Gå til innhold

Finnes det oversetter av studieprogram som er skrevet på engelsk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trenger at det blir automatisk oversatt til norsk slik at det er lettere for meg å forstå tekstene skolen  har skrevet. 

Det fungerer jo nettsider generelt, men i dette tilfellet hvor det er oppgaver sendt fra skolen, så makter ikke oversetteren å automatisk å oversette teksten til meg. 

Alt arbeid jeg gjør gjøres via microsoft. 

Anonymkode: 8dc53...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da bør du revurdere å studere…

Anonymkode: 47c35...4bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du kan laste opp filen/dokumentet i Google Oversettelser, så oversetter de for deg. Jeg bruker det for å oversette forskningsartikler. Her https://translate.google.com/?sl=auto&tl=no&op=translate

eller spør om ChatGPT kan oversette. 

Anonymkode: 13894...6b9

Det er ingen laste opp funksjon på siden, Jeg har hittil kopiert og limt teksten for å få en sammenheng når det står på norsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg lastet hele modulet i pdf-fil. Finnes det oversetter som kan oversette et helt pdf fil i en modul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du kan laste opp filen/dokumentet i Google Oversettelser, så oversetter de for deg. Jeg bruker det for å oversette forskningsartikler. Her https://translate.google.com/?sl=auto&tl=no&op=translate

eller spør om ChatGPT kan oversette. 

begynner å løsne nå. Ser det finnes muligheter, da vil dette forenkle masse. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

begynner å løsne nå. Ser det finnes muligheter, da vil dette forenkle masse. Takk for hjelpen.

Bare hyggelig! Jeg får i hvertfall opp dette, så kan bare laste opp PDF her :) Skjermbilde2025-04-06kl_12_10_25.thumb.png.9d6350f444ba11b6f13cc72a3d20be86.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Annet spørsmål:

Adobe Acrobat Standard er en type, men finnes det annet program som man ikke trenger å betale for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser det er behov for å flytte litt på tekst noen steder dermed trenger jeg også ett redigeringsprogram til å få til se bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...