AnonymBruker Skrevet i går, 07:56 #1 Del Skrevet i går, 07:56 Har noen brukt disse billige solkremene fra kiwi? Hvordan er disse? Er dere fornøyd med de? Er de like gode som de dyre man får kjøpt på apoteket? Tenker å sende en sånn til bhg for 4 åringen min i spf 50+ Anonymkode: 5d507...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:58 #2 Del Skrevet i går, 07:58 de funker helt fint vi har brukt de i flere år Anonymkode: d8b63...03c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:07 #3 Del Skrevet i går, 08:07 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): de funker helt fint vi har brukt de i flere år Anonymkode: d8b63...03c Takk for svaret. Får man hvitt belegg av de? Anonymkode: 5d507...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet i går, 08:16 #4 Del Skrevet i går, 08:16 Forbrukerrådet er en god greie å forholde seg til når det gjelder solkremer, og derma kommer godt ut i testene deres: https://www.forbrukerradet.no/tester/solkrem-2023 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:32 #5 Del Skrevet i går, 09:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svaret. Får man hvitt belegg av de? Anonymkode: 5d507...1e0 Nei, vi bruker faktor tretti da, jeg har barn som er litt mørkere i huden og har kjøpt solkrem på apotek, Cosmica sin blant annet. Tror det var Cosmica sin, og da har barna mine fått helt hvitt belegg. Ser helt jævli ut med lilla hud .. så derma sin fra kiwi er helt ypperlig. Anonymkode: ef5bd...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:24 #6 Del Skrevet i går, 12:24 Jeg synes denne solkremen var veldig bra, og et stort pluss at den var mye billigere enn de andre merkene. Jeg bruker kun parfymefrie kremer Anonymkode: e4380...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:30 #7 Del Skrevet i går, 12:30 Vi bruker også kun parfymefrie solkremer og har brukt derma sine i noen år og er veldig fornøyde med de. Anonymkode: cbc06...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 12:39 #8 Del Skrevet i går, 12:39 Jeg har tenkt på akkurat det samme, for dette er jo veldig mye billigere enn apoteket sine. Kan jeg spørre om de er klissete? Er snakk om faktor 30 her, og ikke 50, om det skal ha noen betydning. Er fornøyd med fra Cosmica, men veldig mye dyrere. Alle kjedene kjører tilbud nå, men da er gjerne Derma jeg må kjøpe og prøve. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:58 #9 Del Skrevet i går, 12:58 90% av barna i barnehagen har den , den er god , lett å smøre 😊. Men jeg bruker Coop sin Anglamark, synes den enda bedre, den selges på de fleste Coop butikker 😊. Anonymkode: 75a8c...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:01 #10 Del Skrevet i går, 14:01 Kom nå bra ut i test. Og eneste som ungdommen her ikke reagerer på Anonymkode: 63862...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:40 #11 Del Skrevet i går, 16:40 Har ikke hatt noen problemer med den. Som andre sier så har nesten alle i barnehagen samme merket. Anonymkode: 74de2...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsWabiSabi Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Veldig bra. Derma, Dermica, Änglemark bl a er best i Forbrukerrådets test. Billig og bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er veldig fornøyd. Den minner litt om Cliniderm(fra apoteket) i konsistensen og den er ikke så "sparklete" å smøre ut som Änglamark sin. Anonymkode: f1c68...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Vi har brukt kun den de siste par årene. Ikke klissete, får ikke belegg. Vi bruker 50 på barna, 30 på oss voksne. Anonymkode: 19b03...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå