaffe er jo bare 85 kcal fordi jeg lager med vanlig kaffe og uten sukker. Bruker lettmelk. Pulveret er også noe å bli mett av. Redbull uten sukker. Spiste to loffskiver (hjemmelaget) med kjøttpålegg til morgenen idag, en redbull og en kaffe og er fortsatt mett, men tok en iskaffe nå for å ikke bli for sulten. Kan kanskje prøve å telle kalorier, det høres ut som en grei løsning har smartklokke som visstnok skal telle kalorier, men vet ikke hvor nøyaktig den er.. Anonymkode: 69593...546 Loff er tomme kalorier, det er mye bedre å spise to skiver med grovbrød. Husk at hjernen skriker etter sånn type mat fordi du har angst/depresjon. Det blir som en positiv rus der og da, men på sikt er det ingen løsning. Tips er å spise nok protein og fett, og mindre av de raske karbohydratene. Knekkebrød er ikke så spennende, men det er så mye forskjellige typer. F.eks denne glutenfrie som du får kjøpt hos Extra, smaker mye bedre og er et sunnere alternativ enn flere https://mecindo.no/semper-knekkebroed-sesam-chia-170g?gad_source=1&gbraid=0AAAAADSMZ5_3rH3bLVgENZTVcifwJkvnT&gclid=Cj0KCQjw782_BhDjARIsABTv_JAvl5XyQHvCsVkb_3Tkcm_egnfGtls_GXMaIE9-V1ZS5OMgP_ohKZMaAk9YEALw_wcB Noen sånne med f.eks gulost og agurkskiver til frokost eller kvelds, er ikke så dumt. Middag med gode kilder til proteiner fra kjøtt eller fisk, og grønnsaker. Utrolig mye godt man kan lage her som er veldig enkelt. Medisinen alene kan jo påvirke deg til å føle mer sult enn nødvendig. Hvis du opplever at du har økt sult etter du har begynt med dem, så kanskje det er andre medisiner som vil fungere bedre? Anonymkode: 03c04...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #22 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Loffen er hjemmelagd og uten sukker..😅 Anonymkode: 69593...546 Loff er laget på fin hvete, raske karbohydrater. Fullkornsbrød eller hjemmelagde havrelapper vil være mye sunnere alternativ Anonymkode: 03c04...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå