AnonymBruker Skrevet 6. april #41 Del Skrevet 6. april Ønsker far mer samvær? Anonymkode: dff83...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #42 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ønsker far mer samvær? Anonymkode: dff83...24d han får ikke mer samvær pga han har ikke orden på økonomien, barnet skulle ligge der en helg når hn var litt yngre ,da ringte han meg og sa hn ville hjem fordi pappa hadde ikke penget til mat. så jeg kan ikke la han få mer selvom han kanskje ønsker det Anonymkode: 97559...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #43 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Husk også vedr samvær at ungen er så gammel, 12 år, at ungen bestemmer selv ang omfanget av samværet (som sammenfaller med samværsforeldrens ønske). Om ungen ikke vil ha samvær, helt uavhengig av årsak, så blir det så. En 12-åring skal bli hørt, ja. Men det er foreldrene som bestemmer til barnet er 18 år. Selv om det ikke er tilfellet her, så kan jo en 12-åring gjerne ønske å være hos forelderen med best middager, minst regler, mest sentralt i forhold til venner og skole og mest duppeditter som playstation og lignende. Anonymkode: 8b69f...120 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #44 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du skriver at dere har 50/50 men ikke overnatting hos han. Da antar jeg at han heller ikke har noen utgifter i forbindelse med klær, utstyr, kontingenter etc. Og at det da blir riktig at utregningen baseres på 100/0% samvære Anonymkode: 8b69f...120 Du må lese hva hun skriver. Han jobber 50% og er 50% ufør. Han har ingen 1 dag i uka, men bare noen timer, ikke overnatting. Anonymkode: 08167...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #45 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må lese hva hun skriver. Han jobber 50% og er 50% ufør. Han har ingen 1 dag i uka, men bare noen timer, ikke overnatting. Anonymkode: 08167...4d8 ungen Anonymkode: 08167...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #46 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): En 12-åring skal bli hørt, ja. Men det er foreldrene som bestemmer til barnet er 18 år. Selv om det ikke er tilfellet her, så kan jo en 12-åring gjerne ønske å være hos forelderen med best middager, minst regler, mest sentralt i forhold til venner og skole og mest duppeditter som playstation og lignende. Anonymkode: 8b69f...120 Jeg ser hva du mener. Det er uansett ikke en aktuell problemstilling i denne saken. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): han får ikke mer samvær pga han har ikke orden på økonomien, barnet skulle ligge der en helg når hn var litt yngre ,da ringte han meg og sa hn ville hjem fordi pappa hadde ikke penget til mat. så jeg kan ikke la han få mer selvom han kanskje ønsker det Anonymkode: 97559...010 Om bf skulle tatt saken til retten, vil det uansett ta tid, og en sakkyndig vil bli oppnevnt. Denne vil med stor sannsynlighet la ungen bestemme samværet selv med mindre den mistenker manipulering. Anonymkode: 2ae62...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #47 Del Skrevet 6. april Har han ikke barnet på overnatting? Eller er det 1 overnatting pr uke? Anonymkode: 19e9f...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #48 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må lese hva hun skriver. Han jobber 50% og er 50% ufør. Han har ingen 1 dag i uka, men bare noen timer, ikke overnatting. Anonymkode: 08167...4d8 Ja, jeg leste visst feil. Anonymkode: 8b69f...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #49 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (1 time siden): han får ikke mer samvær pga han har ikke orden på økonomien, barnet skulle ligge der en helg når hn var litt yngre ,da ringte han meg og sa hn ville hjem fordi pappa hadde ikke penget til mat. så jeg kan ikke la han få mer selvom han kanskje ønsker det Anonymkode: 97559...010 Så på 10 år har ikke far fått noe orden på økonomien? Hva vil det si å ha orden på økonomien egentlig? Han tjener jo mer enn deg, skriver du? 50% lønn og 50% trygd - da har han jo fast inntekt. Og dere har forsøkt samvær 1 gang? Forstår at far ikke vil betale mer i bidrag om han egentlig ønsker mer samvær, men at det er du som nekter han. Uansett, så spiller det ingen rolle hva far vil, for det er regler for dette, bare kontakt Nav og la dem ta seg av det. Anonymkode: dff83...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #50 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så på 10 år har ikke far fått noe orden på økonomien? Hva vil det si å ha orden på økonomien egentlig? Han tjener jo mer enn deg, skriver du? 50% lønn og 50% trygd - da har han jo fast inntekt. Og dere har forsøkt samvær 1 gang? Forstår at far ikke vil betale mer i bidrag om han egentlig ønsker mer samvær, men at det er du som nekter han. Uansett, så spiller det ingen rolle hva far vil, for det er regler for dette, bare kontakt Nav og la dem ta seg av det. Anonymkode: dff83...24d han sløser med pengene, for eksempel han får penger på en onsdag, de er borte p en fredag eller lørdag, han klarer ikke og styre pengenebruken Anonymkode: 97559...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå