Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som kan anbefale noen gode hudpleie salonger i Bergen? Gjerne som fører produktet Dermalogica.

Går det an å bare ha en time hos hudpleier eller må en ha mange? Er det noe som heter vanlig ansiktsbehandling, hva er såfall det? Har ikke gått til hudpleier før, så dette er noe nytt for meg :D Hva anbefaler dere å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke anbefale noen hudpleiere i Bergen, men det finnes sikkert flere dyktige.

Jeg ville ringt rundt til ulike hudpleie salonger og hørt hva de har å tilby. En hudpleie behandling varer omtrent rundt 30 min, alt etter ønske..

Ansiktsbehandling (tror jeg) er dyprens av ansiktet, en lett behandling.

Skrevet

Har kun erfaring med den som ligger på toppen i Galleriet. Er noen år siden jeg var der (problemer med kviser), men var veldig fornøyd med resultatet. Tror de ligger litt høyt i pris, vet at de som ikke ligger fullt så sentralt er rimeligere..

Skrevet

En vanlig ansiktsbehandling hos oss inneholder følgende:

-rens

-peeling

-damp

-napping

-utklemming

-ansiktsmassasje

-maske

-avsluttende krem

Det koster 250,- men det er jo en skole.. (Og vi er faktisk veldig flinke!)

Skrevet

Den ligger i OSLO ikke i BERGEN. Beklager, jeg fikk ikke med meg det.. :)

Man trenger ikke bestille mer enn en time, og bestemmer selv om man vil komme tilbake :)

Skrevet

Det hørtes da bra ut Sandra! Hvilken skole er det? Hvor i Oslo ligger den? Billig nok for en student også, jo...

Amarone

Skrevet

finnest hudpleie skole i bergen også ..

der er de også flinke vet jeg..koster 210 kroner for en behandling der tror jeg..verdt et besøk :lol:

Skrevet

Kan jeg fortelle hva skolen heter da? (Har lest gjennom reglementet, men finner ikke noe som sier jeg ikke har lov..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...