Gå til innhold

Har du noen gode sjekketriks?

Fremhevede innlegg

Gjest Øyvind
Skrevet

Tenkte å la denne stå her på generell debatt, fordi jeg ønsker gode sjekketriks fra folk: befolknignstallene på bygdene synker og folk i utkant-Norge ønsker å bo i byene. Befolknginstallet i Norge stiger ikke akkurat til værs, så følgende spørsmål går til lesere på Kvinneguiden:

Mitt beste triks er nok å blunke til jenta jeg liker ekstra godt.. ;)

Hva er ditt beste sjekketriks?

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet
Tenkte å la denne stå her på generell debatt, fordi jeg ønsker gode sjekketriks fra folk: befolknignstallene på bygdene synker og folk i utkant-Norge ønsker å bo i byene. Befolknginstallet i Norge stiger ikke akkurat til værs, så følgende spørsmål går til lesere på Kvinneguiden:

Hva er ditt beste sjekketriks?

Øyenkontakt. Og smil. Det enkle er ofte det beste...

Og skyld nå ikke på meg for at befolkningstallet synker! ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Er du adopter? Jeg så foreldrene dine her om dagen, og de var stygge som juling... :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet
Er du adopter? Jeg så foreldrene dine her om dagen, og de var stygge som juling... :sjarmor:

:grine2:

Gjest Catwoman
Skrevet
Øyenkontakt. Og smil. Det enkle er ofte det beste...

:Nikke:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det beste sjekketrikset må være å komme bort, si hei og presentere seg, "så fin du er, ser du alltid så bra ut?" f.eks. Og ta et nei for et nei.

Gjest Gjest
Skrevet

Man må nok regne med en del avvisninger og "nei", men det er en del av konseptet da...for å oppnå noe må man tåle avvisninger (hørte dere det menn?)

:)

Skrevet

Ikke gnukk på dansegulvet.

Det er nesten flaut å se på andre menn på dansegulvet der de tror damer blir interessert av å få et ukjent skritt gnukket opp etter rumpa. Eller, der røpet jeg strategien min. Fortsett å gnukk! (det skremmer damene bort til meg).

Skrevet

Jeg har aldri forstått meg på det å bruke sjekketriks jeg! Synes ofte det bare blir teit!

Møtte min forrige kjæreste på byen, de første ordene vi sa til hverandre?

Han: "kanj du fløtt dæ?"

Jeg: "ok,-tequila?"

Det endte med at vi holdt sammen hele kvelden og at han fulgte meg (nesten) hjem som den koselige gentelmannen han var! Det gikk en uke og vips så var vi kjærester! :ler:

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)
Ikke gnukk på dansegulvet.

Det er nesten flaut å se på andre menn på dansegulvet der de tror damer blir interessert av å få et ukjent skritt gnukket opp etter rumpa. Eller, der røpet jeg strategien min. Fortsett å gnukk! (det skremmer damene bort til meg).

Beklager og måtte røpe strategien din, men du har så rett, så rett... :ler:

Endret av Seniorita_
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Det hadde definitvt ikke funka på meg ;)

Øyekontakt,godt humør og å smiiiiiiiile :smilbla:

Endret av ~Alwa~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...