AnonymBruker Skrevet i går, 07:24 #1 Del Skrevet i går, 07:24 Hun sliter med dating og forhold, som resten av oss i gjengen egentlig, men hun har begynt å si ting som at hvorfor har ikke hun kjæreste når det er så mange dumme/psyko/idiot kvinner som har det. Kvinner verre enn henne osv, sier hun. Vi backer hverandre opp og prøver å bygge selvtillit for det virker som det er problemet, men er redd venninna mi begynner å bli litt incel, ufrivillig sølibat. Tips? Anonymkode: befc2...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet i går, 08:25 #2 Del Skrevet i går, 08:25 Tips nr 1 er jo å ta dette opp med henne dersom hun ber om hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er gjerne hard her nå, men folk som sutrer og klager over at de ikke finner seg partner er fryktelig avtennende. Var en på videregående som var interessert i meg. Og han godtok ikke at jeg ikke var interessert tilbake. Han kom med mange argumenter om hvorfor jeg burde være interessert fordi han var så pen og kom til å få god jobb, etc. Hjelper ikke HVOR pen man er når man er så negativ og masete. Måtte til slutt bare be han holde seg unna meg og ikke snakke med meg. Fikk litt sånn psycho-vibber. Anonymkode: a6d0d...d49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå