AnonymBruker Skrevet i går, 08:03 #1 Del Skrevet i går, 08:03 I barnehagen legges det ut bilder av barna på MyKid. Veldig koselig synes vi! Når jeg var liten så lagde min mor et slikt barnealbum som man fyller med bilder og tekst. Holder på med et likt til vårt barn, og der er det en seksjon som handler om barnehage. Kunne så gjerne tenkt meg å lime inn et par bilder fra barnehagen og. Men er så usikker på om det er greit å ha bilder av andres barn der. Synes det er kjempe stas å se bilder fra jeg selv gikk i barnehagen og hvem jeg lekte med osv. Men så er jo det litt annet fokus på personvern osv nå enn det var da. Er det innafor eller ikke å bruke noen barnehagebilder med flere barn enn bare mitt eget, hva synes dere? Anonymkode: 05548...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Spør foreldrene. Anonymkode: 66713...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Til privat bruk hadde jeg ikke tenkt meg om et sekund. Bildene er jo delt med dere. Så lenge de ikke videredeles på nett men settes inn i et privat fotoalbum hadde jeg virkelig ikke brydd meg. Anonymkode: 32ce2...9b1 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Da våres slutter i bhg fikk de album med bildevog tekst pluss minnebrikke med bilder Anonymkode: 9ce7a...38b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Til privat bruk (selvfølgelig ikke på nett) hadde jeg gjort det. Anonymkode: 205f2...1f1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Selvsagt kan du bruke disse bildene i et album til privat bruk. Helt klart. Handler vel bare om at du ikke skal legge ut bilder av andres barn på nettet. Ikke spør de andre foreldrene om å kunne bruke det i et privat album som noen foreslår over her, det er bare kleint. Anonymkode: a36f2...b75 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden Takk for svar! Er snakk om privat bruk ja, mest for barnet vårt sin del når hn blir eldre. Men er jo mulig noen besteforeldre kommer til å kike i albumet også. Vi (og de andre foreldrene) har jo godkjent at det legges ut bilder av barnet vårt, og dermed at andre også har tilgang til de, men da også signert på at vi ikke skal dele bildene. Vet at det er 1 eller 2 som ikke har godkjent at det legges ut bilder av barnet deres. Men da tenker jeg at det er greit å bruke noen bilder til privat bruk 🥰 Anonymkode: 05548...eb7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Til et privat album er det såklart ok Bare ikke del bildene videre på nett. Anonymkode: 2e903...48e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden Absolutt innafor! Har selv tenkt å gjøre det med eget barn. Er ikke veldig mange som kommer til å se i det fotoalbumet, men det kommer til å bety mye for barnet mitt! Hadde ikke hatt noe problem om noen andre i barnehagen gjorde noe tilsvarende. Anonymkode: 12876...1ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Går fint å bruke bilda til privat bruk. Skulle ønske eg hadde bilde frå barnehagen. Anonymkode: 674ef...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Spør foreldrene. Anonymkode: 66713...be0 Det blir rart. Anonymkode: 674ef...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Bare koselig med et sånt privat album Lager sånn til sønnen min jeg også med ett og annet bilde fra bhg, det er jo en stor del av hverdagen til barna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå