AnonymBruker Skrevet 7. april #21 Del Skrevet 7. april Liker Ragni bedre enn Ragna. Randi er fint på norsk, men belastende på engelsk … «rændi» eller «randy»…. Anonymkode: eb1a4...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #22 Del Skrevet 7. april Randi og Ragna gir meg assosiasjoner til middelaldrende overvektige blide kvinner med rosacea og hårvekst i ansiktet. Av en eller annen grunn Anonymkode: 20272...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 7. april #23 Del Skrevet 7. april Ragna er kjempefint. Randi har jeg aldri likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjerstiT Skrevet 7. april #24 Del Skrevet 7. april Liker begge to. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 7. april #25 Del Skrevet 7. april Kall henne Randi, og hvis hun får en bror kan du kalle ham Ronny. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 7. april #26 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 10.28): For meg er det helt motsatt - Ragna er koselig, Randi er ei innrøyka gammal sur tante 😅 Anonymkode: b06b0...1b3 Dette! Jeg kjenner en Ragna. Veldig kult navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne Skrevet 8. april #27 Del Skrevet 8. april Begge to er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 8. april #28 Del Skrevet 8. april Jeg liker begge, men Ragna aller best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #29 Del Skrevet 8. april Ragna er en 100 år gammel gammel-nazist. Hun er tidligere lærer som slo elevene med pekestokken. Randi er ei koselig, gammel tante. Røyker mye og digger Sputnik, men snill er hun. Anonymkode: 6262c...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #30 Del Skrevet 8. april Uff.. ganske krise. Ragna er verst. Heller ikke gøy når man skal utenlands og må gjenta og stave for alle og enhver. Anonymkode: b144d...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #31 Del Skrevet 8. april Randi er litt i sjanger som Gøril, Roger og Gjert- ikke så pent navn i mine ører. Ragna er koselig da- eller hva med Ranveig? Anonymkode: e989f...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #32 Del Skrevet 8. april Takk for alle svar fått vite idag at vi venter en gutt, var sikker på jente Anonymkode: 2889e...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #33 Del Skrevet 9. april Jeg liker ingen av de navnene. Moren min har Randi som mellomnavn, men hun har aldri likt eller brukt det. Anonymkode: 9a7dc...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #34 Del Skrevet 9. april Meowmere skrev (På 7.4.2025 den 20.43): Kall henne Randi, og hvis hun får en bror kan du kalle ham Ronny. Evt. Rekkverk som mellomnavn hvis de går for Ragna. Anonymkode: 90631...607 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 9. april #35 Del Skrevet 9. april Ragna er 80 og Randi er 40 i mine ører😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #36 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 9.54): For gammeldags eller fine? Anonymkode: 2889e...7d4 Randi er fint, ragna er jeg ikke så fan av Anonymkode: a08ed...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #37 Del Skrevet 11. april Randi er så koselig! Kjenner bare nydelige mennesker som heter det. Ragna er også fint! Hadde jo mye heller valgt et sånt navn fremfor de trilliardene av Emma’er, Nora’er og andre laaaaange gjesp av noen navn….. Anonymkode: e42c6...3c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #38 Del Skrevet 11. april Min assosiasjon er at det er en parodi på to gamle søstre som lukter tiss og kronisk urinveisinfeksjon, har leppestift på gebisset og utenfor leppene. De sitter i ubehagelige vadmelsklær, med gulnede ulltrøyer under, syntetiske bluse med rysjer,, for smale lakksko som deformerer føttene, spiser svisker og muggent ambrosiabrød med kviteseismør, drikker portvin og kritisererhverandre, alt og alle. Altså ikke særlig positivt, men allikevel sjarmerende på din usjarmerende måte. Anonymkode: fd163...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #39 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 21.27): Takk for alle svar fått vite idag at vi venter en gutt, var sikker på jente Anonymkode: 2889e...7d4 Ragnar er et fint navn, da. Anonymkode: b187d...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #40 Del Skrevet 12. april Den ene datteren min heter Randi. Nydelig navn. Anonymkode: 041f4...899 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå