AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Min styrer dette veldig fint selv, hn trener 2-3 ganger i uka og en kamp i uka og er mye ute med venner fra mars til slutten av september, og han trener i vinter månedene også så klart,men blir mer spilling mellom oktober til slutten av mars,men barnet er fortsatt en del med venner også. fra slutten av mars til slutten av september : sitter hn kanskje 1-3 timer med skjerm i hverdagen helgen : veldig opp og ned alt fra ingenting til 1 time ferier : sjelden vintertiden : kanskje 2-4 timer hver dag. noen dager spiller hn ikke i hele tatt. tv og ipad er kanskje max en time ,bruker det lite synes jeg,kanskje litt mer i helgene mobilen brukes lite også i hverdagen ,men mer i helgene og ferier. hvordan er det hos dere ? Anonymkode: bc0cc...b22
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Skrevet 7. april Som hos dere. Vinterhalvåret mye mer enn sommerhalvåret. Forrige uke var det sol hele uka og da var han bare ute med venner og syklet. Andre dager kan han mer eller mindre game/programmere hele dagen. Han går på flere aktiviteter -programmeringskurs, håndballtrening og kamper, samt speider Så lenge gaming ikke går på bekostning av andre viktige ting, styrer han dette selv. Hadde venner ringt på døren, og han til stadig hadde avvist dem for å game, så hadde vi satt begrensininger. Anonymkode: 97621...3f3
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april Her er det fri flyt på alle tre tenåringene. De er aktive med hver sin idrett 3-5 ganger i uken. Om vinteren stå de på slalåm med venner, og det blir en de mer skjerm enn på vår/sommer/høst for er de mye ute og spiller fotball, henger med venner etc. 13.åringen har dog skjermtid på kvelden, og må legge mobilen i stuen, fordi han ikke klarer å legge den bort om han har den på soverommet. De to eldste legger seg uansett i fornuftig tid, så de styrer selv. Anonymkode: 6ea8e...49e
AnonymBruker Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april Veldig forstyrrende når du skriver "hn" Anonymkode: 0ad2e...70e
AnonymBruker Skrevet 8. april #5 Skrevet 8. april så godt og se at det er flere min har skjermfri mellom 22-07 Anonymkode: bc0cc...b22
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Skrevet 8. april Her er jeg ikke streng. Vi har ingen skjerm tid, ungene styrer selv. Merker de ofte ikke selv merker at telefonen ikke er brukt 1 hel dag, de tenker ikke på skjerm fordi vi ikke «planlegger» tid for skjerm Anonymkode: fc9a3...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå