Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men nå beskrev du jo helt andre problemer, da er det kanskje ikke så rart at du ikke er fornøyd. 

Anonymkode: 127ca...278

Ja, det er sammensatt. 😅 

Komplimentene er bare en liten del av det store bildet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir hverandre komplimenter og ros hver dag. Livet blir så mye lettere og mer lystbetont når man får bekreftelse på at ting blir satt pris på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars fyr. Både hovedinnlegg og påfølgende innlegg gjør at jeg forstår ham veldig godt.

Anonymkode: f70cd...047

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Stakkars fyr. Både hovedinnlegg og påfølgende innlegg gjør at jeg forstår ham veldig godt.

Anonymkode: f70cd...047

😂 Ja, han har hatt det fælt med meg. Han har gått hjemme uten jobb i alle år, og jeg har måtte laget mat etter å ha kommet hjem fra en lang arbeidsdag.

Han har sluppet unna alle møter på barnehage, skole, bup, ppt.

Jeg har gjort ALT. 

Likevel klager han. Jeg har vært alt for snill. Dessverre. Dumsnill rett og slett. 

Skrevet

Du er jo rimelig rar når han så tydelig gir uttrykk for å ha behov for at du gir ham komplimenter, men du skjerper deg likevel ikke. 

Jeg gir min mann komplimenter ofte, fordi jeg vet at han trenger det. Det tar jeg selvfølgelig hensyn til, fordi jeg bryr meg om ham. Jeg ville selv blitt fryktelig lei meg dersom jeg gang på gang hadde gitt uttrykk for å ha et behov som kostet ham lite å oppfylle, men han blåste likevel i det. 

Dette burde koste deg lite å skjerpe deg angående, så at du ikke gjør det sier jo litt om din innstilling til hans behov. 

22 år her. 

PS! Fikk nå akkurat med meg at han ikke akkurat gir så mye innsats andre veien heller, så da skjønner jeg bedre. Dere bør snakke seriøst sammen om viktigheten ved å ivareta hverandre og forholdet godt, og at det må gå begge veier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...