AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:54 #1 Del Skrevet søndag kl 07:54 For gammeldags eller fine? Anonymkode: 2889e...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mim_madam Skrevet søndag kl 07:58 #2 Del Skrevet søndag kl 07:58 Kjempefine, koselige gamle navn som fortjener å bli brukt mer 💕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:04 #3 Del Skrevet søndag kl 08:04 Personlig er jeg litt redd for å gi barna mine navn som på engelsk blir helt helt feil. Randi er et sånt navn. Randi - Randy Ragna er ok, men litt tungt å si. Anonymkode: 46a7b...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:06 #4 Del Skrevet søndag kl 08:06 Randi er koselig, Ragna er sur! Anonymkode: a3bc5...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:07 #5 Del Skrevet søndag kl 08:07 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): For gammeldags eller fine? Anonymkode: 2889e...7d4 Vel ene min heter Ragnhild synes slike ,,gamle'' navn er pene. Anonymkode: 5527d...89d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:12 #6 Del Skrevet søndag kl 08:12 Liker ikke Ragna, men Randi synes jeg er fint, både litt søtt og passer til å bli en kvinne i en seriøs stilling. Anonymkode: bc27f...445 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:20 #7 Del Skrevet søndag kl 08:20 Liker Ragne veldig godt Anonymkode: 90100...5e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mim_madam Skrevet søndag kl 08:24 #8 Del Skrevet søndag kl 08:24 Ragne klarer jeg ikke å bestemme meg om er et kvinne- eller mannsnavn, altså jeg vet jo at det er et kvinnenavn men det høres bare litt begge deler ut i hodet mitt 😅 Ragna er bedre😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:28 #9 Del Skrevet søndag kl 08:28 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Randi er koselig, Ragna er sur! Anonymkode: a3bc5...60a For meg er det helt motsatt - Ragna er koselig, Randi er ei innrøyka gammal sur tante 😅 Anonymkode: b06b0...1b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:33 #10 Del Skrevet søndag kl 08:33 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): For gammeldags eller fine? Anonymkode: 2889e...7d4 Ikke fine, men det er smak og behag Anonymkode: a18ff...de2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:40 #11 Del Skrevet søndag kl 08:40 Heller Ragna enn Randi. Men Ragnhild og Ragni er finere Anonymkode: ed258...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:40 #12 Del Skrevet søndag kl 08:40 Jeg liker Randi bedre enn Ragna. Kjenner flere koselige damer med de navnene, men Ragna blir liksom litt feil i mine ører. Anonymkode: 86069...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:00 #13 Del Skrevet søndag kl 10:00 Jeg ville heller gått for Ragni. Anonymkode: baee5...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:56 #14 Del Skrevet søndag kl 15:56 Randi er ok, Ragna liker jeg ikke. Anonymkode: 6bc59...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:00 #15 Del Skrevet søndag kl 16:00 Unikt og fint. Ikke oppbrukt 😍 Anonymkode: 713fe...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:04 #16 Del Skrevet søndag kl 16:04 Liker Ragne og Ragni godt, men ikke så glad i a-endinger. Randi er fint, men ville unngått det av samme årsaker som Odd og Simen. Anonymkode: a3201...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:51 #17 Del Skrevet søndag kl 17:51 Begge er gamle kjerring navn. Anonymkode: 5bf7c...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:30 #18 Del Skrevet mandag kl 18:30 Randi er fælt, skikkelig fælt. Når jeg tenker Ragna tenker jeg en ravn. Litt hekse-aktig. Anonymkode: 45d57...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet mandag kl 18:35 #19 Del Skrevet mandag kl 18:35 (endret) Det er for tidlig å dra de to navnene opp på popularitets-navnelisten igjen. Både Ragna og Randi er halvgamle navn for meg, på damer eller kjerringer som sitter og røyker rundt kaffekoppene, alder rundt 60. Det må nok gå litt lenger tid siden de var populære å bruke. La de bli skikkelig gamle før man drar de opp igjen. Så tommel ned fra meg, beklager. Endret mandag kl 18:35 av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:37 #20 Del Skrevet mandag kl 18:37 Hm, mulig jeg er født i feil tiår, men for meg er både Ragna og Randi litt sånn alkoholiker- og uførnavn. Sikkert slemt skrevet, men litt som Leif og Kjell. Det er kanskje fordi jeg er født på 70-tallet, og disse navnene var på eldre tante-generasjonen, i et visst sosialt sjikt. Anonymkode: 14ccb...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå