AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #1 Del Skrevet i går, 09:19 Jeg trenger at det blir automatisk oversatt til norsk slik at det er lettere for meg å forstå tekstene skolen har skrevet. Det fungerer jo nettsider generelt, men i dette tilfellet hvor det er oppgaver sendt fra skolen, så makter ikke oversetteren å automatisk å oversette teksten til meg. Alt arbeid jeg gjør gjøres via microsoft. Anonymkode: 8dc53...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:24 #2 Del Skrevet i går, 09:24 Du kan laste opp filen/dokumentet i Google Oversettelser, så oversetter de for deg. Jeg bruker det for å oversette forskningsartikler. Her https://translate.google.com/?sl=auto&tl=no&op=translate eller spør om ChatGPT kan oversette. Anonymkode: 13894...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:25 #3 Del Skrevet i går, 09:25 Da bør du revurdere å studere… Anonymkode: 47c35...4bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kan laste opp filen/dokumentet i Google Oversettelser, så oversetter de for deg. Jeg bruker det for å oversette forskningsartikler. Her https://translate.google.com/?sl=auto&tl=no&op=translate eller spør om ChatGPT kan oversette. Anonymkode: 13894...6b9 Det er ingen laste opp funksjon på siden, Jeg har hittil kopiert og limt teksten for å få en sammenheng når det står på norsk. Anonymkode: 8dc53...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Nå har jeg lastet hele modulet i pdf-fil. Finnes det oversetter som kan oversette et helt pdf fil i en modul? Anonymkode: 8dc53...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du kan laste opp filen/dokumentet i Google Oversettelser, så oversetter de for deg. Jeg bruker det for å oversette forskningsartikler. Her https://translate.google.com/?sl=auto&tl=no&op=translate eller spør om ChatGPT kan oversette. Anonymkode: 13894...6b9 begynner å løsne nå. Ser det finnes muligheter, da vil dette forenkle masse. Takk for hjelpen. Anonymkode: 8dc53...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): begynner å løsne nå. Ser det finnes muligheter, da vil dette forenkle masse. Takk for hjelpen. Anonymkode: 8dc53...118 Bare hyggelig! Jeg får i hvertfall opp dette, så kan bare laste opp PDF her Anonymkode: 13894...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Annet spørsmål: Adobe Acrobat Standard er en type, men finnes det annet program som man ikke trenger å betale for? Anonymkode: 8dc53...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Ser det er behov for å flytte litt på tekst noen steder dermed trenger jeg også ett redigeringsprogram til å få til se bedre ut. Anonymkode: 8dc53...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå