AnonymBruker Skrevet i går, 09:25 #1 Del Skrevet i går, 09:25 Jeg tok noen Led lys i vinduskarmen. Men det var for varmt der så de har smelta litt på den ene siden øverst. Er det brannfarlig å bruke de da? Min feil siden jeg ikke tenkte på at det skulle bli for varmt. Anonymkode: 848a8...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet i går, 10:03 #2 Del Skrevet i går, 10:03 Det går helt fint å bruke de. Jeg regner med at du har sånne med stearin rundt, og de har ingenting å si for strømmen forøvrig. Ellers gir batterier så lite strøm at det uansett ikke er brannfarlig. Jeg har et LED-lys i ei lykt, og der blir det også veldig varmt i sola. Fant ut at jeg måtte ha lys kun i plast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Hanne67 skrev (4 timer siden): Det går helt fint å bruke de. Jeg regner med at du har sånne med stearin rundt, og de har ingenting å si for strømmen forøvrig. Ellers gir batterier så lite strøm at det uansett ikke er brannfarlig. Jeg har et LED-lys i ei lykt, og der blir det også veldig varmt i sola. Fant ut at jeg måtte ha lys kun i plast. Ja det er stearin rundt som har smelta. Finnes det Led lys i plast? Hvor kjøper man det? Anonymkode: 848a8...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja det er stearin rundt som har smelta. Finnes det Led lys i plast? Hvor kjøper man det? Anonymkode: 848a8...f96 Du får kjøpt det flere steder, men jeg kjøpte nylig disse på Rusta: https://www.rusta.com/nb-no/hjem-og-innredning/belysing/led-lys/kubbelys-led-med-tidsur-ystad-10-cm-outdoor-ip44 Man trenger C-batterier (litt store av den vanlige typen). Jeg foretrekker slike, og AAA, AA fremfor knappecelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå