AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Jeg er en dame på 50 som har en samboer på 34 år, altså stor aldersforskjell. Vi har vært samboere i 4 år nå, men den siste tiden har jeg begynt å tenke at aldersforskjellen kan bli et problem på sikt, så da er det kanskje like greit å gå nå. Han har ingen barn, og ønsker seg det ikke heller, jeg har ei på 22 år. Vi er ganske forskjellige, men trives sammen. Jeg har nok inntatt litt rolle som det å skulle være sterk for han, han har litt utfordringer, bla med seksualitet, han sliter litt med potens og heller litt mot bdsm lyster, ikke hele tiden, men av og til. Det har begynt å by meg litt i mot, så mulig det også er med på å få meg til å tenke at mulig det å gå er en løsning. Han er en flott person ellers, morsom og fin…men disse tankene har altså begynt i hodet mitt…er jo en grunn fot det, men er redd for å angre om jeg går. Noen som har litt råd og tanker? Takk iallefall til de som leser❤️ Anonymkode: 0a152...034 1
TLR Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er en dame på 50 som har en samboer på 34 år, altså stor aldersforskjell. Vi har vært samboere i 4 år nå, men den siste tiden har jeg begynt å tenke at aldersforskjellen kan bli et problem på sikt, så da er det kanskje like greit å gå nå. Han har ingen barn, og ønsker seg det ikke heller, jeg har ei på 22 år. Vi er ganske forskjellige, men trives sammen. Jeg har nok inntatt litt rolle som det å skulle være sterk for han, han har litt utfordringer, bla med seksualitet, han sliter litt med potens og heller litt mot bdsm lyster, ikke hele tiden, men av og til. Det har begynt å by meg litt i mot, så mulig det også er med på å få meg til å tenke at mulig det å gå er en løsning. Han er en flott person ellers, morsom og fin…men disse tankene har altså begynt i hodet mitt…er jo en grunn fot det, men er redd for å angre om jeg går. Noen som har litt råd og tanker? Takk iallefall til de som leser❤️ Anonymkode: 0a152...034 Ja det er stor aldersforskjell men det skal vel egentlig ikke ha noe å si? 14 år jo det er jo litt men prøv å snakke med han. Ikke alltid greit å være singel heller men ikke greit å bli et utilpass forhold heller. Kanskje terapeut?
Gjest Linda50 Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april TLR skrev (20 minutter siden): Ja det er stor aldersforskjell men det skal vel egentlig ikke ha noe å si? 14 år jo det er jo litt men prøv å snakke med han. Ikke alltid greit å være singel heller men ikke greit å bli et utilpass forhold heller. Kanskje terapeut? Det er 16 år og 9 mnd forskjell. Ja jeg selv har begynt i terapi, så mulig han blir med på en time.
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Skrevet 6. april Altfor stor aldersforskjell. Du kunne vært tanten hans. Mitt råd er å bryte forholdet. Anonymkode: 7dc73...f75
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Skrevet 6. april Prøv å se bort i fra aldersforskjellen. Hadde forholdet da vært godt nok for deg? Så lenge han ikke ønsker barn med deg, og han er voksen, så skulle ikke aldersforskjellen spille noen rolle. Tenker også at det kan være vesentlig om dere er cirka like gamle mentalt. Dvs. at ikke den ene liker grøftefylla og hard trening mens den andre foretrekker å sitte i gyngestolen foran Trim for eldre på TVen mens hun strikker. Anonymkode: 71fe6...ab3
TLR Skrevet 7. april #6 Skrevet 7. april Gjest Linda50 skrev (22 timer siden): Det er 16 år og 9 mnd forskjell. Ja jeg selv har begynt i terapi, så mulig han blir med på en time. Han er jo veldig ung. Dere bør kanskje ha en mer åpen kommunikasjon? Ikke for å skremme deg men kanskje det er en skjult med bildet?
AnonymBruker Skrevet 7. april #7 Skrevet 7. april aldersforskjellen er uvesentlig, det som er vesentlig er at den intime delen av forholdet byr deg imot.. man bygger riktgnok et forhold på langt mer enn det alene men det er en viktig del av realsjonen som tar mer og mer plas som det ikke er kompatibelt. Anonymkode: d423f...476
Rotemor Skrevet 7. april #8 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Altfor stor aldersforskjell. Du kunne vært tanten hans. Mitt råd er å bryte forholdet. Anonymkode: 7dc73...f75 Er du 12? Min tante er 12 år yngre enn meg. «Tante» er ikke en alder. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå